Atib Azzad Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Just now, ps5 said: Her roter du deg som vanlig ut i viotta. For våkne lesere poengterte jeg først og fremst forskjellen på noen og alle, utskifting hvis er et typisk grep som benyttes i svak resonnering. Hvis poenget ditt var at krig løser noen problemer, foreslår jeg at du skriver det (selv om det er et like bidragsløst svar), fremfor selvfølgeligheter som at menneskehetens historie er preget av krig, og at seierherren skriver historien. Med fare for å bidra med meningsløsheter selv, så er dette siste svaret om akkurat dette. 1
Sovna Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Folkflesk skrev (5 timer siden): At kaos-piloten Netanyahu, kanskje sekundert av den oransje Psychoen 🤣Hvis det skal være lov til å le av noe på dette grusomme temaet her... 1
Tussi Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Cervinus skrev (22 minutter siden): Så sitat her er helt feil?: "Khamenei sier han har rett til å drepe fem av sju mennesker på jorden slik at den siste imamen Mehdi kan komme. Da forstår man virkelig hvor farlig regimet er for verden." Ja ICRG er jo også av den oppfatning at Israel må utslettes for at denne sjal komme, og at det er deres politikk å fremme hans komme, som jeg har linket til tidligere. Heldigvis er ikke mange shiamuslimer så gale som disse folkene her. 1 3
Simen1 Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Folkflesk skrev (5 minutter siden): Er det i det hele tatt en eneste norsk politiker som har gått ut med støtte til krigen? Har ikke sett en eneste FrPer eller KrFer f.eks. Finn Jarle Sæle? Det er vel stort sett folk av typen som trenger en smule vedlikehold av topplokket. Jeg har hverken hørt støtte eller fordømmelse fra noen norske politikere. Kanskje det er litt avventende stemning? Se hva som skjer og hvordan ting gjøres før en uttaler seg? 1
Tussi Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Simen1 skrev (1 minutt siden): Jeg har hverken hørt støtte eller fordømmelse fra noen norske politikere. Kanskje det er litt avventende stemning? Se hva som skjer og hvordan ting gjøres før en uttaler seg? UD har fordømt 1
Folkflesk Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni (endret) Simen1 skrev (5 minutter siden): Jeg har hverken hørt støtte eller fordømmelse fra noen norske politikere. Kanskje det er litt avventende stemning? Se hva som skjer og hvordan ting gjøres før en uttaler seg? Norge har som kjent tatt avstand fra angrepet og Barth Eide sa det ikke var noen støtte til det. Siden ingen sier noe annet så får man anta at resten er enige i dette. Eller er det noen som støtter det, men er for feige til å si det pga frykt for velgertap? Hvor er f.eks den Israel-vennlige Listhaug? Endret 17. juni av Folkflesk 2 1
ParadiseCity Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Simen1 skrev (3 minutter siden): Jeg har hverken hørt støtte eller fordømmelse fra noen norske politikere. Kanskje det er litt avventende stemning? Se hva som skjer og hvordan ting gjøres før en uttaler seg? Regjeringen gikk vel ut å fordømte aggresjon og eskalering uten å gå lenger inn på hvem eller hva de fordømte
Gouldfan Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Simen1 skrev (2 minutter siden): Jeg har hverken hørt støtte eller fordømmelse fra noen norske politikere. Kanskje det er litt avventende stemning? Se hva som skjer og hvordan ting gjøres før en uttaler seg? På YouTube så er bla Ness, Lurås og en høyre politiker ute med kommentarer. 1
Gouldfan Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni (endret) ParadiseCity skrev (6 minutter siden): Regjeringen gikk vel ut å fordømte aggresjon og eskalering uten å gå lenger inn på hvem eller hva de fordømte Det er lurt å sitte stille i båten. Usa kan bli involvert, og de er Natos viktigste allierte... Endret 17. juni av Gouldfan 1
Gouldfan Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Wolfgang wee og Toje om Israel angrepet på Iran og hva Usa muligens tenker om det.
