Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Upopulær mening? Kvinner sin bodycount telles mer enn menn sin bodycount?


Anbefalte innlegg

knopflerbruce skrev (På 18.5.2023 den 15.28):

Upopulær mening: kvinner som har lang liggeliste er mer populære hos menn fordi de viser at de har seksuelle behov, kontra de som skal spare seg til de fyller 80 fordi de tror at drømmemannen vil ha en jomfru.

Hvis vi kjøper dette med at menn er så starved på seksualitet, selvsagt... generaliseringer er en fin bil.

Ja det minner om en fin vits de hadde i RadioResepsjonen:

Gamle ugifte tante Olga skulle begraves. Familien bad om følgende tekst på gravsteinen:

«Her ligger Olga. Hun ble født uskyldig, levde uskyldig og døde uskyldig.»

Når gravsteinen kon på plass hadde den følgende tekst:

«Her ligger Olga. Returneres ubrukt.»

:rofl:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 30e4e...994
Colin. skrev (57 minutter siden):

Man har nok innsett det at gresset er grønnere på andre siden i mange tilfeller nå til dags, og at de som ønsker monogami er nødt til å se til kulturer der dette fortsatt verdsettes. Tror flere og flere vil finne seg partner i utlandet, noe som gjør at det blir mindre marked her. Da blir det slik at de som er igjen og som ikke har vært så heldig å ha fått tak i et monogamt forhold, blir sittende med slike erfaringer som deg. Der man går på rundgang mens man forteller seg selv at alle er like. Realiteten er at man i mange tilfeller velger å ikke annse de som ønsker monogamt forhold som gode nok før man selv er i den alderen at man begynner å innse at man har driti på draget og lagt sine beste år til "eliten".

Du mener kulturer der kvinnen er mannens eiendom og ikke har mulighet til å være utro som følge av veldig strenge regler og dårlig kvinnesyn, mens mannen kan knulle fritt frem hvem han vil? ;) Mannens store drøm, er ikke rart så mange menn flyr i fistel over likestillingen. 

Jeg ser tilbake på mine forrige forhold med gode minner og velger å verdsette det som var fint. Men jeg husker alt som var dårlig, og har ikke tenkt å erfare dette igjen. For ikke lenge siden møtte jeg en gammel bekjent. Hun spurte litt om hva jeg driver med og hvor jeg holder til, så spør hun også om jeg har kjæreste. Jeg sa nei. Da sa hun "åh, du er en smart jente du". Merkelig nok er det ikke første gang jeg har hørt. Eldre, gifte kvinner er det som kaller meg smart/lur når jeg nevner at jeg ikke har partner.  

Anonymous poster hash: 30e4e...994

Lenke til kommentar
7 minutes ago, Guest 30e4e...994 said:

Du mener kulturer der kvinnen er mannens eiendom og ikke har mulighet til å være utro som følge av veldig strenge regler og dårlig kvinnesyn, mens mannen kan knulle fritt frem hvem han vil? ;) Mannens store drøm, er ikke rart så mange menn flyr i fistel over likestillingen. 

Jeg ser tilbake på mine forrige forhold med gode minner og velger å verdsette det som var fint. Men jeg husker alt som var dårlig, og har ikke tenkt å erfare dette igjen. For ikke lenge siden møtte jeg en gammel bekjent. Hun spurte litt om hva jeg driver med og hvor jeg holder til, så spør hun også om jeg har kjæreste. Jeg sa nei. Da sa hun "åh, du er en smart jente du". Merkelig nok er det ikke første gang jeg har hørt. Eldre, gifte kvinner er det som kaller meg smart/lur når jeg nevner at jeg ikke har partner.  

Anonymous poster hash: 30e4e...994

Nei. Kulturer der man opphøyer ekteskapet til noe hellig og der man ser på monogami som det eneste rette. Der man tar vare på sin partner i tykt og tynt. Der begge parter er pliktoppfyllende til hva de har lovet ovenfor hverandre og Gud.

Den gamle bekjenten din var nok patroniserende uten at du oppfattet det. Dette individet fortalte deg nok også at du er "sterk, modig, selvstendig og hardbarket."

Lenke til kommentar
Gjest 30e4e...994
Colin. skrev (4 minutter siden):

Nei. Kulturer der man opphøyer ekteskapet til noe hellig og der man ser på monogami som det eneste rette. Der man tar vare på sin partner i tykt og tynt. Der begge parter er pliktoppfyllende til hva de har lovet ovenfor hverandre og Gud.

