Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Reise til utlandet som kvinne for å finne kjærligheten?


Gjest d7a3b...c1b

Anbefalte innlegg

On 3.11.2023 at 11:58 PM, Guest d7a3b...c1b said:

Dette har jeg svart på i innlegget mitt over her. Du vet det er lite jeg kan gjøre når jeg bare blir eldre, sant? Eller kjenner du til en magisk kur som gjør meg 10-15 år yngre?  

Angående det med statistikk, hvorfor tror du kvinnene søker om skilsmisse? Kan det være fordi de ikke orker mer, mannen er utro og lignende? Tror du mennene gjør alt de kan for  å redde et ekteskap men at kvinnene er de som ødelegger og vil bryte ut? Spør skilte kvinner hvorfor de skilte seg. Du vil nok bli overrasket. 

Du krangler for øvrig ikke på de påstandene, så jeg går ut ifra at du er enig? Det med IQ har ikke jeg skrevet da og det mener jeg faktisk ikke heller, både kvinner og menn kan ha høy IQ. Ser heller ingen mangel på likestilling, men jeg ser mange menn som ikke liker likestilling. Det er en annen sak da. Du mener at menn i Norge har et bra kvinnesyn skjønner jeg? Hva kommer dette av? 

Anonymous poster hash: d7a3b...c1b

Jeg vil påstå at skilsmissestatistikken langt på veg beviser at kvinner har urealistiske krav og forventnigner til en partner: Husker ikke detaljer, men lesbiske skiller seg oftere enn både heterofile par og homofile par så vidt jeg husker. Når jenter og kvinner ikke en gang er fornøyde med en partner av sitt eget kjønn, så vil jeg påstå at det er jenter/kvinner som er intolerante og har for høye forventninger og krav, og at det er DER store deler av problemet ligger. Utover det er det utvilsomt tilfeller hvor jenter og kvinner BØR gå fra partneren sin når det for eksempel blir begått utroskap, partneren utøver vold, partneren bedriver psykisk mishandel og lignende tilfeller!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...