Gå til innhold

Desse spela gler vi oss til i oktober


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eyerock skrev (6 timer siden):

Kan dere ikke begynne å bruke litt mer kjærlighet på spillkalenderen på gamer.no, det er så mye hull og mangler: feks Assassin's Creed Mirage er ikke lagt til i listen for release imorgen.

jeg er en aktiv bruker av gamer.no sin spill-kalender.

Heisann,

Akkurat nå prøver jeg å holde den oppdatert om lag én gang i måneden med spill som kommer i nærmeste fremtid. Rundt månedsskiftet nå hadde vi noen problemer med det tekniske bak, i tillegg til opphopning av arbeid for meg ellers, som gjorde at Mirage ikke ble oppdatert. Fiksa det nå, og skal ta en ny runde så fort jeg får tid.

Å løfte spillkalenderen generelt er noe vi nok bør se på – helt ærlig står det på ressurser akkurat nå. 

Lenke til kommentar
Arodem skrev (5 timer siden):

Heisann,

Akkurat nå prøver jeg å holde den oppdatert om lag én gang i måneden med spill som kommer i nærmeste fremtid. Rundt månedsskiftet nå hadde vi noen problemer med det tekniske bak, i tillegg til opphopning av arbeid for meg ellers, som gjorde at Mirage ikke ble oppdatert. Fiksa det nå, og skal ta en ny runde så fort jeg får tid.

Å løfte spillkalenderen generelt er noe vi nok bør se på – helt ærlig står det på ressurser akkurat nå. 

Liker også ta en titt på denne i ny og ne, men synes stadig det er titler som mangler eller står med feil dato. Håper det blir ressurser tilgjengelig etterhvert 😊

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...