Boing_80 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Dette er bare tragisk. De ønsker virkelig å egge opp til konflikt og det er så umodent, barnslig, sleipt, kynisk og kalkulert. Det vil alltid være en person som vil la seg bli provosert og da har vi det gående. Så ja, sitt helt musestille og la tullingene styre debatten. Måtte de gå slukøret hjem. https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/hoyreekstreme-lena-kotr-fra-tyskland-inspiserer-gronland/o/5-95-2602339 Endret 3 timer siden av Boing_80 1
Krig og fred Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Nok et parti fra distriktet som kommer til Oslo for å lage kvalm. Forrige gang var det Arne Myrdal og FMI. 2
Abigor Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Er dette noe som skjedde for 3 uker siden? Hvorfor diskutere nå så lenge etter? 1
Tussi Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Abigor skrev (3 minutter siden): Er dette noe som skjedde for 3 uker siden? Hvorfor diskutere nå så lenge etter? Fordi hun kommer en gang til 3
Abigor Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hvorfor skjer dette 2 ganger på så kort tid? Er det fast besøk annenhver uke?
Boing_80 Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden (endret) Abigor skrev (7 minutter siden): Er dette noe som skjedde for 3 uker siden? Hvorfor diskutere nå så lenge etter? De har planlagt en ny tur. Klikket du på linken og leste nyhetsartikkelen? Endret 2 timer siden av Boing_80
Boing_80 Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Abigor skrev (1 minutt siden): Hvorfor skjer dette 2 ganger på så kort tid? Er det fast besøk annenhver uke? For dette er nemlig akkurat det: Et opplegg for å få demonstrantene til å fremstå som en bøllebande – og «gjestene» som ofre for norsk intoleranse og mangel på ytringsfrihet.
:utakt Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Dette skjedde i dag. Motdemonstranter kledde seg ut i klovnekostymer (!). Dessverre var det igjen noen som måtte hankes inn av politiet. https://www.ao.no/store-politiressurser-pa-youngstorget/s/5-128-1137359 Sitat Norgesdemokratene varslet «andre runde» av «spaserturen» forrige uke. På et digitalt flygeblad var de to politikerne avbildet, i tillegg til Oslos ordfører Anne Lindboe (H). Lindboe reagerte kraftig da Norgesdemokratene varslet den første befaringen. – Det er ufattelig drøyt at jeg er kopiert inn på den. Jeg blir brukt som «poster girl» for noe jeg overhodet ikke vil fronte, sier Lindboe til Aftenposten. Uspiselige folk. Endret 2 timer siden av :utakt 2
Sir Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Tussi skrev (28 minutter siden): Fordi hun kommer en gang til Jeg har hørt at hun kommer flere ganger etter hverandre også.
Tussi Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Disse burde behandles slik Sian ble ett eller annet sted, med fullstendig taushet, null oppmerksomhet, for det er jo oppmerksomhet de er ute etter
Subara Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Det kom plutselig et demonstrasjontog i mot rasisme inn på Oslo S i dag da jeg skulle ta toget. Jeg visste ikke om årsaken til det. Demonstrantene ropte: Ingen rasister i våre gater, og de først rekkene hadde på seg klovneneser/kostymer. Noen filmet dem. Securitasvaktene passet på at det gikk rolig for seg. Fint å se at noen sier ordentlig i fra, men har aldri sett demonstranter inne på Oslo S før, så jeg lurte på om demonstrasjonen var ulovlig. De var veldig opphisset, naturlig nok. Jeg satte kursen hjem i tilfelle bråk fra motdemonstranter. Minnet meg litt om da Blitz-miljøet var aktivt for mange år siden. Endret 2 timer siden av Subara 5
Sir Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Subara skrev (10 minutter siden): Det kom plutselig et demonstrasjontog i mot rasisme inn på Oslo S i dag da jeg skulle ta toget. Jeg visste ikke om årsaken til det. Demonstrantene ropte: Ingen rasister i våre gater, og de først rekkene hadde på seg klovneneser/kostymer. Noen filmet dem. Securitasvaktene passet på at det gikk rolig for seg. Fint å se at noen sier ordentlig i fra, men har aldri sett demonstranter inne på Oslo S før, så jeg lurte på om demonstrasjonen var ulovlig. De var veldig opphisset, naturlig nok. Jeg satte kursen hjem i tilfelle bråk fra motdemonstranter. Minnet meg litt om da Blitz-miljøet var aktivt for mange år siden. Fint å se at det er noen tog som går ihvertfall. 2 2
herzeleid Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden :utakt skrev (45 minutter siden): Motdemonstranter kledde seg ut i klovnekostymer (!). Det er faktisk en sykt bra og morsomt respons. Å svare med en fredelig demonstrasjon i klovnedrakt, gjerne med jøgling og triks, burde være standardsvaret i slike tilfeller. 1
Neptun1 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Boing_80 skrev (2 timer siden): Dette er bare tragisk. De ønsker virkelig å egge opp til konflikt og det er så umodent, barnslig, sleipt, kynisk og kalkulert. Det vil alltid være en person som vil la seg bli provosert og da har vi det gående. Så ja, sitt helt musestille og la tullingene styre debatten. Måtte de gå slukøret hjem. https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/hoyreekstreme-lena-kotr-fra-tyskland-inspiserer-gronland/o/5-95-2602339 Lurer på hva "skribenten" mener om synet på bl.a. demokrati, frihet, likestilling, homofile og ikke-muslimer (vantro) hos muslimer.. - er de en berikelse for Europa med sin kulturelle bakgrunn? 1
LokALeX Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Boing_80 skrev (1 time siden): For dette er nemlig akkurat det: Et opplegg for å få demonstrantene til å fremstå som en bøllebande – og «gjestene» som ofre for norsk intoleranse og mangel på ytringsfrihet. De er jo en jævla bøllebande! 1 1
Boing_80 Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden (endret) :utakt skrev (1 time siden): Dette skjedde i dag. Motdemonstranter kledde seg ut i klovnekostymer (!). Dessverre var det igjen noen som måtte hankes inn av politiet. https://www.ao.no/store-politiressurser-pa-youngstorget/s/5-128-1137359 Uspiselige folk. Helt enig. Dette er en god og effektiv måte å demonstrere på. Møte ytringsfrihet med ytringsfrihet + litt kreativitet innenfor anstendighetens grenser. Man vil jo ikke synke til det nivået den dama er på. Endret 1 time siden av Boing_80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå