Gå til innhold

Tesla Model 3 på jumboplass i tysk EU-kontroll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rune_says skrev (26 minutter siden):

Jeg kjenner en kollega med Tesla og den har vært mye mer på verksted enn min '11 modell Mini Countryman.    Men han får det fortsatt på garanti da... (fikk utvidet garanti fra 5 til 6 år da han kjøpte den brukt av forhandler) inkl lånebil de fleste gangene...

Så å kjenne en person med x erfaring er ekvivalent at x er likt for alle? 

Jeg har hatt 5 Tesla, alle med sine småting som Tesla har fikset fort og med god service. Ellers all good. Men jeg vet at det ikke er sannheten for alle.

Lenke til kommentar
OMyren skrev (5 minutter siden):

Det som kanskje er litt «farlig» er at såkalte fan boys dekker over feil / mangler. Noe som i neste instans gjør at Tesla ikke trenger å legge så mye i å forbedre produktet. Folk er jo fornøyde uansett, iallefall utad. Dette er med på å undergrave produktet. 

Men «enkle folk» skjønner tydeligvis ikke dette.

Kilde?

Lenke til kommentar
Sjørøver skrev (44 minutter siden):

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=326807609

 

Case closed. Jeg har en kamerat som jobber på autorisert tesla lakkverksted, det står visst ikke så bra til på de når en demonterer litt. I starten så utbedret de en del feil i det stille, men det blir ikke gjort lenger. 

Problemet her er at personen ikke har montert skvettlappene vi alle fikk etter en liten stund da Tesla oppdaget dette som ett problem i nordlige strøk.

Kommer nå med skvettlapper og andre forbedringer for å forhindre dette 

Lenke til kommentar
2 hours ago, Salvesen. said:

Problemet her er at personen ikke har montert skvettlappene vi alle fikk etter en liten stund da Tesla oppdaget dette som ett problem i nordlige strøk.

Det er nok et mye større problem enn at noen ynkelige skvettlapper skal løse det. Lakken flasser jo rett og slett av. Kanskje folie ville vært det beste. Men man ser jo at lakken er dårlig ellers også, flassing på bakluken f.eks som en 15 år gammel bmw som har vært dårlig vedlikeholdt, men her er bilen bare 3 år gammel. Kan ikke huske jeg har sett lignende på andre biler, dessverre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
kremt skrev (12 minutter siden):

Det er nok et mye større problem enn at noen ynkelige skvettlapper skal løse det. Lakken flasser jo rett og slett av. Kanskje folie ville vært det beste. Men man ser jo at lakken er dårlig ellers også, flassing på bakluken f.eks som en 15 år gammel bmw som har vært dårlig vedlikeholdt, men her er bilen bare 3 år gammel. Kan ikke huske jeg har sett lignende på andre biler, dessverre. 

Biler med skvettlapper er mye bedre. Bare til å se på Finn for tilsvarende biler. Film har den også fått etterhvert som mange andre biler.

Bakluken er stort sett dårlig justering som gjør at det treffer fangeren og ødelegger lakken . Blir tatt på garanti.

Lenke til kommentar
3l33t3 skrev (4 timer siden):

Skal først si at jeg kjører tesla selv og de er absolutt ikke feilfrie.

Men denne testen lukter kjøpt og betalt av de store tyske bilprodusentene som har jukset med både utslippstall og annet i årevis.

Basert på kva? At det er eit tysk føretak? Meiner du dei har juksa med statistikken?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (7 timer siden):

Så å kjenne en person med x erfaring er ekvivalent at x er likt for alle? 

Jeg har hatt 5 Tesla, alle med sine småting som Tesla har fikset fort og med god service. Ellers all good. Men jeg vet at det ikke er sannheten for alle.

Haha, så på 10 år har du hatt 5 Tesla (første Tesla introdusert i Norge for 10 år siden) -  og alle har hatt småting?  Bekrefter jo i grunnen at det ikke er helt topp kvalitet.  Min forventning er null problemer med biler som er i snitt under 3 år gamle.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...