Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Komplekser for store pupper, er ikke sikker på hva jeg skal gjøre


Gjest 70db8...a02

Anbefalte innlegg

Gjest 70db8...a02

Jeg har alltid hatt noe store pupper. Når jeg var på mitt slankeste var de D. Når jeg var på mitt største var egentlig F for lite, men jeg hadde planer om å gå ned i vekt så gikk ikke opp i størrelse. Nå bruker jeg E, og har fortsatt noen kilo jeg skal ned, men fettet har ikke kommet og gått så mye rundt puppene av en eller annen grunn. Har allerede gått ned mye og E er fortsatt litt for lite. 

Har kommet til et punkt hvor dette har blitt et jævlig kompleks og det plager meg. Jeg har alltid likt puppene mine, ikke opplevd avsky fra menn, men har jo fulgt med litt på nettet de siste årene rundt kropp og jeg har til gode å lese at der er noen menn som liker store pupper. Jeg kjenner litt på at jeg burde ta brystreduksjon + brystløft, men jeg vet ikke, da mister jeg følelsene i brystvortene (jeg kan bli kjempe våt og tent av stimulering av de) og jeg er usikker på hvordan det vil passe kroppsformen min, har brede skuldre og tydelig definert midje (har ikke timeglass, hoftene er ikke like brede som skuldrene). Selv på mitt slankeste har jeg vært litt "curvy" i form av store lår, så jeg aner ikke om små pupper hadde sett bra ut på meg. 

Usikker på hva jeg skal gjøre med dette. Er oppriktig redd for at han jeg møter eller ligger med skal avsky hvordan de ser ut. Det syns jeg er trist, for jeg liker jo at de blir tatt på, og de er jo store, de kan lekes og herjes litt med. Jeg satt lenge med et inntrykk av at eldre menn kanskje setter mer pris på det, men jeg tenner ikke helt på tanken om å ligge med en mann på over 50... Jeg er selv bare 29.

Noen tanker? Det får selvtilliten til å skrante litt merker jeg. Hjelper ikke at jeg bruker bh som på en måte får de til å se mindre ut. Med push up blir de svære. Eksen min hadde ganske store hender og for han var puppene mer enn en håndfull. Han likte de heldigvis veldig godt..

Anonymous poster hash: 70db8...a02

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så ditt ønske og virke i livet er å være en eller annen form for et menneske som menn vil ha og beundrer? Hvorfor?

Hvordan ønsker du at menn skal reagere? Hvilken effekt er det du forestiller deg ville vært bra av å ha en eller annen klisje av 'perfekte' pupper? At folk stoppet deg på gaten og grafset etter de ekstremt flotte puppene dine? At det gikk globale rykter om deg og dine pupper? At du fikk mer sosial status på grunn av de magisk fine puppene dine? At avkommet ditt i generasjoner omtalte deg som "vår stammor med puppene"? Hva kan perfekte pupper gjøre for deg?

Dette ønsket om å bli beundret bunner i en psykelig tanke og ønsker om makt. Seksuell makt. Om dette er tingen for deg, vil jeg heller foreslå at du utforsker BDSM eller noe. Kanskje du kan få utløp for de underliggende merkelige følelsene dine, som gjør at du føler du mangler noe.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 70db8...a02 skrev (14 minutter siden):

Jeg har alltid hatt noe store pupper. Når jeg var på mitt slankeste var de D. Når jeg var på mitt største var egentlig F for lite, men jeg hadde planer om å gå ned i vekt så gikk ikke opp i størrelse. Nå bruker jeg E, og har fortsatt noen kilo jeg skal ned, men fettet har ikke kommet og gått så mye rundt puppene av en eller annen grunn. Har allerede gått ned mye og E er fortsatt litt for lite. 

Har kommet til et punkt hvor dette har blitt et jævlig kompleks og det plager meg. Jeg har alltid likt puppene mine, ikke opplevd avsky fra menn, men har jo fulgt med litt på nettet de siste årene rundt kropp og jeg har til gode å lese at der er noen menn som liker store pupper. Jeg kjenner litt på at jeg burde ta brystreduksjon + brystløft, men jeg vet ikke, da mister jeg følelsene i brystvortene (jeg kan bli kjempe våt og tent av stimulering av de) og jeg er usikker på hvordan det vil passe kroppsformen min, har brede skuldre og tydelig definert midje (har ikke timeglass, hoftene er ikke like brede som skuldrene). Selv på mitt slankeste har jeg vært litt "curvy" i form av store lår, så jeg aner ikke om små pupper hadde sett bra ut på meg. 

Usikker på hva jeg skal gjøre med dette. Er oppriktig redd for at han jeg møter eller ligger med skal avsky hvordan de ser ut. Det syns jeg er trist, for jeg liker jo at de blir tatt på, og de er jo store, de kan lekes og herjes litt med. Jeg satt lenge med et inntrykk av at eldre menn kanskje setter mer pris på det, men jeg tenner ikke helt på tanken om å ligge med en mann på over 50... Jeg er selv bare 29.

Noen tanker? Det får selvtilliten til å skrante litt merker jeg. Hjelper ikke at jeg bruker bh som på en måte får de til å se mindre ut. Med push up blir de svære. Eksen min hadde ganske store hender og for han var puppene mer enn en håndfull. Han likte de heldigvis veldig godt..

Anonymous poster hash: 70db8...a02

Om du vil være en sau, som alle de andre i media som fikser på det ene og det andre, så er jo det ditt valg. Å du velger faktisk å lese den driten som media spyr ut, og nå merker du konsekvensene av det også. Slutt å tro og les på drit, så vil du føle deg bedre raskt. Alle pupper er digg, spesielt om dem sitter på ei flott dame. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Gjest 70db8...a02 skrev (19 minutter siden):

Noen tanker?

Beklager siden mine tanker er avleggs for deg..  (Jeg er en av de senile oldingene på 64 år..)
Men du skriver "Jeg har alltid likt puppene mine, ikke opplevd avsky fra menn"! Og da fatter jeg IKKE problemet hvis du da ikke plages med vekta av de. Møter du en fyr som ikke liker de er han neppe noe å samle på! Jeg for min del (sikkert alder?) ELSKER ei brystfager jente! 
Å vurdere fysiske inngrep med så dårlig grunnlag mener jeg er dumt og tror nok det er noe du vil angre på! Det naturlige er absolutt det beste og har du vært så heldig at du har fått utlevert noe litt ekstra her og der så ta det som et stort pluss!
Store bryster har jo alltid vært et fortrinn i de fleste land, du har jo synlig bevis for at du er eller kan bli en god mor? 😉 
Og, vi oldingene LIKER å ha noe godt å hvile øya på! Ikke dumt det!

Endret av Woff
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Menn liker store pupper. Mitt tips er å ikke bli for overvektig. Er man sunn og sprek så er en ekstra attraktiv.

edit: En bør ikke ta kirurgi på kroppen uten at det er medisinsk nødvendig for helsen.

Endret av Svein M
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest 70db8...a02
Neffi skrev (33 minutter siden):

Så ditt ønske og virke i livet er å være en eller annen form for et menneske som menn vil ha og beundrer? Hvorfor?

Hvordan ønsker du at menn skal reagere? Hvilken effekt er det du forestiller deg ville vært bra av å ha en eller annen klisje av 'perfekte' pupper? At folk stoppet deg på gaten og grafset etter de ekstremt flotte puppene dine? At det gikk globale rykter om deg og dine pupper? At du fikk mer sosial status på grunn av de magisk fine puppene dine? At avkommet ditt i generasjoner omtalte deg som "vår stammor med puppene"? Hva kan perfekte pupper gjøre for deg?

Dette ønsket om å bli beundret bunner i en psykelig tanke og ønsker om makt. Seksuell makt. Om dette er tingen for deg, vil jeg heller foreslå at du utforsker BDSM eller noe. Kanskje du kan få utløp for de underliggende merkelige følelsene dine, som gjør at du føler du mangler noe.

 

 

Det jeg er redd for er at resten skal være ok og at han skal like en del av meg men så er det et problem og noe han ikke liker med meg. Det vil jo påvirke sexen osv.. Så derfor jeg henger meg litt opp i det. 

Anonymous poster hash: 70db8...a02

Lenke til kommentar
Svein M skrev (23 minutter siden):

Menn liker store pupper. Mitt tips er å ikke bli for overvektig. Er man sunn og sprek så er en ekstra attraktiv.

 

Ikke alle menn liker gigantiske pupper. Jeg for eksempel, synes ikke det er noe fint når de blir for store.

Lenke til kommentar
Gjest 70db8...a02 skrev (Akkurat nå):

Det jeg er redd for er at resten skal være ok og at han skal like en del av meg men så er det et problem og noe han ikke liker med meg. Det vil jo påvirke sexen osv.. Så derfor jeg henger meg litt opp i det. 

Anonymous poster hash: 70db8...a02

Det er helt menneskelig å føle på sin egen utilstrekkelighet. Erkjennelse er et godt startsted, men så er det en fordel å ta selvstendige valg, som er til fordel for ens egen eksistens. Kjenn på det.

Lenke til kommentar
Gjest 70db8...a02 skrev (1 time siden):

Jeg har alltid hatt noe store pupper. Når jeg var på mitt slankeste var de D. Når jeg var på mitt største var egentlig F for lite, men jeg hadde planer om å gå ned i vekt så gikk ikke opp i størrelse. Nå bruker jeg E, og har fortsatt noen kilo jeg skal ned, men fettet har ikke kommet og gått så mye rundt puppene av en eller annen grunn. Har allerede gått ned mye og E er fortsatt litt for lite. 

Har kommet til et punkt hvor dette har blitt et jævlig kompleks og det plager meg. Jeg har alltid likt puppene mine, ikke opplevd avsky fra menn, men har jo fulgt med litt på nettet de siste årene rundt kropp og jeg har til gode å lese at der er noen menn som liker store pupper. Jeg kjenner litt på at jeg burde ta brystreduksjon + brystløft, men jeg vet ikke, da mister jeg følelsene i brystvortene (jeg kan bli kjempe våt og tent av stimulering av de) og jeg er usikker på hvordan det vil passe kroppsformen min, har brede skuldre og tydelig definert midje (har ikke timeglass, hoftene er ikke like brede som skuldrene). Selv på mitt slankeste har jeg vært litt "curvy" i form av store lår, så jeg aner ikke om små pupper hadde sett bra ut på meg. 

Usikker på hva jeg skal gjøre med dette. Er oppriktig redd for at han jeg møter eller ligger med skal avsky hvordan de ser ut. Det syns jeg er trist, for jeg liker jo at de blir tatt på, og de er jo store, de kan lekes og herjes litt med. Jeg satt lenge med et inntrykk av at eldre menn kanskje setter mer pris på det, men jeg tenner ikke helt på tanken om å ligge med en mann på over 50... Jeg er selv bare 29.

Noen tanker? Det får selvtilliten til å skrante litt merker jeg. Hjelper ikke at jeg bruker bh som på en måte får de til å se mindre ut. Med push up blir de svære. Eksen min hadde ganske store hender og for han var puppene mer enn en håndfull. Han likte de heldigvis veldig godt..

Anonymous poster hash: 70db8...a02

I fare for å høres veldig ekkel og avskyelig ut, men med håp om at du fanger opp essensen i det jeg skriver: hvorfor skal du la din selvfølelse bli ødelagt av hva menn måtte tenke eller mene om størrelsen på puppene dine? Og det attpåtil av menn du ikke engang kjenner. De samme mennene bæsjer og den lukter ikke roser, de promper og det lukter heller ikke godt, de svetter, om de får diarè så er det som kommer ut veldig ekkelt og nasty, de har morgenånde som alle andre osv.

