Gå til innhold

Her er programmet for sommerens E3-erstatningsshow


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Quote

Starfield Direct
Når: 11. juni, rett etter Xbox Games Showcase
Hvor: Twitch eller YouTube

Sendingen alle Starfield-fans har ventet på i lang tid. Bethesda lover en grundig kikk på det ambisiøse romspillet, med gameplay-video, intervjuer og et lass med informasjon.

Kommer det enda en 30fps video av Starfield (FPS!), er det er bare å krysse fra lista. 

Lenke til kommentar
Sidekick skrev:

Synes synd på xbox gamere om Starfield bare har 30 FPS, selv skal jeg nyte det på pc, forhåpentligvis blir det noen FPS mer der :) 

Stabil 40 fps burde bli den nye 30 fps.. Så lei av screen tearing og ustabil fps.
Lenke til kommentar
Sidekick skrev (På 2.6.2023 den 9.52):

Synes synd på xbox gamere om Starfield bare har 30 FPS, selv skal jeg nyte det på pc, forhåpentligvis blir det noen FPS mer der :) 

Fornekter ikke at 60 er å foretrekke rent spillbarhetsmessig, men det er da vitterlig en bråte med andre faktorer som gjør et spill bra eller ei, spesielt av denne typen. Funksjonalitet, estetikk, historie, dialog, humor, utforskning, variasjon, osv er minst like viktig for mitt vedkommende. Mitt eventuelle kjøp vil hovesaklig basere seg på generell kvalitet og den tekniske tilstanden tatt utgiveren i betraktning, så får 60 fps heller være en bonus om det kommer.   

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...