Maabren Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Blir FRP i år. Høgre med Erna blir som å støtte opp om korrupsjon. AP er pill råttent under Støre og vart enda verre etter at nissen Stoltenberg dukka opp. Håper virkelig Listhaug med FRP blir større enn AP. Alt vil bli betre enn dagens galskap. Håper virkelig flest mulig stemmer FRP framfor å la være å stemme eller bruke stemma på småpartier som er støy i det politiske landskap. 3
Colin. Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Blir Konservativt på meg i år, og anbefaler også dette til alle bekjente som tidligere har stemt på FRP. Jeg går utifra at det vil være nok høyre-parti-folk som denne gangen tar til fornuften og stemmer FRP istedenfor Høyre, så er det om å gjøre at når først FRP får regjeringsmakt, at de kan danne regjering med virkelige høyre-partier istedenfor tafatte partier som ligger til venstre for FRP. 🙂 1
Snikpellik Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden (endret) Colin. skrev (7 minutter siden): Blir Konservativt på meg i år Hva tenker du om å stemme på et parti som fremmer russiske konspirasjonsteorier? Endret 20 timer siden av Snikpellik 4 1
Colin. Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden 4 minutes ago, Snikpellik said: Hva tenker du om å stemme på et parti som fremmer russiske konspirasjonsteorier? Jeg stemmer på partiet for hva det vil gjøre for Norge og vårt lands folk, og at de har en sunn konservativ holdning til forskjellige saker. Hva tenker du om å stemme på venstresosialistiske som ligger til venstre for FRP, som vil ha Norge inn i EU og ikke ha selvråderett? 1
Kone Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden (endret) Snikpellik skrev (1 time siden): Hva tenker du om å stemme på et parti som fremmer russiske konspirasjonsteorier? Lavmål. Dette er jo værre enn å høre på løgnene til Støre og vestre og resten av den gjengen der. Endret 18 timer siden av Kone
leticia Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Colin. skrev (56 minutter siden): Jeg stemmer på partiet for hva det vil gjøre for Norge og vårt lands folk, og at de har en sunn konservativ holdning til forskjellige saker. Hva tenker du om å stemme på venstresosialistiske som ligger til venstre for FRP, som vil ha Norge inn i EU og ikke ha selvråderett? Har ikke Danmark selvråderett? Sverige? Hva med Finland, Tyskland, Frankrike? Bestemmer de ikke over seg selv? At man ikke har selvråderett fordi man inngår en avtale med andre land er en latterlig påstand. Konservativt må vel være et av verste partiene man kan stemme på. Da er FRP bedre. Men fint om Konservativt tar nok stemmer fra KRF slik at de begge holder seg under sperregrensa. 4
paatur Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden 1 hour ago, Colin. said: Blir Konservativt på meg i år, og anbefaler også dette til alle bekjente som tidligere har stemt på FRP. Jeg går utifra at det vil være nok høyre-parti-folk som denne gangen tar til fornuften og stemmer FRP istedenfor Høyre, så er det om å gjøre at når først FRP får regjeringsmakt, at de kan danne regjering med virkelige høyre-partier istedenfor tafatte partier som ligger til venstre for FRP. 🙂 Konservativt hadde 0.7% på forrige meningsmåling (raskt google søk) så en totalt bortkastet stemme som kommer til og ha null og si 1
leticia Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden paatur skrev (20 minutter siden): Konservativt hadde 0.7% på forrige meningsmåling (raskt google søk) så en totalt bortkastet stemme som kommer til og ha null og si Legger ved link på det slik at andre kan se. Det ligger mer og mer an til et rødgrønt flertall virker det som. https://www.pollofpolls.no/?cmd=Stortinget&do=snitt&yw=202507 2
Colin. Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden 49 minutes ago, leticia said: Har ikke Danmark selvråderett? Sverige? Hva med Finland, Tyskland, Frankrike? Bestemmer de ikke over seg selv? At man ikke har selvråderett fordi man inngår en avtale med andre land er en latterlig påstand. Nei. 49 minutes ago, leticia said: Konservativt må vel være et av verste partiene man kan stemme på. Da er FRP bedre. Men fint om Konservativt tar nok stemmer fra KRF slik at de begge holder seg under sperregrensa. Ifølge valgautomaten var venstre det verste for min del, og det gir jo mening, for det er ditt parti Leticia 😃😆 Ble selv overrasket over at til og med Rødt og MDG kom høyere opp enn venstre, haha. 34 minutes ago, paatur said: Konservativt hadde 0.7% på forrige meningsmåling (raskt google søk) så en totalt bortkastet stemme som kommer til og ha null og si Det er jeg helt forberedt på du, men jeg velger heller å gjøre det denne gangen selv om jeg vet at stemmen nok ikke blir tellende. Stemmer nok folk på dem etterhvert når folk innser at de etablerte ikke bidrar til vesentlig forandring, så kan vi se forandring når de får nok stemmer. Hvis man stemmer på et parti bare fordi man er redd for at stemmen ikke blir tellende hvis man stemmer etter sitt syn, så trenger man heller ikke klage når alt er dyrt og dårlig. 🙂✌️ 17 minutes ago, leticia said: Legger ved link på det slik at andre kan se. Det ligger mer og mer an til et rødgrønt flertall virker det som. https://www.pollofpolls.no/?cmd=Stortinget&do=snitt&yw=202507 Haha. Jaja, neste dugnad da? Når blir den? 😂🤣✌️
