Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan det påvirke menn mentale helser når de ikke har et aktivt sexliv?

Gjest 1900b...fda

Anbefalte innlegg

Gjest 1900b...fda
Skrevet

Hvis det er menn der ute som ikke har hatt sex i flere år eller aldri hatt sex i det hele tatt, kan det påvirke den mentale helsen, selvbildet og selvtillit? 

Anonymous poster hash: 1900b...fda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart det kan. Det er jo ikke noe hyggelig å føle at man ikke er ønsket eller kan delta i de samme sosiale samhandlingene. Da er det lett å spørre seg selv hva som er galt.

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet

Stem FrP, så ordner det seg nok.
Og gjerne utbasuner for alle kvinner om hvordan feminisme har gått for langt og at du FORTJENER å penetrere dem.

Det er løsningen til de andre mennene som ikke får seg noe, og det funker visst dritbra.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 3
Skrevet
Bata skrev (36 minutter siden):

Stem FrP, så ordner det seg nok.
Og gjerne utbasuner for alle kvinner om hvordan feminisme har gått for langt og at du FORTJENER å penetrere dem.

Det er løsningen til de andre mennene som ikke får seg noe, og det funker visst dritbra.

Ja, det funker dritbra for å ikke få seg noe 🤣🤣🤣

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Maskinfører skrev (20 minutter siden):

Nei jeg merker ikke noe bare tanken på å slippe alle kjønnssygdommer gjør meg friskere 😀

Kondom er fine greier vettu..

• Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Kan bli smitta allikevel stod det man kan også få kreft i halsen 

100% sikker kan man aldri være. Man kan få kreft av å leve også, det bør man kanskje slutte med? 🤔

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet

Nytter ikke å sippe over at man ikke får dame. Ikke alle kan bli astronauter, milliardærer eller få seg dame. Sånn er det bare. Jeg går ikke rundt og griner bare fordi Røkke har mer penger enn meg.

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)
sedsberg skrev (10 minutter siden):

Jeg går ikke rundt og griner bare fordi Røkke har mer penger enn meg.

Ikke litt engang? 😉  (Jeg går ikke rundt og griner for det, men finner meg ett mørkt rom der jeg kan gjemme meg bort mens jeg gjør det. )

Endret av Duriello
  • Liker 1
Skrevet
Maskinfører skrev (6 minutter siden):

Kan bli smitta allikevel stod det man kan også få kreft i halsen 

Kom igjen, som medmenn må vi stå opp for hverandre hvis det er endringsvilje.
Og her skal jeg prøve å være støttende og fortelle deg at du bare selv konstruerer kunstige hindre og forklaringer.

Det går faktisk fint an å ordne seg dame.
Klart det er en forbanna klisjé, men du må gjøre endringer.

Finn deg en hobby som samler begge kjønn, heck mekk deg nye kompiser og det vil åpne nye avenyer for å score chixxxx.
Jeg skriver litt tullete for å ha en ironisk distanse, for jeg, som sikkert deg, synes flørting og sosial-selvpleier/ekspandering av krets er "cringe" som kidsa sier.
"But no pain no gain".
Og når nye sjanser oppstår, ikke gå inn med et ligg/forhold som endemål, med mindre du er langt mer sosialt anlagt enn meg (og utelukker ikke det, altså) for kvinner lukter dette lang vei og det er et knallrødt flagg.

Men jeg er en weirdo som finner damer enklere å bli venner med enn menn. Gjerne fordi jeg konfronterer piss hele tiden, spesielt de holdninger som gjør at det er vanskelig for menn å få seg dame.
I tillegg er jeg gift, så det er vel "lett for meg å si".

Jeg mener genuint at datingmarkedet er et manneproblem som forverres av menn selv. Spesielt mange desperate pisser i brønnen for sine brødre med måten de behandler damer og forventer ting de overhodet ikke har noe med å forvente ut av relasjoner.  Gjerne fordi de konsumerer sosiale medier som overhodet ikke hjelper ensomme menn.

"Vi menn" må hjelpe hverandre. Ikke skylde på damer fordi en bjørn er mindre skremmende å møte i skogen, men skyld på mennene som er skumlere enn bjørner. De er det mange av.

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 3
Skrevet
Bata skrev (25 minutter siden):

Jeg mener genuint at datingmarkedet er et manneproblem som forverres av menn selv. Spesielt mange desperate pisser i brønnen for sine brødre med måten de behandler damer og forventer ting de overhodet ikke har noe med å forvente ut av relasjoner.  Gjerne fordi de konsumerer sosiale medier som overhodet ikke hjelper ensomme menn.

Spot on 👍🏼

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
2 hours ago, Guest 1900b...fda said:

Hvis det er menn der ute som ikke har hatt sex i flere år eller aldri hatt sex i det hele tatt, kan det påvirke den mentale helsen, selvbildet og selvtillit? 

