sjamanen Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden halnes1 skrev (5 minutter siden): Nei det angår ikke alle, jeg flagger med det norske flagg for vår frihet. Ikke pride flagget. Dette handler om flagg ikke mennesker. Hvordan har det seg at menneskelig frigjøring, eller snevrere, seksuell frigjøring, ikke gjelder alle?
DukeNukem3d Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden sjamanen skrev (2 timer siden): Du er lettlurt og enkel når du drar Pride under samme kam som dette greiene her. Du er lettlurt og enkel når du hyler og skriker om "radikale" folk istedenfor å snakke om innhold. sjamanen skrev (4 timer siden): Jeg slutter aldri å bli forbauset over hvor enkle og lettlurte mange folk ser ut til å være. sjamanen skrev (12 timer siden): Her leser jeg en oppsummering fra en redd mann. Det du skriver er tildels uriktig, men definitivt hysterisk. sjamanen skrev (12 timer siden): - Hvem er det som har definert at Pride er alt det du skriver her? Jo, det er hysteriske livredde folk som gjør det. sjamanen skrev (12 timer siden): Hatefull person, det blir du veldig fort når du kommer sånt tull som det her. sjamanen skrev (12 timer siden): Kom tilbake til meg når det du skriver er faktiske problemstillinger, det vil si, den dagen det forberedes innføring av masse grisete sex i på tv i barnehager sjamanen skrev (12 timer siden): når man har "sinte menn" slik du fremstår her 😂😂 Sjamanen er jo veldig morsom da. Er han en undercover agent som jobber for å sette Pride-bevegelsen i et dårlig lys?
Abigor Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 30 minutes ago, sjamanen said: Hvordan har det seg at menneskelig frigjøring, eller snevrere, seksuell frigjøring, ikke gjelder alle? Gjelder vel ikke de aseksuelle. 2
halnes1 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden sjamanen skrev (58 minutter siden): Hvordan har det seg at menneskelig frigjøring, eller snevrere, seksuell frigjøring, ikke gjelder alle? Vel da flagger vi med det norske flagg da. Du endrer ikke synet andre steder som Palestina, Saudi-Arabia eller Iran hvis du flagger med pride flagget i Norge. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå