Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det flere som ikke har hatt sex på mange år?


Gjest 6660b...50f

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke hatt partner sex på ca 8-9 år nå. Jeg har ikke gått lei sexleketøy. Drit deilig hver gang.

Så klar jeg savner og ha en kjæreste, ingen tvil om det.

Det skal ikke hindre meg i og leke med meg selv. Jeg mener det er viktig og utforske sine egne lyster, både på seg selv eller med en partner.

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest ae014...08d
On 22.12.2023 at 8:36 PM, Guest 6660b...50f said:

. Jeg var på Tinder men skal aldri på den appen igjen. Et mareritt. Fikk et tilbud om å treffe en for sex men ble ingenting av noe. 
Andre i lignende situasjon? 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Det du mener er at det er ikke sex du er ute etter i seg selv, men et litt mer seriøst forhold med sex? Altså ikke rent ONS?

For om det kun er å bli pult du trenger, er det verdens enkleste ting, med mindre du veier 200 kg og ser ut som et troll. 

Om du trenger noe litt mer seriøst, er trikset å holde beina lukket en stund. En mann som kun er ute etter tøm og røm vil fort miste interessen. 

Anonymous poster hash: ae014...08d

Lenke til kommentar
17 hours ago, Guest 187c2...30f said:

Snart 13 år her, og det aller mest frustrerende er de gangene jeg vet jeg hadde muligheten, men klarte å rote det bort. For tre år siden var jeg hos en jente der det garantert hadde blitt noe om jeg ikke var for feig til å ta initiativ, og jeg har på følelsen av at hun ikke gadd å møte meg mer nettopp fordi jeg ikke gjorde det, for det var liksom så åpenbart at hun hadde lyst. Jeg tenker på og ergrer meg over denne episoden nesten daglig. 

Jeg er også i slutten av 30-åra og får stadig følelsen at det snart er for sent og at jeg aldri vil få gjort det igjen, selv om jeg egentlig vet at det ikke må være sånn. Kropp og utseende er det ingen problemer med, men jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal møte jenter, siden jeg nesten ikke har noe sosialt liv. Jeg er også litt sær og det kunne nok ikke fungert med en "vanlig" jente. Jeg hadde flaks med hun forrige siden det var en person jeg kjente fra før som åpenbart var interessert og jeg er veldig lei for at det ikke ble noe med henne. Ikke bare med tanke på sex, men også fordi jeg likte henne godt generelt.

Jeg kunne sikkert gått på byen og fått meg en ONS, men er heller ikke særlig interessert i det, hovedsakelig fordi jeg ikke er komfortablel med å gjøre det med folk jeg ikke kjenner. Man vil jo liksom ha noen man kan gjøre det jevnlig med. Kanskje vi trenger en møteplass med krav om minst 5 år siden sist. Det hadde jo vært fint å treffe noen som trådstarter her og gjøre slutt på hverandres tørke, men det blir jo litt vanskelig når begge vil være anonyme.

Anonymous poster hash: 187c2...30f

Hvis man ikke gidder møte en person igjen fordi man hadde forventninger om at den andre skulle ta initiativ uten å selv gjøre det så tenker jeg det er like greit at det ikke ble noe.

Det er mange ganger jeg kunne hatt sex men droppet det og jeg angrer ikke på det. 

Endret av Theo343
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 187c2...30f

Vel, du skal få tilbud av meg. Og det er et seriøst tilbud og ikke bare "la oss møtes for å knulle". Man må jo bli kjent først. Jeg har også gått veldig lenge uten sex og vil gjerne møte noen som er i samme situasjon som meg. Jeg er også i slutten av 30-årene og bor ikke langt fra Oslo.

Hvis dette høres aktuelt ut kan jeg opprette en bruker som du kan sende melding til uten å røpe for resten av tråden hvem du er. Hvis ikke så er det "no hard feelings". 

Anonymous poster hash: 187c2...30f

Lenke til kommentar
Gjest 187c2...30f skrev (1 time siden):

Vel, du skal få tilbud av meg. Og det er et seriøst tilbud og ikke bare "la oss møtes for å knulle". Man må jo bli kjent først. Jeg har også gått veldig lenge uten sex og vil gjerne møte noen som er i samme situasjon som meg. Jeg er også i slutten av 30-årene og bor ikke langt fra Oslo.

Hvis dette høres aktuelt ut kan jeg opprette en bruker som du kan sende melding til uten å røpe for resten av tråden hvem du er. Hvis ikke så er det "no hard feelings". 

Anonymous poster hash: 187c2...30f

Ja, start med å lage en skikkelig bruker her du :) Lykke til! 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f
Gjest 187c2...30f skrev (2 timer siden):

Vel, du skal få tilbud av meg. Og det er et seriøst tilbud og ikke bare "la oss møtes for å knulle". Man må jo bli kjent først. Jeg har også gått veldig lenge uten sex og vil gjerne møte noen som er i samme situasjon som meg. Jeg er også i slutten av 30-årene og bor ikke langt fra Oslo.

Hvis dette høres aktuelt ut kan jeg opprette en bruker som du kan sende melding til uten å røpe for resten av tråden hvem du er. Hvis ikke så er det "no hard feelings". 

Anonymous poster hash: 187c2...30f

Bor mellom Bergen og Trondheim. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f
BadCat skrev (32 minutter siden):

Man trenger ikke gå over bekken etter vann.

Dra på en juledagsfest.

Har ingen planer om det. Var mye ute 2.juledag back in the days men mange år siden nå dessverre. Og jeg sliter litt med sosial angst om dagen. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f
Valmeth skrev (18 minutter siden):

Er ikke dette hele grunnen til at tinder finnes?

Får ikke til treff. Men en fyr fra Facebook dating snakket om å dra laksen i går midt i en samtale om noe annet. Dessverre frastøtende. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f
Theo343 skrev (27 minutter siden):

Har du noen interesser eller aktiviteter hvor det kunne fungere å treffe andre mennesker? Hvor gammel er du sa du?

39.

Har friluftsinteresser men er ikke noen DNT grupper her jeg bor og er kun eldre folk som er i turgruppe rundt her. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Guest 6660b...50f said:

39.

Har friluftsinteresser men er ikke noen DNT grupper her jeg bor og er kun eldre folk som er i turgruppe rundt her. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Hvor langt er det til andre steder med litt folk enn akkurat der du bor? Friluftsinteresser kan jo også kombineres med så mangt. Eks. kajakk, kano, sykkel, orientering ol. ?

Hvilken aldersgruppe ser du etter?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest a3cd5...7c6

Jeg gjør det enkelt. Jeg er singel og reiser mye i forbindelse med jobb, bare i desember har jeg betalt for sex i 3 forskjellige verdensdeler og skammer meg ikke en plass. Det skal sies at noen av treffene jeg har hatt har vært gratis via tinder, men allikevel. Ingen skam for å ordne litt tilfredstillelse. 
Ellers går det gjerne en stund mellom hver gang jeg treffer damer på naturlige måter hjemme i Norge, men så har jeg under 100 dager i Norge i året også..

Anonymous poster hash: a3cd5...7c6

Lenke til kommentar
1 minute ago, Guest a3cd5...7c6 said:

Jeg gjør det enkelt. Jeg er singel og reiser mye i forbindelse med jobb, bare i desember har jeg betalt for sex i 3 forskjellige verdensdeler og skammer meg ikke en plass. Det skal sies at noen av treffene jeg har hatt har vært gratis via tinder, men allikevel. Ingen skam for å ordne litt tilfredstillelse. 
Ellers går det gjerne en stund mellom hver gang jeg treffer damer på naturlige måter hjemme i Norge, men så har jeg under 100 dager i Norge i året også..

Anonymous poster hash: a3cd5...7c6

Jeg skal ikke dømme her men husk at du kan få problemer med jobben fordi du bryter norsk lov når du er i utlandet. Ikke minst bli straffeforfulgt om en av de du betaler finner ut at du er norsk og vurderer å bedrive utpressing med trusler om å sende bevis til politiet i Norge. Men jeg dømmer ingen.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...