Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Enslige menn, kvinnelig initiativ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Singel og enslig mann her. Nei, jeg venter ikke på kvinnene for å ta intitiativ da jeg enda har til gode å oppleve det uansett om vi snakker byen eller andre steder 😂 Vandt til å være den som sjekker opp selv og det å takle å bli avvist. Men er vel ikke akkurat veldig til å sjekke på byen heller lenger og har mista litt troa på å finne den rette selv om det muligens finnes bedre arenaer enn byen. 

Trives godt med å ta kontakt med damer og å flørte(på byen), men vil helst ha godt med øyekontakt eller mer, før jeg går bort til ei. Og helst med litt alkohol i blodet..Føler det er et minimum. Ellers blir det fort til at man bare blir avvist eller virker for påtrengende. Skal ha bra med selvtillit for å fortsette å prøve gang etter gang dersom man blir avvist mange nok ganger.  Finnes kanskje bedre sjekkearenaer der ute enn byen i dag? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 hours ago, Guest e4eda...52b said:

Dette går jo også andre vei, for de menn som er misfornøyd med å være singel. Ofte stigmatisert under uttrykket incel.

Anonymous poster hash: e4eda...52b

Hva om man er bitter på spesifikt norske og ikke generelt? Blir man da regnet som incelnorsk? 🫣😛

Skrevet (endret)
Daisy 🌸 skrev (2 timer siden):

Takk for fint svar :) 

Alkohol har blitt nevnt ved flere anledninger her, som påvirkende faktor. Det virker som man treffer mennesker ute på byen og dansegulvet.

Det i seg selv er jo noe litt annet enn en del som nærmest konsekvent sikter til en eller annen datingprofil på nettet, når de snakker om å møte noen.

Det er mulig jeg burde ha tatt høyde for disse tingene og spurt hvor man treffer hverandre. 

Selv drikker jeg lite til ingenting, har aldri hatt en datingprofil på et nettsted, likevel har jeg vel blitt forsøkt sjekket opp omtrent…jeg aner ikke, men det har tidvis vært daglig, ukentlig, og i alle fall månedlig, og det skjer liksom rundt overalt, på gater og streder, biblioteket, sykehuset, butikken, etc.

Og jeg kan ikke fordra det.

Jeg har sett frem til å bli eldre sånn at jeg slipper å bli sjekket opp bare fordi man liker utseendet mitt. Blir helst kjent bak en skjerm. Vil helst være den som sjekker, ikke den som blir sjekket.

Men det har nok mest å gjøre med det å bruke tid, bli kjent, ikke bare - BOOOM! - slå til slik at man er først ute.

Har omsider blitt gammel nok, tror jeg, men det er rart med det. Jeg bestemte meg, sist jeg var ute en kveld, at nå er det lyst og varmt nok til å være ute hele natten. Og jeg er ikke den som er sjenert…

…men så ble jeg dønn trøtt klokken ni 😌

Jeg innser at jenter er forskjellige, men min erfaring er at det å utnytte en spenning irl, om det så er på trikken eller på biblioteket, det er noe mange jenter liker og responderer bra på. Gjerne at det kanskje er litt blikkontakt fra før, og hvertfall på utesteder hvor folk kommer for å treffe andre. Så får man heller bare leve med at det dessverre er noen som ikke kan fordra å bli forsøkt sjekket opp. Det er jo ikke hyggelig at du venter på å bli mindre attraktiv så du slipper all oppmerksomheten.. så synd! Jeg syns det er veldig spennende, men jeg går neppe all in bare på grunn av utseende. Men godt å høre at du er velskapt da:) 

For min del er datingapper fullstendig unaturlig og jeg har kastet bort ufattelig mange timer på noe som ikke er annet enn en dopaminmaskin for meg. Jeg har hatt flere gode sammentreff, som min ekskjæreste, via dateapp, men i det store og det hele er det veldig grått og unaturlig og de gode treffene er det langt mellom. Jeg er helt klart en som foretrekker real life. Jeg skulle ønske utelivet i Norge var litt mer avslappet og åpent og mindre alkoholisert, og at jenter turte å være frempå når det passer seg. Det er IKKE han kjekke høye fyren som tråler lokalet før kl 01 for å få med seg en digg dame hjem, dusjer etter sex og kaster deg ut, som er de beste. De beste folka er fortsatt ute kl 05 og har ikke fått til noe som helst 😎 Men det er nå min mening og den er ikke akkurat nøytral! 

Forøvrig er jeg også kommet i den alder at den turen på byen hvor jeg føler meg kanon kl 23 plutselig ble en kollaps kl 24, så ja jeg kjenner meg igjen i det

Endret av sjamanen
  • Liker 1
Skrevet
Daisy 🌸 skrev (5 timer siden):

Det vet du at jeg ikke gjør, jeg henvendte meg til menn.

Det sagt, du tjener som godt eksempel på hva jeg mener når du som kvinne tramper inn, du tar din tilstedeværelse her som den største selvfølgelighet, overkjører, durer i vei, kaller menn misogynister. Tråden handler tross alt i stor grad om kvinner tar over helt og som slenger slike karakteristikker.

Vil du unngå at andre driver persondebatt? Unngå å begynne med persondebatt, ved å prate i vei om deg selv og bruke ditt eget liv som eksempel. Ingen av dine innlegg handler om sak, utover det ene hvor du spør hva jeg mener.

Så er jeg heller ikke veldig fornøyd med de som lar seg rive med av avsporingene. De ber jo i stor grad om at kvinner skal fortsette å holde på sånn. 

Nåh.

Dere får kose dere med hverandre fra nå av og så svarer jeg de som holder seg til tema. 

Ren poesi

Skrevet
Daisy 🌸 skrev (6 timer siden):

Det vet du at jeg ikke gjør, jeg henvendte meg til menn.

Det sagt, du tjener som godt eksempel på hva jeg mener når du som kvinne tramper inn, du tar din tilstedeværelse her som den største selvfølgelighet, overkjører, durer i vei, kaller menn misogynister. Tråden handler tross alt i stor grad om kvinner tar over helt og som slenger slike karakteristikker.

Vil du unngå at andre driver persondebatt? Unngå å begynne med persondebatt, ved å prate i vei om deg selv og bruke ditt eget liv som eksempel. Ingen av dine innlegg handler om sak, utover det ene hvor du spør hva jeg mener.

Så er jeg heller ikke veldig fornøyd med de som lar seg rive med av avsporingene. De ber jo i stor grad om at kvinner skal fortsette å holde på sånn. 

Nåh.

Dere får kose dere med hverandre fra nå av og så svarer jeg de som holder seg til tema. 

Du klarer jo ikke holde deg til ditt eget tema, med alle disse avsporingene dine. Og når folk kaster seg over tullpratet som ikke angår temaene du tar opp, skal du rette pekefinger i retur? Skjerp deg.

• Innsiktsfullt 2
Skrevet
BadCat skrev (4 timer siden):

Jeg greide å få besøk av ei kvinne to helger på rad ved hjelp av Mumseby.

Det var en som satt på  andre sida av midtgangen i forelesningssalen og klikket på noe greier. Hva er det der, spurte jeg. Det er nettsamfunn om Bamsemums, svarte han.

Mumseby_vinterdag.png

Hele tråden er jo NM i skrøner og røverhistorier. Men tydeligvis innenfor trådens tema, siden du ikke får skjenn fra Daisy... :)

Ah, minnes gamle dager da jeg bestøvet tre jomfruer i en tender på Krøderbanen. Den gangen da menn var menn, og kvinner var kvinner og villig bydde seg frem som om det sto om (under)livet.

• Liker 2
Skrevet
Daisy 🌸 skrev (8 timer siden):

Oh please.

Det må bli slutt på at man blander sammen kvinner med feminister og sosialister.

Jeg er kvinne og ingen av delene. Det finnes menn som er én eller begge delene. 

Er dette topic? Am I feeding the troll?

• Innsiktsfullt 2
Skrevet
4 minutes ago, knopflerbruce said:

Hele tråden er jo NM i skrøner og røverhistorier. Men tydeligvis innenfor trådens tema, siden du ikke får skjenn fra Daisy... :)

Ah, minnes gamle dager da jeg bestøvet tre jomfruer i en tender på Krøderbanen. Den gangen da menn var menn, og kvinner var kvinner og villig bydde seg frem som om det sto om (under)livet.

Alt er sant og det er heller tonet ned enn opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...