Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Upopulær mening? Kvinner sin bodycount telles mer enn menn sin bodycount?


Anbefalte innlegg

Gjest 30e4e...994 skrev (7 minutter siden):

Faktum er vel heller at jeg ikke stoler på noen. Det er ikke hat. Du har helt rett, kvinner også lyver, er voldelige osv, men ikke alle.

og heller ikke alle menn, er det noe du er villig til og innrømme eller skal du fortsette løgnene ? 

At du ikke stoler på noen er jo faktisk først og fremst ditt problem. 

Gjest 30e4e...994 skrev (10 minutter siden):

Du finner nok kvinner som verdsetter lojalitet mer enn et sidesprang, men du finner ikke en mann som sier nei til den peneste dama om hun prøver seg mens han er i et forhold med ei som ikke er penere enn dama som prøver seg.

Basert på hva egentlig ? Forstår du ikke hvor unormalt og hatefullt det er og generalisere sånn ? Dette er ikke mangel på tillit, det er fullskala generalisering og eneste grunnlaget for disse syke påstandene dine er dine egne syke tanker.

Jeg tror ikke noen vil være tro mot noen som oppfører seg som deg, hva er vitsen med å være ålreit mot et misandrisk rasshøl som hater pga kjønnet en har.    

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 30e4e...994
skaftetryne32 skrev (7 minutter siden):

og heller ikke alle menn, er det noe du er villig til og innrømme eller skal du fortsette løgnene ? 

At du ikke stoler på noen er jo faktisk først og fremst ditt problem. 

Basert på hva egentlig ? Forstår du ikke hvor unormalt og hatefullt det er og generalisere sånn ? Dette er ikke mangel på tillit, det er fullskala generalisering og eneste grunnlaget for disse syke påstandene dine er dine egne syke tanker.

Jeg tror ikke noen vil være tro mot noen som oppfører seg som deg, hva er vitsen med å være ålreit mot et misandrisk rasshøl som hater pga kjønnet en har.    

:) 

Anonymous poster hash: 30e4e...994

Lenke til kommentar
9 hours ago, knopflerbruce said:

Litt av en tråd. Hvis noen mener at "kvinner over 30" ikke er verdige å tenne på, lurer jeg på hvor de finner disse. Er det heroinmisbrukere uten tanngard og som ikke har stelt håret siden 2014 vi snakker om? Den typiske kvinne som tar normalt vare på seg selv er da mer enn sexy nok til å vekke seksuell interesse til hun er over 40 på rent utseende.

Kvinner over 30 år er temmelig slitne. Kvinner man var med for 15 år siden hadde man garantert ikke gått til sengs med i dag.

Det blir som i dagligvarebutikken. Du tar ikke en vare med knapp holdbarhet med mindre det er den siste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
BadCat skrev (2 minutter siden):

Kvinner over 30 år er temmelig slitne. Kvinner man var med for 15 år siden hadde man garantert ikke gått til sengs med i dag.

Det blir som i dagligvarebutikken. Du tar ikke en vare med knapp holdbarhet med mindre det er den siste.

Ikke mer slitne enn menn på 35+, tynne i håret, begynnende potensproblemer og redusert sexlyst, og om ikke manken er tynn er den i alle fall begynt å bli vel lys. Midtlivskrise coming up etc.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
9 hours ago, Guest 30e4e...994 said:

Mhm. Ja, og det er ditt eget valg også. Hadde du ikke bare hatt lyst på den peneste jenten i klassen og senket kravene dine så hadde du fått ketchup på pølsa du også. ;) 

Anonymous poster hash: 30e4e...994

Det er rart med det. Du tenker alltid automatisk på det seksuelle. For deg, så er det utenkelig at enkelte kan slite selv etter å være på jakt etter det normale. Du tror alle som ikke får seg noe, sikter for høyt fordi de bare ønsker det perfekte utseende. Det at man har krav er helt greit, man skal ikke ta til takke med hva som helst. Jeg har senket kravene mine fra tid til annen, uten hell. Jeg kommer ikke til å senke kravene såpass langt ned at jeg uansett ikke ville blitt lykkelig. Så viktig er ikke "ketchup på pølsa" som du ville sagt. Jeg har inget tidspress på meg til å finne noen egentlig, jeg har nå kommet i den posisjonen at jeg begynner å bygge livet mitt opp selvstendig bit for bit med hus og god økonomi, noe som nå vil være tiltalende. Men, jeg kommer ikke til å gi sjansen til de som så en annen vei da jeg var yngre, som nå kommer løpende for å ødelegge det jeg har bygget opp, nå når de har rast ifra seg og kanskje sitter med eget avkom, svært dårlig økonomi og bitre holdninger. Så langt ned og så desperat er jeg ikke. Maktposisjonen i datingmarkedet endres etter alder på kjønnene. Sånn er det bare, og nå er det min tur til å ta valgene.😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 30e4e...994
Colin. skrev (42 minutter siden):

Det er rart med det. Du tenker alltid automatisk på det seksuelle. For deg, så er det utenkelig at enkelte kan slite selv etter å være på jakt etter det normale. Du tror alle som ikke får seg noe, sikter for høyt fordi de bare ønsker det perfekte utseende. Det at man har krav er helt greit, man skal ikke ta til takke med hva som helst. Jeg har senket kravene mine fra tid til annen, uten hell. Jeg kommer ikke til å senke kravene såpass langt ned at jeg uansett ikke ville blitt lykkelig. Så viktig er ikke "ketchup på pølsa" som du ville sagt. Jeg har inget tidspress på meg til å finne noen egentlig, jeg har nå kommet i den posisjonen at jeg begynner å bygge livet mitt opp selvstendig bit for bit med hus og god økonomi, noe som nå vil være tiltalende. Men, jeg kommer ikke til å gi sjansen til de som så en annen vei da jeg var yngre, som nå kommer løpende for å ødelegge det jeg har bygget opp, nå når de har rast ifra seg og kanskje sitter med eget avkom, svært dårlig økonomi og bitre holdninger. Så langt ned og så desperat er jeg ikke. Maktposisjonen i datingmarkedet endres etter alder på kjønnene. Sånn er det bare, og nå er det min tur til å ta valgene.😉

Så bra da. Lykke til! 

Anonymous poster hash: 30e4e...994

Lenke til kommentar
Gjest 30e4e...994 skrev (11 timer siden):

Jaja... Jeg hater ingen. Faktum er vel heller at jeg ikke stoler på noen. Det er ikke hat. Du har helt rett, kvinner også lyver, er voldelige osv, men ikke alle. Du finner nok kvinner som verdsetter lojalitet mer enn et sidesprang, men du finner ikke en mann som sier nei til den peneste dama om hun prøver seg mens han er i et forhold med ei som ikke er penere enn dama som prøver seg. Spør hvilken som helst godt voksen mann om han hadde tatt sjansen om en 20 åring la an på han... Sier han nei, han ville ikke vært utro, så lyver han godt. ;) 

Anonymous poster hash: 30e4e...994

Å stole på andre mennesker er risikosport. Det er alltid en sjanse for å bli sveket. Unngår man kollegaer, venner, familie og kjæreste, er det svært få som kan krenke din innerste sirkel. Du slipper å bli såret. 

Samtidig: du mister også muligheten til å både gi og motta ekte kjærlighet. Å tørre å være hengiven til andre, krever mye mot. For det er jo virkelig en stor sjans for at det ender i forferdelse!

Statestikken sier vel noe om at ~50% av alle giftermål før eller siden ender i skilsmisse?! Halvparten! Allikevel; mennesker tenderer til å gifte seg på ny og på ny...

Hvorfor?

Dersom man kommer seg over sviktet man har opplevd, er det tross alt fullt mulig å oppnå glede og morro på ny - med andre. 

Javel; så er det en risiko for at min kone kan bedra meg. Hver eneste dag. Det er jo det. Allikevel; uten henne hadde jeg vært helt alene. Ingen barn. Ingen familie. Ingen gode (og vonde) øyeblikk delt. 

Skulle jeg opplevd det ultimate svik, og forholdet faller i grus, håper jeg at jeg klarer å slikke mine sår, kommer meg opp på hesten igjen, og gjør meg klar for nye mennesker og inntrykk. 

Og inntil det eventuelt skjer, så kommer jeg til å fortsette å slå ned på slik tåpelig generalisering av menn og kvinner vi har sett i denne tråden. Alle er ikke like. Ikke absolutt alle tenker 100% med pikken først.

Og jeg har allerede vist til statestikk som viser at 3 av 4 utstår fra utroskap. (Det betyr ikke nødvendigvis at ekteskapet deres er perfekt. Kanskje disse mennene har anstendighet nok til å avslutte eksisterende forhold, før de hopper på neste? Hva vet jeg? Men ... hvertfall ... ikke alle oppfører seg som kåte rabiate kaniner)

Å dra inn 30-årige kvinner må være trådens lavmål! Hva i alle dager skulle være galt med kvinner i 30-åra? Skulle jeg bli singel i morgen, vil jeg mye heller date kvinner 35+, enn noen fra midten av 20-åra. Javel, kanskje de yngste har glattere hud og strammere kropp. Samtidig har de gjerne ikke funnet seg ønsket jobb, trang økonomi, eier ikke eiendom, maser etterhvert om barn, og innehar generell mye usikkerhet. 

I tillegg tenderer jeg til å tiltrekkes motsatt kjønn i ca samme aldersgruppe som meg. Vet ikke hvorfor. Men det har alltid vært slik. I grunn ganske så praktisk, spør du meg?!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest 30e4e...994 skrev (På 15.5.2023 den 13.50):

Jeg er kvinne altså og vet at om en mann stiller spørsmål eller viser interesse for meg som ikke handler om sex, så er det bare noe han gjør for å nettopp få sex. Han kunne ikke brydd seg mindre om meg som menneske, så jeg er ikke så dum at jeg går på sånt. ;) Selvsagt er åpent forhold den eneste muligheten, monogami kan man ikke få i et forhold med en mann dessverre. Viktig at kvinner blir bevisst på dette. Flere i dag er det, er nok derfor en del kvinner liker å ligge rundt. Jeg håper jeg klarer det en dag også. 

Anonymous poster hash: 30e4e...994

vet ikke helt hva du snakker om mtp åpent forhold og menn. 
selv er jeg mann, spurte selv før første møtet med min kjæreste hva hun ønsket og fikk høre at om det var snakk om at ting etterhvert ville kunne blitt ett forhold ville hun nok hatt det åpent.
i dag har vi vært sammen nesten 2 år, jeg har ennå ikke tatt like mye utnytte av den åpne delen som henne.. men jeg er også ganske picky i meg ift. hvem jeg møter da jeg trenger en vennskapelig connection med da casual uten vennskap føles kjedelig og meningsløst.
ser ikke helt meninga med å ligge rundt akkurat, men en del fwb burde jo gjøre dagene med moro og spennende da du vet dette er folk du liker å finne på ting med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...