Den gamle bekjenten din var nok patroniserende uten at du oppfattet det. Dette individet fortalte deg nok også at du er "sterk, modig, selvstendig og hardbarket."

Akkurat. Og hva skal du gjøre den dagen kvinnen blir eldre enn 30 år og du ikke tenner på henne lenger? Da skulle du nok ikke ønske at monogami var så hellig, for da kommer pungen til å verke hardt når kvinnen din ikke er attraktiv lenger og du ikke kan få pule andre. 

De sa ikke noe sånt. Jeg ser ikke på meg selv som sterk, modig, selvstendig eller hardbarket. Eller, selvstendig er jeg jo, jeg lever alene og må fikse alt alene. Modig er jeg ikke. Langt ifra hardbarket. Skulle mer enn gjerne hatt en spesiell mann i livet mitt, men ingen vil være her. Det er egentlig greit, for jeg vil ikke bedras, og som singel er jeg garantert at det ikke skjer. Så jeg sover godt om natten sånn sett. 

Anonymous poster hash: 30e4e...994

Lenke til kommentar
Gjest 30e4e...994 skrev (13 minutter siden):

Akkurat. Og hva skal du gjøre den dagen kvinnen blir eldre enn 30 år og du ikke tenner på henne lenger? Da skulle du nok ikke ønske at monogami var så hellig, for da kommer pungen til å verke hardt når kvinnen din ikke er attraktiv lenger og du ikke kan få pule andre. 

Anonymous poster hash: 30e4e...994

Don't you worry! Da tar vi frem «pose-over-ansiktet»-trikset, og p**er på! Et annet alternativ er å slukke lyset.

Hyggelig at du er bekymret for hvordan oss med partnere over 30 år skal klare å fungere seksuelt. Men ta det med ro, dette kan vi. 

--

Ja - alternativt så er vi ikke opptatt av utseende, og takler helt fint at kvinnen eldes. Bevares — jeg ser jo ikke akkurat ut som en veltrent 20-åring selv. Hah. Skulle tatt seg ut.

Ja, ja, hvis de mennene du kjenner ikke klarer å ta i en kvinne som har bikket 30 år med ildtang, så sier det svært mye mer om disse stakkarslige mennene, enn det gjør om menn flest. 

Og forresten - du må seriøst begynne å henge med andre typer folk. Hva slags miljø har du havnet i, omgitt av slike idioter?! Få deg noen nye venner! Dette er jo helt surrealistisk og deprimerende lesning!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 30e4e...994
qualbeen skrev (7 minutter siden):

Dette er jo helt surrealistisk og deprimerende lesning!

Virkeligheten er deprimerende, deal with it. Venner vil jeg ikke ha, folk lyver bare og er aldri til å stole på. 

Anonymous poster hash: 30e4e...994

Lenke til kommentar
Colin. skrev (48 minutter siden):

Nei. Kulturer der man opphøyer ekteskapet til noe hellig og der man ser på monogami som det eneste rette. Der man tar vare på sin partner i tykt og tynt. Der begge parter er pliktoppfyllende til hva de har lovet ovenfor hverandre og Gud.

Den gamle bekjenten din var nok patroniserende uten at du oppfattet det. Dette individet fortalte deg nok også at du er "sterk, modig, selvstendig og hardbarket."

Hvor er dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
55 minutes ago, Guest 30e4e...994 said:

Akkurat. Og hva skal du gjøre den dagen kvinnen blir eldre enn 30 år og du ikke tenner på henne lenger? Da skulle du nok ikke ønske at monogami var så hellig, for da kommer pungen til å verke hardt når kvinnen din ikke er attraktiv lenger og du ikke kan få pule andre. 

De sa ikke noe sånt. Jeg ser ikke på meg selv som sterk, modig, selvstendig eller hardbarket. Eller, selvstendig er jeg jo, jeg lever alene og må fikse alt alene. Modig er jeg ikke. Langt ifra hardbarket. Skulle mer enn gjerne hatt en spesiell mann i livet mitt, men ingen vil være her. Det er egentlig greit, for jeg vil ikke bedras, og som singel er jeg garantert at det ikke skjer. Så jeg sover godt om natten sånn sett. 

Anonymous poster hash: 30e4e...994

Du evner jo tydeligvis ikke å se at et forhold mellom to handler mer enn om det seksuelle, så du har åpenbart hengt med idioter som qualbeen er inne på.

Måten du skriver på tilsier at du ikke har det så greit i hverdagen. Feminiseringen av samfunnet forteller jo individer at man ikke "trenger" noen, men på et menneskelig nivå trenger vi alle noen vil jeg hevde. De som sier de er lykkelige alene, har jeg ingen tiltro til. Det er mer en forsvarsmekanisme.

27 minutes ago, RRhoads said:

Hvor er dette?

Der religion står sterkt.

Lenke til kommentar
Gjest 30e4e...994
Colin. skrev (2 minutter siden):

Du evner jo tydeligvis ikke å se at et forhold mellom to handler mer enn om det seksuelle, så du har åpenbart hengt med idioter som qualbeen er inne på.

Måten du skriver på tilsier at du ikke har det så greit i hverdagen. Feminiseringen av samfunnet forteller jo individer at man ikke "trenger" noen, men på et menneskelig nivå trenger vi alle noen vil jeg hevde. De som sier de er lykkelige alene, har jeg ingen tiltro til. Det er mer en forsvarsmekanisme.

Det handler jo bare om det seksuelle!!! 😂 Leser du ikke diskusjonene på forumet her? På reddit? Leser du hva MENN skriver om KVINNER? Det er kun fokus på utseende, kun fokus på alder. Kun fokus på sex. Les i datingtrådene: det er sex, sex, sex. Få mest mulig ligg. Få mest mulig matcher, med de peneste kvinnene. "Hvordan kan jeg få sex?" spør mannen. Den andre mannen svarer "vær interessert og snakk med henne og tilbring tid med henne" - FOR Å FÅ SEX. Om jeg skal gå på en date så vet jeg at mannen som sitter foran meg trolig er minimalt interessert i hvem jeg er, han er mest interessert i å finne ut hvor kjapt han får dyppa staken og finne ut hvordan han skal ro seg unna mest mulig smertefritt etterpå. Puler man ikke på 5. date så går han videre til neste. 

Selvsagt vil de fleste ha noen i livet sitt. Det er et lite fåtall som er einstøinger som trives godt alene og virkelig ikke ønsker noen nærme. De finnes, men de er få. 

Du kan i det minste reise til utlandet for å finne kjærligheten. Min attraktivitet måles utelukkende kun i alder og utseende. Det er ikke noe jeg kan gjøre med det. Alderen kan jeg ikke bremse og utseende kan jeg operere, men da blir jeg sett ned på (men kanskje runket til og brukbar nok til sex da, for mennene som slenger dritt om kvinner som har operert seg er alltid de samme som sitter å drar løken til de også). Er så møkklei av de mennene som sier at personlighet og kjemi teller mest, det gjør jo for faen ikke det. 

Men for all del! Det er slik det er! Jeg kan ikke forandre virkeligheten, jeg kan ikke kontrollere dette, jeg sitter bare igjen skuffet over å ha oppdaget dette. Skulle gjerne levd i en rosa, naiv boble, men den har gått hull på for lenge siden. Jeg blir gal. Gal av å være alene, gal av å være med andre. Kan ikke snakke med kvinner om dette fordi de er virkelighetsfjerne, og menn lyver så det renner. Kan ikke stole på noen, jeg kjenner meg mett av folk.. 
 

Anonymous poster hash: 30e4e...994

Lenke til kommentar

Å dra på 5 dater for å få seg noe,  hva slags merkelig strategi er det?

Man trenger ikke gå over bekken etter vann. Det er bare å slenge bøtta i bekken og høste. Dra til et sted hvor det er folk eller på en nattklubb.

Jeg gikk sentralt i byen etter midnatt. Så kom det ei ung kvinne og tok meg i armen. Hva skjer, sa jeg. Først skal vi kjøpe noe å spise og så skal vi hjem til meg, sa hun. Verre enn det trenger det ikke å være.

 

 

Lenke til kommentar

Litt av en tråd. Hvis noen mener at "kvinner over 30" ikke er verdige å tenne på, lurer jeg på hvor de finner disse. Er det heroinmisbrukere uten tanngard og som ikke har stelt håret siden 2014 vi snakker om? Den typiske kvinne som tar normalt vare på seg selv er da mer enn sexy nok til å vekke seksuell interesse til hun er over 40 på rent utseende.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Guest 30e4e...994 said:

Du kan i det minste reise til utlandet for å finne kjærligheten. Min attraktivitet måles utelukkende kun i alder og utseende. Det er ikke noe jeg kan gjøre med det. Alderen kan jeg ikke bremse og utseende kan jeg operere, men da blir jeg sett ned på (men kanskje runket til og brukbar nok til sex da, for mennene som slenger dritt om kvinner som har operert seg er alltid de samme som sitter å drar løken til de også). Er så møkklei av de mennene som sier at personlighet og kjemi teller mest, det gjør jo for faen ikke det. 

Men for all del! Det er slik det er! Jeg kan ikke forandre virkeligheten, jeg kan ikke kontrollere dette, jeg sitter bare igjen skuffet over å ha oppdaget dette. Skulle gjerne levd i en rosa, naiv boble, men den har gått hull på for lenge siden. Jeg blir gal. Gal av å være alene, gal av å være med andre. Kan ikke snakke med kvinner om dette fordi de er virkelighetsfjerne, og menn lyver så det renner. Kan ikke stole på noen, jeg kjenner meg mett av folk.. 
 

Anonymous poster hash: 30e4e...994

Dine valg har ført deg her. Du har prioritert feil når du var på ditt mest attraktive mtp alder, og nå sitter du igjen alene og forteller deg selv at ingen er interessert i det personlige, men bare sex. Du har i det minste hatt den gleden av å se tilbake på "gode minner", noe jeg og mange andre som aldri har blitt sett har til gode å oppleve. Så at jeg kan reise til utlandet og møte noen er en ekstrem lettelse og noe jeg skal gjøre som den største selvfølge og virkelig glede meg over, uten å føle den minste skam.

56 minutes ago, RRhoads said:

I Utah, f.eks? Eller amerikanse fengsler?

Hvis man får muligheten til å få innpass hos noen troende i Utah, hvorfor ikke? Tror dog det blir vanskelig for noen som allerede ikke blir valgt i et vestlig samfunn.

Lenke til kommentar
knopflerbruce skrev (5 timer siden):

Litt av en tråd. Hvis noen mener at "kvinner over 30" ikke er verdige å tenne på, lurer jeg på hvor de finner disse. Er det heroinmisbrukere uten tanngard og som ikke har stelt håret siden 2014 vi snakker om? Den typiske kvinne som tar normalt vare på seg selv er da mer enn sexy nok til å vekke seksuell interesse til hun er over 40 på rent utseende.

Jepp, enig. Hele «kvinner over 30 er stygge» greia er idiotisk og litt creepy.

Lenke til kommentar
Gjest 30e4e...994 skrev (8 timer siden):

Du mener kulturer der kvinnen er mannens eiendom og ikke har mulighet til å være utro som følge av veldig strenge regler og dårlig kvinnesyn, mens mannen kan knulle fritt frem hvem han vil? ;) Mannens store drøm, er ikke rart så mange menn flyr i fistel over likestillingen. 

Trist å se at du har et så hatefullt syn på menn generelt, men du burde kanskje se deg i speilet og ta en titt på valgene du gjør, hvis dette er den type menn du ofte møter.

Gjest 30e4e...994 skrev (6 timer siden):

Det handler jo bare om det seksuelle!!! 😂 Leser du ikke diskusjonene på forumet her? På reddit? Leser du hva MENN skriver om KVINNER? Det er kun fokus på utseende, kun fokus på alder.

Har du lest så mye dritt på internetten at du er blitt hjernevasket ? Du leser jo åpenbart ikke det vi skriver til deg. Jeg kan så veldig enkelt snu på det fordi, og dette er kanskje sjokkerende, men kvinner skriver på nett de også, og det er til tider ganske motbydelig, betyr det at alle kvinner er sånn ? Nei. Du må tenke litt selv og ikke tro alt du leser på andrew teit forum.   

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 30e4e...994
skaftetryne32 skrev (1 time siden):

Trist å se at du har et så hatefullt syn på menn generelt, men du burde kanskje se deg i speilet og ta en titt på valgene du gjør, hvis dette er den type menn du ofte møter.

Har du lest så mye dritt på internetten at du er blitt hjernevasket ? Du leser jo åpenbart ikke det vi skriver til deg. Jeg kan så veldig enkelt snu på det fordi, og dette er kanskje sjokkerende, men kvinner skriver på nett de også, og det er til tider ganske motbydelig, betyr det at alle kvinner er sånn ? Nei. Du må tenke litt selv og ikke tro alt du leser på andrew teit forum.   

Jeg møter ingen. Nettopp fordi man kan ikke vite om en mann er utro eller ikke, en løgner eller ikke. Du tror tydeligvis det står skrevet i panna til folk hvem de er, men det gjør det ikke. 

Det er jo ikke hat. Dere er som dere er. Vet du hva hat er? 

Anonymous poster hash: 30e4e...994

Lenke til kommentar
Gjest 30e4e...994
Colin. skrev (7 timer siden):

Dine valg har ført deg her. Du har prioritert feil når du var på ditt mest attraktive mtp alder, og nå sitter du igjen alene og forteller deg selv at ingen er interessert i det personlige, men bare sex. Du har i det minste hatt den gleden av å se tilbake på "gode minner", noe jeg og mange andre som aldri har blitt sett har til gode å oppleve. 

Mhm. Ja, og det er ditt eget valg også. Hadde du ikke bare hatt lyst på den peneste jenten i klassen og senket kravene dine så hadde du fått ketchup på pølsa du også. ;) 

Anonymous poster hash: 30e4e...994

Lenke til kommentar
Gjest 30e4e...994 skrev (17 minutter siden):

Jeg møter ingen. Nettopp fordi man kan ikke vite om en mann er utro eller ikke, en løgner eller ikke.

Det samme kan en si om kvinner, med andre ord mennesker. Kvinner er utro, kvinner er løgnere, kvinner er voldelige, men ikke alle. 

Gjest 30e4e...994 skrev (17 minutter siden):

Det er jo ikke hat. Dere er som dere er. Vet du hva hat er? 

Det er et åpenbart hat når din høyst personlige oppfatning ikke er i nærheten av å stemme med virkeligheten utenom din egen høyst personlige virkelighet som du har skapt ved å lese bl.a andrew teit av alle folk, når du må lese høyreekstremistisk kloakk for å få din egen virkelighet til og stemme så er det noe som er gått veldig gærent. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 30e4e...994
skaftetryne32 skrev (25 minutter siden):

Det samme kan en si om kvinner, med andre ord mennesker. Kvinner er utro, kvinner er løgnere, kvinner er voldelige, men ikke alle. 

Det er et åpenbart hat når din høyst personlige oppfatning ikke er i nærheten av å stemme med virkeligheten utenom din egen høyst personlige virkelighet som du har skapt ved å lese bl.a andrew teit av alle folk, når du må lese høyreekstremistisk kloakk for å få din egen virkelighet til og stemme så er det noe som er gått veldig gærent. 

Jaja... Jeg hater ingen. Faktum er vel heller at jeg ikke stoler på noen. Det er ikke hat. Du har helt rett, kvinner også lyver, er voldelige osv, men ikke alle. Du finner nok kvinner som verdsetter lojalitet mer enn et sidesprang, men du finner ikke en mann som sier nei til den peneste dama om hun prøver seg mens han er i et forhold med ei som ikke er penere enn dama som prøver seg. Spør hvilken som helst godt voksen mann om han hadde tatt sjansen om en 20 åring la an på han... Sier han nei, han ville ikke vært utro, så lyver han godt. ;) 

Anonymous poster hash: 30e4e...994

Lenke til kommentar
Gjest 30e4e...994 skrev (8 minutter siden):

Jaja... Jeg hater ingen. Faktum er vel heller at jeg ikke stoler på noen. Det er ikke hat. Du har helt rett, kvinner også lyver, er voldelige osv, men ikke alle. Du finner nok kvinner som verdsetter lojalitet mer enn et sidesprang, men du finner ikke en mann som sier nei til den peneste dama om hun prøver seg mens han er i et forhold med ei som ikke er penere enn dama som prøver seg. Spør hvilken som helst godt voksen mann om han hadde tatt sjansen om en 20 åring la an på han... Sier han nei, han ville ikke vært utro, så lyver han godt. ;) 

Anonymous poster hash: 30e4e...994

Postene dine får deg til fremstå som irrasjonell og paranoid, ikke veldig ulik visse menn. 

Endret av RRhoads
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...