Folkflesk Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni (endret) ParadiseCity skrev (7 minutter siden): Regjeringen gikk vel ut å fordømte aggresjon og eskalering uten å gå lenger inn på hvem eller hva de fordømte Norge har sagt at det er et brudd på folkeretten: https://www.nrk.no/nyheter/ud_-israels-angrep-pa-iran-er-i-strid-med-folkeretten-1.17457995 Så Israel har ganske tydelig fått ansvaret. Endret 17. juni av Folkflesk 3
Gouldfan Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Folkflesk skrev (2 minutter siden): Norge har sagt at det er et brudd på Folkeretten: https://www.nrk.no/nyheter/ud_-israels-angrep-pa-iran-er-i-strid-med-folkeretten-1.17457995 Det er det jo også, samtidig gikk Iran en dag over fristen uten å bli enig med Amerikanerne om atomprogrammet.. Ifølge Israel er Iran dager eller måneder unna å lage en Atombombe. Ballistiske raketter har de allerede.
Pop Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Hva tror folket her om mulighetene dersom prestestyret styrtes? Er det noen som helst mulighet for at Iran kan bli sekulært eller er det kun et bytte til et annet teokrati (antakelig fortsatt islamsk)?
Folkflesk Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Gouldfan skrev (Akkurat nå): Det er det jo også, samtidig gikk Iran en dag over fristen uten å bli enig med Amerikanerne om atomprogrammet.. Ifølge Israel er Iran dager eller måneder unna å lage en Atombombe. Ballistiske raketter har de allerede. Det var Norges posisjon og norske politikeres reaksjoner jeg var ute etter, ikke hva Israel sier. 2
Olek1970 Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni (endret) Folkflesk skrev (17 minutter siden): Norge har som kjent tatt avstand fra angrepet og Barth Eide sa det ikke var noen støtte til det. Siden ingen sier noe annet så får man anta at resten er enige i dette. Eller er det noen som støtter det, men er for feige til å si det pga frykt for velgertap? Hvor er f.eks den Israel-vennlige Listhaug? Vell, Høyre-politikeren Mahmoud Farahmand støtter det jo bl.a. tydeligvis om man leser kommentaren hans i nettavisen «På høy tid noen responderer på Irans trusler». Endret 17. juni av Olek1970 3 1
ParadiseCity Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Gouldfan skrev (6 minutter siden): Ifølge Israel er Iran dager eller måneder unna å lage en Atombombe. Ballistiske raketter har de allerede. Israel sier mye rart som nødvendigvis ikke har særlig rot i virkeligheten.
Folkflesk Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Pop skrev (Akkurat nå): Hva tror folket her om mulighetene dersom prestestyret styrtes? Er det noen som helst mulighet for at Iran kan bli sekulært eller er det kun et bytte til et annet teokrati (antakelig fortsatt islamsk)? Jeg ville sagt at et nasjonalistisk militærstyre var noe av det mer sannsynlig. Det er folk høyt opp i hæren som sitter nærmest de strategiske ressursene, inkludert atomprogrammet. 1
Tussi Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Olek1970 skrev (3 minutter siden): Vell, Høyre-politikeren Mahmoud Farahmand støtter det jo bl.a. tydeligvis om man leser kommentaren hans i nettavisen «På høy tid noen responderer på Irans trusler». Ja, og Konservativt støtter det, ikke hørt noe fra KrF 1
Folkflesk Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Olek1970 skrev (3 minutter siden): Vell, Høyre-politikeren Mahmoud Farahmand støtter det jo bl.a. tydeligvis om man leser kommentaren hans i nettavisen «På høy tid noen responderer på Irans trusler». Ja, og sikkert han tjukkasen i FrP som havnet i fengsel. Men disse er jo iranere selv og blir en svært liten del av det politiske Norge. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå