Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

nabo forhold


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er norge. Ingen har noe annet forhold til naboene sine enn uvennskap for da slipper man å forholde seg til de ved å starte med å være jævlige så man ikke snakker, eller så er man på hils og det er det med tilfeller av en "noe" lengre prat hvis man vil ha litt sladder å dele med sine næreste med "du skulle hørt hva hun/han sa når jeg snakket med personen tidligere i dag".

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Hun dama til venstre for meg er veldig koselig, men gammel og ser hun sjeldent.

Hun dama til høyre for meg har sett surt på meg og vil ikke hilse siden dag 1. Og da hadde jeg ikke rukket å gjøre så mye gærnt enda. Sønnen som er innom av og til hilser faktisk, dog.

Men generelt ser jeg nesten ikke til naboene i det hele tatt, jeg mistenker at de titter ut av nøkkelhullet for å se om banen er klar før de går ut døra mange av de.

Triste greier

Endret av DukeNukem3d
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Helt ok vil jeg si. Hilser når vi får øyekontakt og slår av en prat i ny og ne med nærmeste nabo, men det er det. Litt bedre forhold med naboen over gata som jeg har kjent en god del år. Hjalp han blant annet med å rive et gammelt kjøkken mange år tilbake og legge på ny takstein hos han og familien. Han går jeg gjerne bort til for en prat fordi han er hyggelig og lett å ha med å gjøre. Spurte om han kunne låne min store kantklipper forrige uke noe jeg lånte bort med glede. Vil helst ha et godt forhold til de nærmeste naboene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...