Gå til innhold

Hvem vinner boksekampen mellom Frank Løke og Ole Klemetsen ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ChopperRead skrev (2 minutter siden):

Dette var sære greier. Løken bryter alle regler

Hvem i alle dager er den dommeren der? Kommer aldri til å dømme igjen i noe seriøst iallefall. Jeg er langt i fra noen ekspert men dette er jo galskap

Skrevet
Salvesen. skrev (Akkurat nå):

Hvem i alle dager er den dommeren der? Kommer aldri til å dømme igjen i noe seriøst iallefall. Jeg er langt i fra noen ekspert men dette er jo galskap

Aner ikke. Men løken får bare leke brøytebil fritt

Skrevet
ChopperRead skrev (2 minutter siden):

Aner ikke. Men løken får bare leke brøytebil fritt

Helt sykt! Ole har vunnet for lengst! Både teknisk og ikke minst å holde ut med dritten. Prøver faktisk å få til noe selv om motstanderen er en ekte løk...

Skrevet

Jeg bare forstår ikke hvor markedsverdien til Frank Løke er, som gjør at han får dette finansiert og lever av sin "kjendisstatus"? 
Er det noen som liker fyren(sikter til kjendis versjonen og ikke privatpersonen)?

Skrevet (endret)

Så høydepunktene nå.

Nå kan jeg ikke så mye om boksing, men dette virka omtrent som at et håndball-lag fra 8. divisjon slenger dritt om Rosenborg, utfordrer til fotballkamp, sparker ned RBK-spillerne og blir utvist én etter én så fort kampen er i gang og klager fordi de taper på walkover fordi de ikke har nok spillere igjen på banen.

Stusselig.

Endret av 1Dr.E
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Burde det ikke vært et slags minimumskrav til bokseferdighetene her? En ekstremt PR-kåt håndballspiller som liksom skulle kunne dette etter å ha trent noen måneder. Og var dommeren instruert om å ikke dømme skikkelig fordi det bare var en showkamp? Springe ned motstander og legge seg opp på ham ca 8 ganger før han stoppet det.

Hadde jeg betalt for å se dette tullet ville jeg følt meg rimelig dum.

Endret av Folkflesk
  • Liker 1
Skrevet
1 hour ago, toro6 said:

"Frank Løpe", er en kommentar på vg's artikkel. ☺️ 1200 likes. 

Dette er en kommentar som går igjen i kommentarfeltet på Frank Løke sin instagram også. 

Jeg har kun sett høydepunktene på VG og det er jeg glad for i ettertid. For et flaut "show"! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...