Salvesen. Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Haha løke sanker skritt? Hatt en rolig dag og må få opp telleren?😂
Salvesen. Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Nesten KO de få slagene en får inn allerede og løke løper som en liten jente. Verre enn jeg hadde sett for meg dette, verdt de få kronene til VG. 3
ChopperRead Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Dette var sære greier. Løken bryter alle regler
ChopperRead Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Hvor mange ganger skal løken bare få dytte han overende?
Salvesen. Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden ChopperRead skrev (2 minutter siden): Dette var sære greier. Løken bryter alle regler Hvem i alle dager er den dommeren der? Kommer aldri til å dømme igjen i noe seriøst iallefall. Jeg er langt i fra noen ekspert men dette er jo galskap
ChopperRead Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Salvesen. skrev (Akkurat nå): Hvem i alle dager er den dommeren der? Kommer aldri til å dømme igjen i noe seriøst iallefall. Jeg er langt i fra noen ekspert men dette er jo galskap Aner ikke. Men løken får bare leke brøytebil fritt
Salvesen. Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden ChopperRead skrev (2 minutter siden): Aner ikke. Men løken får bare leke brøytebil fritt Helt sykt! Ole har vunnet for lengst! Både teknisk og ikke minst å holde ut med dritten. Prøver faktisk å få til noe selv om motstanderen er en ekte løk...
ChopperRead Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Flaut og uverdig. Greit at Frank er en showmann, men her dreit han seg ut på ett nivå jeg sjeldent har sett.
Jobs Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Ole vant da løke ble disket. https://www.vg.no/sport/i/935Ox9/ole-klemetsen-54-vant-showkampen-mot-frank-loeke-54 1
WiiBoy Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg bare forstår ikke hvor markedsverdien til Frank Løke er, som gjør at han får dette finansiert og lever av sin "kjendisstatus"? Er det noen som liker fyren(sikter til kjendis versjonen og ikke privatpersonen)?
Krig og fred Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg er glad for at Løken tapte, men samtidig trist over at Ole ikke kunne gi han skikkelig juling med knockout. Sørgelig at de ikke fikk godkjenning til en ordentlig kamp. 1
Xiphac Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Gratulerer til Ole Klemetsen. Løke har jeg ingenting til overs for, så for min del var denne kampen en stor Win.
toro6 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden "Frank Løpe", er en kommentar på vg's artikkel. ☺️ 1200 likes. 1
1Dr.E Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Så høydepunktene nå. Nå kan jeg ikke så mye om boksing, men dette virka omtrent som at et håndball-lag fra 8. divisjon slenger dritt om Rosenborg, utfordrer til fotballkamp, sparker ned RBK-spillerne og blir utvist én etter én så fort kampen er i gang og klager fordi de taper på walkover fordi de ikke har nok spillere igjen på banen. Stusselig. Endret 2 timer siden av 1Dr.E 1
Folkflesk Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Burde det ikke vært et slags minimumskrav til bokseferdighetene her? En ekstremt PR-kåt håndballspiller som liksom skulle kunne dette etter å ha trent noen måneder. Og var dommeren instruert om å ikke dømme skikkelig fordi det bare var en showkamp? Springe ned motstander og legge seg opp på ham ca 8 ganger før han stoppet det. Hadde jeg betalt for å se dette tullet ville jeg følt meg rimelig dum. Endret 2 timer siden av Folkflesk 1
Uderzo Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Når Løke forsøkte "å bokse" var det bare veiving. For en latterlig fyr. 1
iGlenn Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 1 hour ago, toro6 said: "Frank Løpe", er en kommentar på vg's artikkel. ☺️ 1200 likes. Dette er en kommentar som går igjen i kommentarfeltet på Frank Løke sin instagram også. Jeg har kun sett høydepunktene på VG og det er jeg glad for i ettertid. For et flaut "show"! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå