Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva tenker dere om å være 32 og ha null erfaring?

Gjest c00c7...e54

Anbefalte innlegg

Gjest c00c7...e54
Skrevet

Jeg er 32 år gammel dame som har null erfaring når det kommer til kjærlighet og dating. Har ikke holdt noen i hånda en gang. Hva tenker dere om det? Ville dere tenkt det var negativt?

Anonymous poster hash: c00c7...e54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo færre forhold en har på historikken, jo mindre traume, bias og bagasje har en. Det gir også et bedre image.
Selv har jeg bare ett forhold på meg, og den erfaringen har gjort meg paradoksalt både kritisk og åpen. 

Skrevet

Jeg tenker det kan være både fordeler og ulemper for en framtidig partner. @Martelè tok opp noen fordeler, så jeg får spe på med noen ulemper: Det kan bli litt keitete både når man skal ha nærhet og når man skal finne ut av hvordan forhold fungerer i praksis. Men det går seg nok til etter hvert.

Skrevet (endret)

Du er mange konservatives drøm,  som helst skal ha en jomfru, mens de selv gjerne kan ha vært sammen med mange... 

Jeg tenker det må være en årsak til at du har null erfaring.

Ja, jeg ville sett på det som negativt, (gjelder begge kjønn), jeg ville tenkt at det var en (negativ) årsak til dette, og vært litt skeptisk å inngå i et forhold med en utfra situasjonsbeskrivelsen.

Du sier ingenting om du faktisk ønsker å forsøke dating / kjærlighetslivet, men om du gjør det så har du ikke noen form for "plikt" til å opplyse daten / partneren din om at han er din første... 

Endret av leticia
  • Innsiktsfullt 2
Skrevet
Martelè skrev (1 time siden):

Jo færre forhold en har på historikken, jo mindre traume, bias og bagasje har en. Det gir også et bedre image.

Ikke nødvendigvis. Det at man har få forhold (eller ingen) bak seg, kan være nettopp pga traumer og bagasje... (f.eks at man har vært utsatt for omsorgssvikt, vold og / eller overgrep som barn, og har problemer med å stole på og / eller knytte seg til andre mennesker...)

• Liker 1
Skrevet (endret)
Gjest c00c7...e54 skrev (2 timer siden):

Jeg er 32 år gammel dame som har null erfaring når det kommer til kjærlighet og dating. Har ikke holdt noen i hånda en gang. Hva tenker dere om det? Ville dere tenkt det var negativt?

Anonymous poster hash: c00c7...e54

Ingenting rart med det. Ingen av oss vet hvordan livet ditt har vært og ingen har rett til å dømme deg heller. 

Endret av Boing_80
  • Liker 3
Gjest e9b9a...7ca
Skrevet

Hei, trådstarter! Kvinne på 30 år her, men med erfaring med både forhold og sex. Det er ikke uvanlig å ha lite til ingen erfaring i den alderen, jeg vet om kvinner som er eldre enn deg som ikke har barn, aldri har hatt partner osv. 

Men jeg må meddele noe kjempe viktig siden du deler dette på forumet her. IKKE fall for disse mennene som snakker ned andre kvinner, og som hyller deg for at du er jomfru og ikke har hatt kjæreste. Det er et enormt rødt flagg, og om du velger å bli sammen med en slik fyr så vil du skjønne det før eller siden... Om han er veldig opptatt av at du er uerfaren og ikke klarer å la være å påpeke hvor bra det er, så er det ugler i mosen, garantert. De fleste menn vil syns det er helt greit og ikke bry seg, men der er en liten knippe som er veldig bitre på kvinner, sinte fordi kvinner som har sex med mange menn ikke vil ha sex med de osv. Hold deg unna disse. De fortjener deg ikke

Anonymous poster hash: e9b9a...7ca

Gjest e1f94...3ec
Skrevet

32 år og null erfaring? Her hadde jeg som mann lurt veldig på omstendighetene til hvorfor du ikke har det. Hadde mest sannsynlig ikke blitt sammen med deg. Hva er årsaken til dette ts? Frem med alle detaljer, du er tross alt anonym. Hjelp meg og forstå

Anonymous poster hash: e1f94...3ec

Skrevet (endret)
Gjest e1f94...3ec skrev (13 timer siden):

32 år og null erfaring? Her hadde jeg som mann lurt veldig på omstendighetene til hvorfor du ikke har det. Hadde mest sannsynlig ikke blitt sammen med deg. Hva er årsaken til dette ts? Frem med alle detaljer, du er tross alt anonym. Hjelp meg og forstå

Hvor mye livserfaring har du? Er det virkelig vanskelig å tenke nyansert om dette? 

- TS kan ha hatt en vanskelig traumatisert oppvekst som kan ha skapt vansker med å stole på folk
- TS kan være introvert og sjenert. Da er det vanskelig å ta initiativ. Det trenger ikke bety at vedkommende er en elendig person
- TS kan ha vært usikker på sin legning, identitet etc. som kan ha skapt vansker
- TS hadde kanskje andre interesser enn forhold i den yngre årene

Det kan kan garantert tenkes enda flere scenarier. 

TS kan være glad for at hun ikke har møtt deg.

Endret av Boing_80
  • Liker 4
  • Hjerte 1
Gjest e1f94...3ec
Skrevet
Boing_80 skrev (5 timer siden):

Hvor mye livserfaring har du? Er det virkelig vanskelig å tenke nyansert om dette? 

- TS kan ha hatt en vanskelig traumatisert oppvekst som kan han skapt vansker med å stole på folk
- TS kan være introvert og sjenert. Da er det vanskelig å ta initiativ. Det trenger ikke bety at vedkommende er en elendig person
- TS kan ha vært usikker på sin legning, identitet etc. som kan ha skapt vansker
- TS hadde kanskje andre interesser enn forhold i den yngre årene

Det kan kan garantert tenkes enda flere scenarier. 

TS kan være glad for at hun ikke har møtt deg.

Gud så personlig du tok det. Slapp av.

Skrevet (endret)

Null stress! 37 år om en liten måned. Aldri vært på en date i mitt liv 🙂. Du blir ikke et dårligere menneske for det.

Endret av torbjornhb
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...