hagenlund Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Det heter "unbrako" fordi de er "unbreakable". "Umbrako" med M gir ingen mening. 4 1
Kajac Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai hagenlund skrev (29 minutter siden): Det heter "unbrako" fordi de er "unbreakable". "Umbrako" med M gir ingen mening. Wait what? Jeg har alltid sagt «umbrako». 1 1
sedsberg Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Fra Wiki: Quote Unbrako eller unbrakonøkkel er et degenerert varemerke for sekskantnøkler i Skandinavia. En vanlig feilstavelse er umbrakonøkkel. 3 2
Valmeth Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai (endret) hagenlund skrev (1 time siden): Det heter "unbrako" fordi de er "unbreakable". "Umbrako" med M gir ingen mening. Umbrakko umbrakko umbrakko umbrakko "Unbrako" er et varemerke, akkurat som Isopor og Hilti. Om du skal være veldig korrekt heter det "Allen-/hex key", men det er det jo selvfølgelig ingen som sier. Spring inn og hent umbrakko-settet mitt. OnT: Jeg har et slikt Kraftpipesett 1/2", unbrako, 9 stk. - Biltema.no Eldgammelt og mishandlet, tåler både tida og eieren godt. Prisverd👍 Endret 19. mai av Valmeth 1
Mekker`n Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai https://www.thansen.no/bil/dekk-og-felger/tilbehor-og-verktoy/bolter/adapter-til-tuner-bolt-mutter-kort/n914542/pn914763 1
Samms Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai 1 hour ago, Valmeth said: Umbrakko umbrakko umbrakko umbrakko "Unbrako" er et varemerke, akkurat som Isopor og Hilti. Om du skal være veldig korrekt heter det "Allen-/hex key", men det er det jo selvfølgelig ingen som sier. Spring inn og hent umbrakko-settet mitt. OnT: Jeg har et slikt Kraftpipesett 1/2", unbrako, 9 stk. - Biltema.no Eldgammelt og mishandlet, tåler både tida og eieren godt. Prisverd👍 På norsk er det vel sekskantnøkkel for invendig sekskant skruer. Unbrako om folk berre klarer å stave riktig. 😉 2
Toad86 Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai 3 hours ago, Samms said: Unbrako om folk berre klarer å stave riktig. 😉 Haha, skal skjerpe meg på det da. Unbrako ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå