Gå til innhold

Rykende fersk trailer fra GTA VI

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jubutak skrev:

Dataspill er tilbake. 

det startet mørkt i fjor og i år, men nå har vi fått mye bra i det siste og det ser ut til at det kommer mer snacks fremover! godt perioden med fiasko spill er over for nå
Skrevet
Sovna skrev:

Kan ikke ha det spillet der jeg. Kommer bare til å holde meg i nærheten av de foxy damene. 

Samma her lol 😆
  • Liker 1
Skrevet

Det ser så bra ut(!), men PC-en min vil få det tøft… I tillegg må eg nok vente minst eit år etter lansering. Kanskje eg skal legge av ein 500-lapp i månaden og kjøpe konsoll beste mai.

No har Reddit-gjengen ein ny trailer å analysere det neste året.

Skrevet (endret)

Glad for å se fjell og skogsområder! Regna med at det kun skulle være våtmark. 

Endret av toro6
Skrevet

Dæven! Ser fett ut. Litt av en grafikk. Riktignok cutscenes men.

Bare synd det sikkert ikke kommer på PC før 27/28. Skal nok uansett ha det på PS5 først 😁

Skrevet
TheKims skrev (4 timer siden):

Håper det blir mulighet for å spille igjennom historien co-op. Det var noe jeg savnet med GTA V.

Du kan det på PC med mods 😉

Skrevet (endret)

Var egentlig ferdig med unger, men hvis vi forter oss nå kan jeg ha pappaperm neste høst 😄😄

Endret av 1Dr.E
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Zeph skrev (13 timer siden):

Det ser så bra ut(!), men PC-en min vil få det tøft… I tillegg må eg nok vente minst eit år etter lansering. Kanskje eg skal legge av ein 500-lapp i månaden og kjøpe konsoll beste mai.

No har Reddit-gjengen ein ny trailer å analysere det neste året.

Hvis du har mulighet i banken din til å avrunde forbruk med kort og betalinger, så er det en enkelt måte å spare på. Startet med det DNB kaller morsom sparing i januar i år, og runder opp til nærmeste 50,- ved bruk av kort og betaling av faktura. Har allerede straks 4000,- på den kontoen det går til (Litt overrasket at det faktisk har blitt så mye). Omdøpte den til GTA 6 PC, så får da se hva som står på konto når det nærmer seg slipp til PC. Håper det klaffer med 6090 fra Nvidia, men er nok ikke så heldig.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Alternativt, Geforce Now? Prøvde det her om dagen, og er veldig positivt overrasket. Oppløsningen og latency på streamingen er såpass bra at det føles som om det er lokalt. Også digg å høre at PCen ikke gjennomfører en nedsmelting. Betaler en 100-lapp i mnd. for 1440p oppløsning i 60 FPS, noe som duger for en småbarnsfar med begrenset tid og penger til å bygge ny rigg. 

Endret av The Very End
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Spennende. Er altfor dyrt å skulle henge med på PC-fronten for en som har lyst til å spille et par timer av gangen et par ganger i måneden. Geforce now høres ut som tingen.

Jeg hadde klokketro på Stadia, men dette virker som noe mer gjennomførbart.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Ser lovende ut. Men blir nok skip viss eg blir tvunget til å spille i 30 fps på min vanlige ps5, og viss online delen ikke kommer med en gang. Var vel ca 1 år etter 5 kom ut att online delen kom i beta.
  • Liker 1
Skrevet
Fenris Helheim skrev:
Ser lovende ut. Men blir nok skip viss eg blir tvunget til å spille i 30 fps på min vanlige ps5, og viss online delen ikke kommer med en gang. Var vel ca 1 år etter 5 kom ut att online delen kom i beta.
Jeg har sagt det i mange år, at jeg tviler sterkt på at det blir en behagelig opplevelse på ps5. det er å håpe at de har optimalisert veldig bra, men spillet i seg selv ser ekstremt krevende ut... Venter selv på pc lansering og håper at 60serien av grafikkort kommer ut innen den tid.
Skrevet
Crazning skrev (59 minutter siden):

Jeg har sagt det i mange år, at jeg tviler sterkt på at det blir en behagelig opplevelse på ps5.

Hva da med Seris s?

Antar spillet kommer til kjøre på Series S i minimum 1080p. I så tilfelle burde en forvente en 1080p 60 hz mode for Playstation 5 og Series x.

Skrevet
Hansien skrev (3 timer siden):

Jeg håper enspillerdelen får langt mer kjærlighet denne gangen.

Hovedspelet synest eg fekk mykje bra, men etter at spelet var gitt ut så kom det lite nytt. Kom vel noko våpen og greier då det vart lansert til PC, men ingen DLC. Mtp. kva dei håver inn på GTAO så forstår eg det godt, men likevel synd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...