Gå til innhold

Tesla Model 3 på jumboplass i tysk EU-kontroll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
17 minutes ago, RadonReady said:

Pussig, for det der var nøyaktig det samme som fanboisa sa om den modellen for to-tre år siden, da den var ny.

Tesla lager alltid gode biler vet du!

Jeg har aldri hatt en Tesla med feil. Men har hatt flere andre merker som har hatt feil.

Edit:

Spoiler

Jeg har aldri hatt Tesla uten feil heller.

 

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar
sedsberg skrev (3 timer siden):

Tyskerne er vel bare misunnelige på at USA lager så mye bedre biler enn dem selv.

Ja helt sikkert, og så har tyskerne attpåtil på mystisk og uforklarlig magisk vis klart å trylle inn feil på Tesla Model 3, slik at den blir av enda dårligere kvalitet enn samtlige modeller fra den rumenske jumboplass-bilen Dacia, ikke bare innad i Tyskland, men tilsynelatende også i andre ikke-bilproduserende land, som Norge.
Så her er det åpenbart at tyskerne behersker den sjeldne kunsten fjerntrylling.
Denne tryllingen er så imponerende utført av tyskerne at jeg vil si at den tyske e-Golfen faktisk fortjener den topplasseringen den fikk.
Enda mer imponerende er det at Tesla havner på jumboplass hvert bidige år denne innrapporteringen skjer.
Men hysj-hysj, ikke si noe til majoriteten av Tesla-eiere som aldri leser statistikker fra virkeligheten som dette, for mange mennesker viser seg å ikke takle mentalt å bli realitetsorientert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
sedsberg skrev (30 minutter siden):

Tesla lager alltid gode biler vet du!

Feil.
Det vi vet er kun det som det finnes solid pålitelig og uavhengig statistikk på, og ikke synsingen fra en eller annen random bajas som er programforpliktet til å skryte av alle Teslaene han har kastet vekk penger på.

Sitat

Jeg har aldri hatt en Tesla med feil. Men har hatt flere andre merker som har hatt feil.

Så det du sier er at jeg skal forkaste tredjeparts uavhengig statistikk på 10 millioner biler til fordel for dine få personlige ikke-kontrollerbare anekdoter?
Si meg heller hva du røyker, for det lyder mye mer spennende.
 

Sitat

Jeg har aldri hatt en Tesla med feil.......Jeg har aldri hatt Tesla uten feil .

Du må definitivt fortelle meg hva du røyker.

Endret av RadonReady
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Just now, RadonReady said:

Feil.
Det vi vet er kun det som det finnes solid pålitelig statistikk på, og ikke det som en eller annen random bajas synser.

Så det du sier er at jeg skal forkaste tredjeparts uavhengig statistikk på 10 millioner biler til fordel for dine personlige ikke-kontrollerbare og få anekdoter?
Si meg heller hva du røyker, for det lyder mye mer spennende.
 

Har jeg påstått at du skal forkaste statistikk på 10 millioner biler? Har jeg i det hele tatt påstått at jeg har hatt Tesla?

Lenke til kommentar

Det som kanskje er litt «farlig» er at såkalte fan boys dekker over feil / mangler. Noe som i neste instans gjør at Tesla ikke trenger å legge så mye i å forbedre produktet. Folk er jo fornøyde uansett, iallefall utad. Dette er med på å undergrave produktet. 

Men «enkle folk» skjønner tydeligvis ikke dette.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...