Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Reise til utlandet som kvinne for å finne kjærligheten?


Gjest d7a3b...c1b

Anbefalte innlegg

Gjest d7a3b...c1b

Jeg føler ikke at jeg strekker til blant menn her i Norge, og jeg opplever også at lojalitet er stor mangelvare blant de fleste norske menn. Etter de endeløse debattene om markedsverdi, tinder, kvinner vs. menn, har jeg funnet ut at jeg sannsynligvis ikke vil finne kjærligheten her. Jeg er 30 år, og norske menn har vel vært ganske tydelige på at kvinner på min alder er gamle og utgått på dato. Det er jo helt greit, jeg vil jo ikke være med noen som ikke vil være med meg uansett. :) 

Men jeg har tenkt litt. Kunne det vært noe å reise til utlandet? Jeg kunne tenkt meg å reise en del uansett, har blant annet kunne tenkt meg på rundturer i USA og Canada. Kanskje Island, Finland, jeg tror ikke jeg er en kvinne som hadde blitt godt likt av menn i Asia eller Midtøsten (jeg er jo norsk, hehe), samt deler av Sør-Europa. 

Det dumme med meg er at jeg er ikke spesielt pen. For noen år siden la jeg ut bilde av meg i et par subreddits, og jeg fikk mye positiv oppmerksomhet fra menn fra Canada, Skottland, USA, en del interesserte fra Øst-Europa. Ja, jeg vet, disse mennene er jo interessert i mange slags kvinner men fikk komplimenter jeg aldri har fått før. Jeg lærte at jeg har visst veldig pene og spesielle øyne og det finnes faktisk menn der ute som ikke syns at pupper som henger er det styggeste og fæleste i verden. Det dro opp selvtilliten min litt. Jeg la ut bilder for å se om noen faktisk kunne synes at jeg så bra ut. 

Er det noen kvinner her som har erfaring med utenlandske menn? Jeg søker egentlig bare en mann som liker meg slik jeg er og som ikke er så opptatt av fasade og utseende. Jeg er ren, velstelt, har en stil jeg er komfortabel med og som jeg får komplimenter for, jeg har hobbyer og interesser, jobb (ikke høy utdanning) og ellers livet på stell. Lojalitet og trygghet, en stødig mann er veldig viktig for meg. Jeg har mye å gi av meg selv men kommer til kort når det kommer til utseendet. 

Hjelp! 😛 

Anonymous poster hash: d7a3b...c1b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest d7a3b...c1b skrev (1 time siden):

Jeg føler ikke at jeg strekker til blant menn her i Norge, og jeg opplever også at lojalitet er stor mangelvare blant de fleste norske menn. Etter de endeløse debattene om markedsverdi, tinder, kvinner vs. menn, har jeg funnet ut at jeg sannsynligvis ikke vil finne kjærligheten her. Jeg er 30 år, og norske menn har vel vært ganske tydelige på at kvinner på min alder er gamle og utgått på dato. Det er jo helt greit, jeg vil jo ikke være med noen som ikke vil være med meg uansett. :) 

Men jeg har tenkt litt. Kunne det vært noe å reise til utlandet? Jeg kunne tenkt meg å reise en del uansett, har blant annet kunne tenkt meg på rundturer i USA og Canada. Kanskje Island, Finland, jeg tror ikke jeg er en kvinne som hadde blitt godt likt av menn i Asia eller Midtøsten (jeg er jo norsk, hehe), samt deler av Sør-Europa. 

Det dumme med meg er at jeg er ikke spesielt pen. For noen år siden la jeg ut bilde av meg i et par subreddits, og jeg fikk mye positiv oppmerksomhet fra menn fra Canada, Skottland, USA, en del interesserte fra Øst-Europa. Ja, jeg vet, disse mennene er jo interessert i mange slags kvinner men fikk komplimenter jeg aldri har fått før. Jeg lærte at jeg har visst veldig pene og spesielle øyne og det finnes faktisk menn der ute som ikke syns at pupper som henger er det styggeste og fæleste i verden. Det dro opp selvtilliten min litt. Jeg la ut bilder for å se om noen faktisk kunne synes at jeg så bra ut. 

Er det noen kvinner her som har erfaring med utenlandske menn? Jeg søker egentlig bare en mann som liker meg slik jeg er og som ikke er så opptatt av fasade og utseende. Jeg er ren, velstelt, har en stil jeg er komfortabel med og som jeg får komplimenter for, jeg har hobbyer og interesser, jobb (ikke høy utdanning) og ellers livet på stell. Lojalitet og trygghet, en stødig mann er veldig viktig for meg. Jeg har mye å gi av meg selv men kommer til kort når det kommer til utseendet. 

Hjelp! 😛 

Anonymous poster hash: d7a3b...c1b

Lojalitet er nok ikke utdødt, nei. Vi er bare opptatt:) Damer på over tredve er langt ifra utgått på dato, etter min mening, så nærmer dem seg "tid for å høste". 30-40(prime time). Å reise til andre land for å fine "mannen" kan du fint gjøre, men det spørs jo hva dem er ute etter?!

 

Å være pen er veldig opp til den enkelte, og du har ingen garanti for at andre i andre land synes du er pen heller. Av egen erfaring, så er ikke rødhåret spesielt attraktivt her til lands, så om du ikke er det, så er det stor sjans for å finne en mann her også. PS! Naturlige pupper som henger litt - er best. Silikon og "strupp-pupp" fyasjameg!

 

Det er nok fint mulig å finne en bra kar her til lands også.

 

 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest d7a3b...c1b
Mr.Duklain skrev (30 minutter siden):

Jeg er mann på 32 år som har vært sammen med damer i både inn- og utland. Mine tips gjelder egentlig for både menn og damer.

Mitt tips er at gresset nok ikke er grønnere på den andre siden. Det finnes både bra og dårlige menn/kvinner i inn- og utland. Det at man tror det er magisk bedre I andre land er en feil mange tar. Man finner seg nok lettere menn/damer i fattigere land enn Norge, men mange av disse er mer inntressert i et bedre liv i et rikere land enn de er i deg. 

Jeg sier ikke at du ikke kan finne kjærligheten i utlandet, men tanken om at det er easy-mode i utlandet er en tanke man må legge fra seg. 

Selvsagt!

TwoFace skrev (9 minutter siden):

Lojalitet er nok ikke utdødt, nei. Vi er bare opptatt:) Damer på over tredve er langt ifra utgått på dato, etter min mening, så nærmer dem seg "tid for å høste". 30-40(prime time). Å reise til andre land for å fine "mannen" kan du fint gjøre, men det spørs jo hva dem er ute etter?!

 

Å være pen er veldig opp til den enkelte, og du har ingen garanti for at andre i andre land synes du er pen heller. Av egen erfaring, så er ikke rødhåret spesielt attraktivt her til lands, så om du ikke er det, så er det stor sjans for å finne en mann her også. PS! Naturlige pupper som henger litt - er best. Silikon og "strupp-pupp" fyasjameg!

 

Det er nok fint mulig å finne en bra kar her til lands også.

 

 

Jeg er ute etter en kjæreste, noe langvarig som ikke går over etter et par år. Ja mange menn som sier at de liker akkurat det (naturlige pupper som henger litt) men er lang vei mellom hva noen sier og hva noen faktisk gjør;) 

Det er sikkert mulig, men de er ikke mulig å finne og jeg tror mange av de også er opptatt. 

Anonymous poster hash: d7a3b...c1b

Lenke til kommentar
Gjest d7a3b...c1b
Mr.Duklain skrev (Akkurat nå):

Jeg er en av de som elsker rødhårete damer, og har flere kompiser som er enige. Smaken er som baken 😉

Naturlig rødhårede er vel ganske sjeldne også i Norge. 

Anonymous poster hash: d7a3b...c1b

Lenke til kommentar
1 hour ago, Guest d7a3b...c1b said:

Jeg føler ikke at jeg strekker til blant menn her i Norge, og jeg opplever også at lojalitet er stor mangelvare blant de fleste norske menn. Etter de endeløse debattene om markedsverdi, tinder, kvinner vs. menn, har jeg funnet ut at jeg sannsynligvis ikke vil finne kjærligheten her. Jeg er 30 år, og norske menn har vel vært ganske tydelige på at kvinner på min alder er gamle og utgått på dato. Det er jo helt greit, jeg vil jo ikke være med noen som ikke vil være med meg uansett. :) 

Men jeg har tenkt litt. Kunne det vært noe å reise til utlandet? Jeg kunne tenkt meg å reise en del uansett, har blant annet kunne tenkt meg på rundturer i USA og Canada. Kanskje Island, Finland, jeg tror ikke jeg er en kvinne som hadde blitt godt likt av menn i Asia eller Midtøsten (jeg er jo norsk, hehe), samt deler av Sør-Europa. 

Det dumme med meg er at jeg er ikke spesielt pen. For noen år siden la jeg ut bilde av meg i et par subreddits, og jeg fikk mye positiv oppmerksomhet fra menn fra Canada, Skottland, USA, en del interesserte fra Øst-Europa. Ja, jeg vet, disse mennene er jo interessert i mange slags kvinner men fikk komplimenter jeg aldri har fått før. Jeg lærte at jeg har visst veldig pene og spesielle øyne og det finnes faktisk menn der ute som ikke syns at pupper som henger er det styggeste og fæleste i verden. Det dro opp selvtilliten min litt. Jeg la ut bilder for å se om noen faktisk kunne synes at jeg så bra ut. 

Er det noen kvinner her som har erfaring med utenlandske menn? Jeg søker egentlig bare en mann som liker meg slik jeg er og som ikke er så opptatt av fasade og utseende. Jeg er ren, velstelt, har en stil jeg er komfortabel med og som jeg får komplimenter for, jeg har hobbyer og interesser, jobb (ikke høy utdanning) og ellers livet på stell. Lojalitet og trygghet, en stødig mann er veldig viktig for meg. Jeg har mye å gi av meg selv men kommer til kort når det kommer til utseendet. 

Hjelp! 😛 

Anonymous poster hash: d7a3b...c1b

Afrikanske land er ganske populære for "dere" av det jeg har lest om på facebook.

Lenke til kommentar
Gjest 3fcbf...564

Serien "Grenseløs kjærlighet" viser jo denne romantikken i full blomst. Norske damer i alle aldre finner seg afrikanske unge menn på 25 og furter til UDI for at de ikke tror på ekteskapene... 

Har du pass og litt penger på konto er det garantert noen der nede som gjør hva som helst for å få bli med deg til Norge. 

Anonymous poster hash: 3fcbf...564

Lenke til kommentar
Gjest d7a3b...c1b
Gjest 3fcbf...564 skrev (1 minutt siden):

Serien "Grenseløs kjærlighet" viser jo denne romantikken i full blomst. Norske damer i alle aldre finner seg afrikanske unge menn på 25 og furter til UDI for at de ikke tror på ekteskapene... 

Har du pass og litt penger på konto er det garantert noen der nede som gjør hva som helst for å få bli med deg til Norge. 

Anonymous poster hash: 3fcbf...564

Nå er det jo en kjæreste jeg vil ha da, ikke drive med veldedighet. Det er virkelig ikke mulig å finne kjærligheten? Er det så dødfødt? Hva gjør man egentlig med livet sitt da? 

Anonymous poster hash: d7a3b...c1b

Lenke til kommentar
Mr.Duklain skrev (8 minutter siden):

Jeg er en av de som elsker rødhårete damer, og har flere kompiser som er enige. Smaken er som baken 😉

Jeg er også én av dem.

 

Gjest d7a3b...c1b skrev (9 minutter siden):

Selvsagt!

Jeg er ute etter en kjæreste, noe langvarig som ikke går over etter et par år. Ja mange menn som sier at de liker akkurat det (naturlige pupper som henger litt) men er lang vei mellom hva noen sier og hva noen faktisk gjør;) 

Det er sikkert mulig, men de er ikke mulig å finne og jeg tror mange av de også er opptatt. 

Anonymous poster hash: d7a3b...c1b

 Det er sant. Vanskelig å luke ut hvem som lyver og hvem som er ærlig. 

 

Gjest d7a3b...c1b skrev (3 minutter siden):

Nå er det jo en kjæreste jeg vil ha da, ikke drive med veldedighet. Det er virkelig ikke mulig å finne kjærligheten? Er det så dødfødt? Hva gjør man egentlig med livet sitt da? 

Anonymous poster hash: d7a3b...c1b

Mitt beste tips er å se etter en mann som har felles hobby som din egen. Jeg traff min frue tilfeldig, på en fest(jeg har aldri festet, ikke hun heller, men vi begge prøvde det ut, og fant hverandre). Har du noe motorsportinteresse? Da har du NOK av mannfolk å treffe i hvert fall.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Gjest d7a3b...c1b
TwoFace skrev (1 minutt siden):

Jeg er også én av dem.

 

 Det er sant. Vanskelig å luke ut hvem som lyver og hvem som er ærlig. 

 

Mitt beste tips er å se etter en mann som har felles hobby som din egen. Jeg traff min frue tilfeldig, på en fest(jeg har aldri festet, ikke hun heller, men vi begge prøvde det ut, og fant hverandre). Har du noe motorsportinteresse? Da har du NOK av mannfolk å treffe i hvert fall.

Synd jeg ikke er rødhåret da, kunne visst fått meg kjæreste da.. 

Anonymous poster hash: d7a3b...c1b

Lenke til kommentar

Slik jeg oppfatter det utifra den serien, Grenseløst kjærlighet, så er det noen par i den serien som ser ut som skikkelige par. Men det skiller ikke så mye i alder på de. Kanskje 10 år max. Nå i den siste episoden så fikk vi jo sett de som venter et barn. De virket nokså seriøse som par. Tror det er mulig også for "dere" å finne lykken i utlandet, men man må være realistisk. 

3 minutes ago, Guest d7a3b...c1b said:

Nå er det jo en kjæreste jeg vil ha da, ikke drive med veldedighet. Det er virkelig ikke mulig å finne kjærligheten? Er det så dødfødt? Hva gjør man egentlig med livet sitt da? 

Anonymous poster hash: d7a3b...c1b

Er mulig men man må lære å skille klinten fra hveten, eller hva de sier. Jo mer trening man har i å snakke med folk fra andre kulturer, jo mer lærer man hva man skal se etter. Du må nok være forberedt på by på deg selv når du kommer fra et rikere land, det er jo bare naturlig. Du kan se på det som veldedighet, men veldedighet skjer hele tiden i parforhold. Når noen tar noen ut på middag, når noen får en gave, eller når noen får låne hytta til partners foreldre, kan også defineres som veldedighet. Ikke legg deg så mye opp i hva andre folk tenker, vær realistisk, by på deg selv og det du kan, men søk etter noen du forstår ikke er oppslukt i materialistiske goder når alt kommer til alt. 🙂

Lenke til kommentar
Gjest d7a3b...c1b
TwoFace skrev (23 minutter siden):

Jeg er også én av dem.

 

 Det er sant. Vanskelig å luke ut hvem som lyver og hvem som er ærlig. 

 

Mitt beste tips er å se etter en mann som har felles hobby som din egen. Jeg traff min frue tilfeldig, på en fest(jeg har aldri festet, ikke hun heller, men vi begge prøvde det ut, og fant hverandre). Har du noe motorsportinteresse? Da har du NOK av mannfolk å treffe i hvert fall.