Hvorfor setter du menn på en pidestall hvorfra du gir dem posisjonen til å dømme deg?

Markedskreftene vil fortelle deg at det er deg det er noe galt med og at du trenger en operasjon for å føle deg bedre. Men neste gang er du kanskje misfornøyd med noe annet ved kroppen din? Hva da? Ny operasjon? 

Endret av Boing_80
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Boing_80 skrev (5 minutter siden):

Hvorfor setter du menn på en pidestall hvorfra du gir dem posisjonen til å dømme deg?

...og da særlig det tenkte skrekkscenarioet å skulle bli forlatt av noen på grunn av at de ikke er fornøyde med puppene. Det ville jo vært en seier om en sånn forlot scenen, jo fortere jo bedre! Det er pangstart for feiring. Party-time!

Endret av Neffi
norsk språk er kompliserte greier :P
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Neffi skrev (Akkurat nå):

...og da særlig det tenkte skrekksenarioet å skulle bli forlatt av noen på grunn av at de ikke er fornøyde med puppene. Det ville jo vært en seier om en sånn forlot scenen, jo fortere jo bedre! Det er pangstart for feiring. Party-time!

Det er så sant som det er skrevet!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det aller flotteste er ei naturlig jente/dame som smiler og er fornøyd med, og trygg på seg selv 😊 Hvis du egentlig er glad i puppene dine syns jeg ikke du skal gjøre noe med de. Det er mye viktigere at kroppen din fungerer seksuellt, enn at størrelsen på puppene dine skal tilfredsstille noen andre enn deg selv og fremtidig partner. Tren og spis sunt uten å overdrive i den ene elle andre retningen. Om en fremtidig potensiell kjæreste ikke er fornøyd med deg og kroppen din som den er, er jo ikke det riktig mann for deg uansett. Ikke bry deg om hva andre syns og skriver. Noen liker små pupper, noen liker store og noen liker noe midt i mellom. Det finnes noe og noen for alle og godt er da det. Det værste er folk som ikke er seg selv (enten fysisk eller psykisk) og gjør seg til for å tilfredsstille et slags "mote-ideal".

Endret av Trippelure
Skriveleif
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 70db8...a02 skrev (1 time siden):

ikke opplevd avsky fra menn, men har jo fulgt med litt på nettet de siste årene rundt kropp og jeg har til gode å lese at der er noen menn som liker store pupper.

Nå er jo smaken litt som baken.

50% av alle heteroseksuelle menn elsker store pupper.

50% av alle heteroseksuelle menn liker store pupper, men foretrekker mindre. (Eller enda større, you get the point.)

I 95,6% av tilfellene er det uansett IKKE puppene, ene og alene, som avgjør om en mann velger deg fremfor "konkurrentene" dine..

 

*Merk, tallet 95,6% kun dratt opp av en flosshatt for å symbolisere i det store og hele hvor lite viktig pupper er.

Endret av Duriello
  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Sjekk heller om han har staying-power.

Finn på masse tull; Klipp tå-neglene ved bordet når han spiser, inviter dine mest irriterende venner på grillparty, brenn maten og server den med et smil, kom for sent på avtaler, fortell de dårligeste vitsene, og be han masere de ubarberte slitne leggene dine. 😈 For livet kommer til å komme med større utfordringer enn hva enn du klarer å finne på. Kjekt å vite om han tåler en støyt, eller om han er en pingle, FØR du investerer med dine beste sider.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Neffi skrev (1 minutt siden):

Klipp tå-neglene ved bordet når han spiser, inviter dine mest irriterende venner på grillparty, brenn maten og server den med et smil, kom for sent på avtaler, fortell de dårligeste vitsene, og be han masere de ubarberte slitne leggene dine.

Eller finn på noe som ikke alle andre damer gjør.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...