Selvfølgelig gjør det jo det. Man må være vitne til at de med dating-makten velger feil gang på gang og i mange tilfeller ender opp uten å stifte egen familie, ei heller evner å holde på forhold fordi valgene som ble tatt var bedrita dårlige ifra starten av. Er ikke lave fødselstall uten grunn. Men når alt kommer til alt, man har fri vilje til å ta sine valg. Heldigvis for oss norske som ikke blir sett her på berget, så har man muligheten til å møte mange herlige mennesker i utlandet. Vi har tross alt et realistisk håp om å stifte egen familie uansett hvor lang tid det måtte ta. Så man må bare se lyst på livet og gripe muligheten med begge hender når den først kommer.

• Liker 1
Skrevet
Gjest 1900b...fda skrev (2 timer siden):

Det ville vært oppsiktsvekkende om det ikke gjorde det.

Generelt tenker jeg mennesker som opplever savn og å mangle noe som er viktig for dem, det være seg sex, nærhet, kjærlighet osv. fortjener vår sympati og støtte. Ikke at vi sparker etter dem, som enkelte her godter seg med.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Duriello skrev (1 time siden):

100% sikker kan man aldri være. Man kan få kreft av å leve også, det bør man kanskje slutte med? 🤔

Ja kanskje det men hiv og HPV virus er der best og unngå 

Skrevet
Bata skrev (1 time siden):

Kom igjen, som medmenn må vi stå opp for hverandre hvis det er endringsvilje.
Og her skal jeg prøve å være støttende og fortelle deg at du bare selv konstruerer kunstige hindre og forklaringer.

Det går faktisk fint an å ordne seg dame.
Klart det er en forbanna klisjé, men du må gjøre endringer.

Finn deg en hobby som samler begge kjønn, heck mekk deg nye kompiser og det vil åpne nye avenyer for å score chixxxx.
Jeg skriver litt tullete for å ha en ironisk distanse, for jeg, som sikkert deg, synes flørting og sosial-selvpleier/ekspandering av krets er "cringe" som kidsa sier.
"But no pain no gain".
Og når nye sjanser oppstår, ikke gå inn med et ligg/forhold som endemål, med mindre du er langt mer sosialt anlagt enn meg (og utelukker ikke det, altså) for kvinner lukter dette lang vei og det er et knallrødt flagg.

Men jeg er en weirdo som finner damer enklere å bli venner med enn menn. Gjerne fordi jeg konfronterer piss hele tiden, spesielt de holdninger som gjør at det er vanskelig for menn å få seg dame.
I tillegg er jeg gift, så det er vel "lett for meg å si".

"Vi menn" må hjelpe hverandre. Ikke skylde på damer fordi en bjørn er mindre skremmende å møte i skogen, men skyld på mennene som er skumlere enn bjørner. De er det mange av.

Greier meg alene jeg arvet det nedbetalte huset tll pappa så der er jeg sikret blir særeie og greier synes også at det er dårlig kvalitet på dagens kvinner 

Skrevet

Jeg tenker det kommer helt an på hvilken betydning sex har i livet. Noen menn vil også være demi eller aseksuelle. Men for dem som har en stor seksuell drivkraft vil det jo være vanskelig.

Skrevet
Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Greier meg alene jeg arvet det nedbetalte huset tll pappa så der er jeg sikret blir særeie og greier synes også at det er dårlig kvalitet på dagens kvinner 

Der har du jo et kjempeutgangspunkt.
Aner du ikke hvor utrolig god valuta i datingverden det huset er?

Så snubler du totalt og går mot alt jeg har sagt ved å skylde på kvinner som helhet som kilden til problemet.
Hvis det alltid er damene som er problemet, er det ikke verdt det å vurdere i det minste og ta en titt på en selv?

Går du ut i verden og lar fordommene dine farge adferden din og ikke minst kommunikasjonen, så er det jo ikke så veldig pussig at du har lite lykke med dating.

Og jeg er nysgjerrig hva du legger i god kontra dårlig "kvalitet" på  kvinner, de er mennesker og ikke en vare som skal handles. Du må være villig til å tilpasse deg, du er jo tydelig på at du forventer noe fra dem, kvaliteten kan du få om du gir kvalitet.

Jeg garanterer deg at det er noen som har lyst til å være med deg og huset ditt om du bare er villig til å gjøre det som må til.
Evner du ikke dette, så er det rett og slett Darwinisme, dine gener og holdninger er av naturen ikke ønsket videreført. 
Det høres hardt ut, men det er jo sannheten, vår indre sosiale kontroll gjør dette.

Du kan rope så mye du vil om ytringsfrihet eller hvilken som helst knagg du vil putte de "kvalitetene" dine som gjør deg u-datebar, men er de anti-sosiale, så er din eneste vei tvang. Det vil vi ikke ha.

• Innsiktsfullt 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...