Motorsportinteresse? Har vurdert motorsykkel. Men tror ikke jeg finner meg en kjæreste der, de fleste menn syns jo det er maskulint med damer som kjører motorsykkel så det ville nok gitt meg enda en stryk i margen.

Anonymous poster hash: d7a3b...c1b

Lenke til kommentar
Gjest d7a3b...c1b skrev (16 minutter siden):

Motorsportinteresse? Har vurdert motorsykkel. Men tror ikke jeg finner meg en kjæreste der, de fleste menn syns jo det er maskulint med damer som kjører motorsykkel så det ville nok gitt meg enda en stryk i margen.

Anonymous poster hash: d7a3b...c1b

Ehhhhh, hva vil du ha? Pussy-mannfolk, eller ekte mannfolk?:P

Lenke til kommentar
Gjest d7a3b...c1b
TwoFace skrev (4 minutter siden):

Ehhhhh, hva vil du ha? Pussy-mannfolk, eller ekte mannfolk?:P

En mann som faktisk liker meg og vil være sammen med meg og som syns jeg har gode kvaliteter.. Det er jo helt håpløst i dag om du ikke er strålende pen eller veldig ung. Skal sies at jeg vet at de unge damene sliter også da de opplever å bare bli brukt for sex osv. 

Anonymous poster hash: d7a3b...c1b

Lenke til kommentar
Gjest d7a3b...c1b skrev (1 time siden):

Nå er det jo en kjæreste jeg vil ha da, ikke drive med veldedighet. Det er virkelig ikke mulig å finne kjærligheten? Er det så dødfødt? Hva gjør man egentlig med livet sitt da? 

Anonymous poster hash: d7a3b...c1b

Selvfølgelig er det mulig å finne kjærligheten. Men det er ikke sikkert det er noe mer mulig i utlandet enn her hjemme. Du må også tenke på kulturforskjeller, ispedd religion, shitty kvinnesyn osv, så hvis du går utenlands så bør du søke i et land som har tilnærmet likt syn på kvinner som vi har her hjemme (selv om det åpenbart også er noen sorte får blant mannfolka her hjemme også). Så altså, en mann med vestlig tankegang er nok det beste. En som vil ha deg for deg. Hold deg unna sjekkeapper om mulig, dra ut og møt folk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest d7a3b...c1b
leticia skrev (4 minutter siden):

Selvfølgelig er det mulig å finne kjærligheten. Men det er ikke sikkert det er noe mer mulig i utlandet enn her hjemme. Du må også tenke på kulturforskjeller, ispedd religion, shitty kvinnesyn osv, så hvis du går utenlands så bør du søke i et land som har tilnærmet likt syn på kvinner som vi har her hjemme (selv om det åpenbart også er noen sorte får blant mannfolka her hjemme også). Så altså, en mann med vestlig tankegang er nok det beste. En som vil ha deg for deg. Hold deg unna sjekkeapper om mulig, dra ut og møt folk. 

Kvinnesynet blant menn i Norge er jo heeelt på bærtur!! Angående kvinnesyn så tror jeg Tyskland er ganske bra da. I Norge gjør jo ikke menn noe annet enn å klage over kvinner og likestilling og det som er, så jeg vil ikke si at menn i Norge har et bra kvinnesyn nei. 

Nei, det er ikke sikkert det er mer mulig der ute.. Jeg vet ikke lenger, jeg vil bare gi opp hele greia. Det er sårt men hva skal man gjøre. 

Anonymous poster hash: d7a3b...c1b

Lenke til kommentar

Det er mange bra mennesker der ute, og mange kjipe. Du må bare finne de som passer for deg. Det betyr at du må ut å lete, for det er sjelden de dukker opp på døren din helt av seg selv.

 

MEN...

Når du allerede har gitt opp muligheten for at det finnes ok menn i Norge, så blir det vanskelig. Hvis man legger til ditt eget syn på deg selv, så vil jeg tro at du må jobbe mer med deg selv og tankegangen din før du kan finne deg en kjæreste.

 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...