Lindaaaa Skrevet fredag kl 15:51 Skrevet fredag kl 15:51 Hei! Eg er ganske så ny på bilfeltet, og treng litt råd. Ser på ein transporter 2012-modell som ser ganske så fin ut, men eg synast det ser ut som ein del rust under(noko som eg har skjønt at kan vere svært skummelt 😎) det er kanskje vanskeleg å sjå tydleg på eit bilete, men er det nokon som kan fortelje meg om det er for mykje for ein 2012-modell til prislapp 100 000? takk 🙏
MailMan13 Skrevet fredag kl 16:09 Skrevet fredag kl 16:09 (endret) Ikke mer enn man forventer etter 13 vintere i saltlake. Man må regne med å bytte eksosdeler, stabilisatorakslinger, bærearmer og andre forbruksartikler i understellet innen 2-5 år. Men det er jo omtrent "på par" gitt alderen på dette her. Hverken bedre eller dårligere enn forventet gitt at det er gamle greier i utgangspunktet. Ser egentlig mest overflaterust her. Endret fredag kl 16:15 av MailMan13 1
kremt Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Oljebehandling er bra for denne bilen. Fins flere typer, fluidfilm er mest vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå