Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker spillet, veldig polert og detaljert til å være EA, men gameplayet blir for treigt for min egen del. Foretrekker vanlig basebuilding rts.

Til deg over som nevner total war, disse 2 spillene kan overhodet ikke sammenlignes. Kamp er en veldig liten del av spillet og du kan soille uten at det er en faktor.

Lenke til kommentar

Venter å se hvilken retning spillet tar iløpet av early access. 

Liker utfordringer i slike spill, så håper hard mode blir balansert mot release. Men typisk at det blir ignorert i slike spill. 

Spesielt når spillet blir beskrevet som strategy og management sim. Men det blir bare løgn hvis man ender opp med uendelig ressurser etter noen timer, som vanlig. 

Lenke til kommentar
3 hours ago, Curuion said:

Venter å se hvilken retning spillet tar iløpet av early access. 

Liker utfordringer i slike spill, så håper hard mode blir balansert mot release. Men typisk at det blir ignorert i slike spill. 

Spesielt når spillet blir beskrevet som strategy og management sim. Men det blir bare løgn hvis man ender opp med uendelig ressurser etter noen timer, som vanlig. 

Leste en artikkel om at de har nerfa mye, blant annet kan bare ha 2 bikuber per provins, så du kan ikke bli bi baron, og bare leve av latterlige inntekter av honing og bivoks, og bare kjøpe alle andre resurser.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Fått testet noen timer, virker veldig bra så langt! :) Men usikker på om det blir et kjøp på steam etter at gamepass går ut. Synes til å med tilbudsprisen på 300 kr var litt stivt. Heller vente på litt mer content og updates.

Endret av Snakkest
Lenke til kommentar

Jeg har puslet med Manor Lords i ca. 12 timer til sammen de siste dagene og skal straks fyre det opp igjen.

Spillet er vel verdt det, i min oppfatning. 300kr er ikke mye for et spill lengre, selv om jeg personlig synes det er mer enn nok.

At dette er laget av én person fremstår fremdeles uvirkelig med tanke på polish og detaljrikdom. Så bare håper jeg at prosjektet fortsetter i samme gode bane, for det bør den jo, så mye penger som utvikleren har tjent.

Spilte solgte over 1 million kopier bare på lanseringsdagen.

 

 

Endret av Brother Ursus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...