Gå til innhold

Misheard lyrics


:utakt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen trodde lenge at omkvedet i "Do they know it's Christmas" var "Venus, whoah" eller lignende.  Når det egentlig var "Feed the World" .

Det var selvsagt en venn av en venn som trodde dette. 

I "Sledgehammer" høres det veldig ut som det synges om en fruktkake (fruit cake). Mens det i teksten står "Show me 'round your fruit cage". Men hva betyr egentlig dette frukt-buret? Javel, sangen var visst veldig grovkornet. I klasse med den lekkede konversasjonen mellom Prince Charles og Camilla. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eneste jeg kommer på i farten er

E-Type - Africa

Det er faktisk to ting her som jeg hørte feil i årevis, selv om jeg enda var i skolealder når jeg først hørte låta.

Første verset har linja "I'm back at the start" - i årevis hørte jeg den siste delen som "I'm back at a star".

Andre verset har på samme sted linja "I must learn how to forgive" - her hørte jeg av en eller annen grunn "I must learn how to f*ck you" 😂

 

Det er en annen låt jeg fant ut at jeg har hørt en del av teksten feil på i flere år, men jeg kommer ikke på hvilken for øyeblikket, får se om det kommer tilbake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
On 5/5/2023 at 3:10 PM, :utakt said:

Dette er alltid gøy. :)

Kent - FF

"Det er Måne sin munn"

  Reveal hidden contents

Tellement loin de ce monde

Alle har nok hatt sin egen tolkning på den tekstlinjen. Hørte noen som trodde de sang ''Där barn löser mord''. Personlig trodde jeg de sa ''Där valrossen bor''. Jeg ble både trist og skuffet da jeg skjønte at dette ikke var tilfelle.

I refrenget på R.E.M-sangen ''Losing my religon'' lød det i mine ører som om de sa:

''Let's pee in the corner, let's pee in the spotlight''

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...