Gå til innhold

Overwatch 2-sjefen om «review bombing»: – Ikke en morsom opplevelse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det som er litt trist med review-bombing er at når et spill FAKTISk bomber og får velfortjent dårlige brukeranmeldelser så er det utrolig enkelt for produsent å bare si "dette er review-bombing" og elegant sno seg unna at spillet er dårlig. Og det er enkelt for den jevne konsument å tenke at dette er review-bombing, så det er ikke verdt å høre på.
Lenke til kommentar
bubba477 skrev:

Nei spillet er ikke morsomt for tiden og vi er ikke fornøyde. Dere har ødelagt hele greia og alt er bare en digital butikk nå.

tja, jeg koser meg nå. Syntes egentlig det bare blir bedre, med unntak av betalingsmodellen, men har gav opp å samle mest mulig skins etc i OW1, så jeg bruker ikke ei krone.
Lenke til kommentar
Fahlar skrev:
Det som er litt trist med review-bombing er at når et spill FAKTISk bomber og får velfortjent dårlige brukeranmeldelser så er det utrolig enkelt for produsent å bare si "dette er review-bombing" og elegant sno seg unna at spillet er dårlig. Og det er enkelt for den jevne konsument å tenke at dette er review-bombing, så det er ikke verdt å høre på.
Det blir altså meningsløst. Kan like så godt bare fjerne brukertilbakemeldinger, og heller linke til anmeldelser for de som har.
Lenke til kommentar
tankbug skrev (5 minutter siden):
bubba477 skrev (3 timer siden):

Nei spillet er ikke morsomt for tiden og vi er ikke fornøyde. Dere har ødelagt hele greia og alt er bare en digital butikk nå.

tja, jeg koser meg nå. Syntes egentlig det bare blir bedre, med unntak av betalingsmodellen, men har gav opp å samle mest mulig skins etc i OW1, så jeg bruker ikke ei krone.

Enig, jeg også koser meg med OW2.
Er for gammel til å bry meg om skins, så spiller bare causal for å ha det gøy.

Lenke til kommentar
6 hours ago, Fahlar said:

Det som er litt trist med review-bombing er at når et spill FAKTISk bomber og får velfortjent dårlige brukeranmeldelser så er det utrolig enkelt for produsent å bare si "dette er review-bombing" og elegant sno seg unna at spillet er dårlig. Og det er enkelt for den jevne konsument å tenke at dette er review-bombing, så det er ikke verdt å høre på.

Det som er minst like synd er jo at reviewbombing går begge veier, ender jo opp med at reviews mister hele meninga. Ta metacritic f.eks... hva noe har der som score er for meg fullstendig verdiløst. Enten så er det oppstemt noe aldeles av fanboys, eller så er det nedstemt av haters - ihvertfall større titler.

Så det som virkelig er ironisk er jo at dem som reviewbomber i enten den ene eller andre retninga bare ødelegger sin egen agenda med å holde på sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...