Gå til innhold

Game of Thrones-stjerna offisielt bekreftet som neste Lara Croft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
bubba477 skrev (3 timer siden):

Ingenting imot fru Turner som så men hun passer da overhodet ikke som Croft...

Helt enig, dette er en rolle som er skreddersydd for Bella Ramsey. Men hun ville jo helst spille Spiderman da

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Dette var eit spesielt namn, einaste som Sophie Turner og Laura Croft har til felles er å være britiske. 

Kanskje det likevel blir bra om Sophie Turner bruker hausten til å feite seg opp, eit beinrangel kan ikkje portrettere ein karakter som er kjent for store puppar og stor styrke.

• Liker 2
Skrevet
19 minutes ago, The Avatar said:

Dette var eit spesielt namn, einaste som Sophie Turner og Laura Croft har til felles er å være britiske. 

Kanskje det likevel blir bra om Sophie Turner bruker hausten til å feite seg opp, eit beinrangel kan ikkje portrettere ein karakter som er kjent for store puppar og stor styrke.

Det er jo ikke sån man bryr seg om lenger. Er faktisk overrasket at de ikke vurderte Tati Gabrielle for rollen.  Hun er jo ganske i vinden for tiden. Hun krysser jo av alle boksene for hva en rollefigur i et spill skal være og se ut i dag. Skinhead,Multietnisk kvinne i sin beste alder - 0 til felles med rollefiguren Lara,men sån er bare en bagatell i dag. 

Riktignok en god skuespiller,men føler ikke at likhet betyr noe lenger. Ja det er det jeg har problem med.

Skrevet

Lara Croft er ikke en fryktelig interessant karakter, hvem som spiller henne har lite å si for om en film eller serie basert på spillene blir bra eller ikke. 

De to første Tomb Raider filmene er kanskje ikke fantastiske saker. Men de er vel sånn som jeg husker spillene fra 90 tallet.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Skrevet
The Avatar skrev (1 time siden):

eit beinrangel kan ikkje portrettere ein karakter som er kjent for store puppar og stor styrke.

Lara trenger ikke være kjent for dette.

Så lenge serien er god så har det ingenting å si hvordan hun ser ut.

• Innsiktsfullt 2
Skrevet
Iki skrev (41 minutter siden):

Lara trenger ikke være kjent for dette.

Så lenge serien er god så har det ingenting å si hvordan hun ser ut.

Om ein fyrst skal bruke franchisen så må det i det minste være noko likheiter med den etablerte rollepersonen. Om dei vil lage ein realistisk TV-serie om ein arkeolog så kan dei bruke eit anna namn på serien. 

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
2 minutes ago, The Avatar said:

Om ein fyrst skal bruke franchisen så må det i det minste være noko likheiter med den etablerte rollepersonen. Om dei vil lage ein realistisk TV-serie om ein arkeolog så kan dei bruke eit anna namn på serien. 

HELT riktig!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Spillverdens kanskje mest kjente brunette spilt av en blond skuespiller, skulle tro de var ute etter kontrovers med vilje 😁 (ja, jeg vet de vil farge håret hennes)

Endret av likferd
Skrevet

Ei som må under kniven før innspilling? 😬

Nå husker jeg henne kun fra GoT, som hun klarte seg bra i. Vet ikke om hun har Lara Croft i seg, men det tenkte jeg om Alicia Vikander også, som løste det greit.

Dette er i det minste ikke en bom som Ellie, og etter min mening står alt på produksjonen her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...