Gå til innhold

Anmeldelse: Senua's Saga: Hellblade II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
4 minutes ago, Guybrush 3pwood said:

Gamespot og Pc gamer har et annet syn 

Skulle nesten tro at folk har lov til å ha ulike meninger... /s 

Interessant at folk er så delte. Blir spennende å prøve, tror dette spillet blir lekkert på ultrawide :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Av alle oppkjøp Microsoft har gjort er det kanskje denne som irriterer meg mest, men hyggelig for Xbox at det ser ut til å bli en suksess da. Det er ikke mye annet de har gjort i det siste som kan kalles det…

Lenke til kommentar
saywhat skrev (44 minutter siden):

Skulle nesten tro at folk har lov til å ha ulike meninger... /s 

Interessant at folk er så delte. Blir spennende å prøve, tror dette spillet blir lekkert på ultrawide :)

Selvfølgelig er det lov å ha ulike meninger, ellers hadde verden vært et kjedelig sted. Prøver bare å formidle at folk bør sjekke flere reviews og aldri stole på den ene 10/10 fra sin favoritt gaming side. For det er faktisk mange som tenker slik. Det er et ganske stort sprik på reviews når det kommer til akkurat dette spillet om du sjekker metacritic. Kanskje fordi det er et "spill" som ikke er for alle. Kos deg med spillingen, jeg for min del klarte aldri å like det første så jeg hopper over :) 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
27 minutes ago, Guybrush 3pwood said:

..jeg for min del klarte aldri å like det første så jeg hopper over :) 

Anbefaler å gi det en ny sjanse. Best i vr men minimum et godt headset. Lyden er særdeles viktig her. 

Lenke til kommentar
rabler skrev:

Av alle oppkjøp Microsoft har gjort er det kanskje denne som irriterer meg mest, men hyggelig for Xbox at det ser ut til å bli en suksess da. Det er ikke mye annet de har gjort i det siste som kan kalles det…

Dette skal nytes på PC for min del, Xbox denne gang var rent bortkastede penger.
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:

Gamespot og Pc gamer har et annet syn 

image.thumb.png.42ec56d6cd0500166b7bfaa3f2aaff68.png

image.thumb.png.6cd3e7d471c954f162d3054825cc695c.png

Både PCGamer og Gamespot sine anmeldelser var skrevet av folk som det virket som at virkelig elsket det første spillet, noe denne anmelder ikke gjorde. Lurer på om det kan ha noe med saken å gjøre.
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Spillet er vel på Game Pass, så det koster ikke mange kronene å prøve ut. 

ps5 skrev (2 timer siden):

Da var kveldens planer lagt :).  Hadde de bare ikke glemt vr denne gangen, første var en av de absolutt mest gripende opplevelsene i vr.

Det første spillet kom heller ikke med VR. VR ble lagt til en god stund stund etter spillet kom. 

Endret av RRhoads
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
5 minutes ago, RRhoads said:

Spillet er vel på Game Pass, så det koster ikke mange kronene å prøve ut. 

Det første spillet kom heller ikke med VR. VR ble lagt til en god stund stund etter spillet kom. 

Dette var en remaster med vr. Vr ville også vært med denne gangen om ikke xbox hadde vært foruten. (En åpenbar match for teknologien og en absolutt må-oppleve selv om man har spilt gjennom før).

Endret av ps5
Lenke til kommentar
RRhoads skrev (1 time siden):

Spillet er vel på Game Pass, så det koster ikke mange kronene å prøve ut. 

Det første spillet kom heller ikke med VR. VR ble lagt til en god stund stund etter spillet kom. 

Koster egentlig ikke en krone å teste det ut om man ikke har Gamepass heller. Betaler for en måned med gamepass, spiller det litt og får refusjon om man ikke liker det.

Lenke til kommentar

Ikke imponert, flatt kjedelig gameplay. Ikke noe særlig mer enn en walking sim, kjedelig og gjentagende slåssing. 1'ern er mye bedre. Men for de som liker ny grafikk med UE5 og veldig gode lyder så er det ikke det værste man kan spille. For min del så er dette en 5-6/10

Vil anbefale å kjøpe det når det kommer på salg.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster skrev (2 timer siden):

Har ikke funnet noe som jeg kan karakterisere som gameplay i noen av videoene jeg har funnet. Gå, gå, gå, sloss mot en og en fiende om gangen, wow, way to go.

Sikker derfor anmeldelsene er så sprikende, går fra bunn til topp på skalaen.  Men dette er jo et spill for spesielt interesserte om det er lov å si. 

Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev (På 21.5.2024 den 10:34 AM):

Gamespot og Pc gamer har et annet syn 

image.thumb.png.42ec56d6cd0500166b7bfaa3f2aaff68.png

image.thumb.png.6cd3e7d471c954f162d3054825cc695c.png

Av 86 «critic reviews» på metacritic var anmeldelsen fra Gamespot den 84 dårligste. Ikke veldig representativt. 

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...