Sjørøver Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Snikpellik skrev (2 timer siden): Hva tenker du om å stemme på et parti som fremmer russiske konspirasjonsteorier? Er det bedre med Støre og Barthen som støtter terrorister? Begge deler er helt bak mål, etter min mening. 1
Snikpellik Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Colin. skrev (2 timer siden): Jeg stemmer på partiet for hva det vil gjøre for Norge og vårt lands folk, og at de har en sunn konservativ holdning til forskjellige saker. Et parti som fremmer russiske talepunkter og konspirasjonsteorier, blant annet om årsakene til invasjonen av Ukraina, er i mine øyne svært negativt for Norge og vårt folk. Men smaken er som baken. Sitat Hva tenker du om å stemme på venstresosialistiske som ligger til venstre for FRP, som vil ha Norge inn i EU og ikke ha selvråderett? Det finnes ingen slike partier i Norge. 2
Snikpellik Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden (endret) Sjørøver skrev (2 minutter siden): Er det bedre med Støre og Barthen som støtter terrorister? Begge deler er helt bak mål, etter min mening. Å påstå at statsministeren og utenriksministeren «støtter terrorister» er ganske spinnvilt. Har det blitt litt mye internett? Endret 17 timer siden av Snikpellik 3
sedsberg Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden FRP kunne muligens vært et alternativ.... hadde det ikke vært for at de spyr ut løfter som folk vil høre uten å faktisk følge opp. Litt som en viss President. 1
Colin. Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden 39 minutes ago, Snikpellik said: Det finnes ingen slike partier i Norge. Oki ✌️ Bryr meg ingenting hva sosialister mener uansett. Trygg og effektiv sa dem 😂
paatur Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden 19 minutes ago, sedsberg said: FRP kunne muligens vært et alternativ.... hadde det ikke vært for at de spyr ut løfter som folk vil høre uten å faktisk følge opp. Litt som en viss President. Akkurat some alle andre partier 3
Mr.Duklain Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden (endret) sedsberg skrev (1 time siden): FRP kunne muligens vært et alternativ.... hadde det ikke vært for at de spyr ut løfter som folk vil høre uten å faktisk følge opp. Litt som en viss President. Da må du nok stemme blankt du. Det er faktisk ikke slik at et parti kan oppfylle alle partiløfter fordi vi har et Storting bestående av flere partier. Hadde Norge vært en en-parti stat, så hadde alle partiløfter blitt innfridd, men jeg personlig vil leve i et demokrati. Egentlig har Trump og republikanerene fått innfridd en god del valgløfter, men når halvparten av alle politikerne i Senatet og underhuset er helt uenig med ham, så er det til og med vanskelig for Trump å innfri 100% på valgløfter. Det at et parti ikke kan innfri alle partiløfter er et sunnhetstegn for demokratiet mener jeg. Endret 16 timer siden av Mr.Duklain
leticia Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Colin. skrev (2 timer siden): Nei. Jo, selvsagt har de selvråderett. Colin. skrev (2 timer siden): Ifølge valgautomaten var venstre det verste for min del, og det gir jo mening, for det er ditt parti Leticia 😃😆 Ble selv overrasket over at til og med Rødt og MDG kom høyere opp enn venstre, haha. Tja. Jeg har egentlig ingen "parti". I løpet av min "karriere" som velger har jeg stemt både på Rødt og FRP, og veldig mange partier imellom de ytterpunktene. Jeg vet bare hvilke parti jeg ALDRI har og aldri kommer til å stemme på. Av de etablerte er det Senterpartiet og KRF. Venstre får dessuten ikke min stemme i år, selv om det nok er det partiet jeg er minst uenig med i år. Når det gjelder Konservativt, så er det jo fint at de har opprettet en egen facebookside, slik at man kan gå inn der og få seg en god latter. Ellers er det mange småpartier som kanskje aller helst ødelegger litt for hverandre, og kanskje mest for mulligheten til en borgerlig regjering, da de fleste av dem vil samarbeide med høyre og FRP. Colin. skrev (2 timer siden): Haha. Jaja, neste dugnad da? Når blir den? 😂🤣✌️ Her må du nesten spesifisere litt hva du mener. 2
Colin. Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden 7 minutes ago, leticia said: Tja. Jeg har egentlig ingen "parti". I løpet av min "karriere" som velger har jeg stemt både på Rødt og FRP, og veldig mange partier imellom de ytterpunktene. Jeg vet bare hvilke parti jeg ALDRI har og aldri kommer til å stemme på. Av de etablerte er det Senterpartiet og KRF. Venstre får dessuten ikke min stemme i år, selv om det nok er det partiet jeg er minst uenig med i år. Når det gjelder Konservativt, så er det jo fint at de har opprettet en egen facebookside, slik at man kan gå inn der og få seg en god latter. Ellers er det mange småpartier som kanskje aller helst ødelegger litt for hverandre, og kanskje mest for mulligheten til en borgerlig regjering, da de fleste av dem vil samarbeide med høyre og FRP. Er det ikke fint at vi kan le litt? 😃 Du ler av det, og jeg motsatt med venstresiden. Vi får se når stemmene telles opp. 😉
Duriello Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden leticia skrev (24 minutter siden): Her må du nesten spesifisere litt hva du mener. Covid. Han er en av "dem". 2
leticia Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Duriello skrev (1 time siden): Covid. Han er en av "dem". Det var vel egentlig ikke så veldig overraskende. 🫣😵😵💫 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå