Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er han ute etter ? Oppmerksomhetsyk kar, hjelp!??


Gjest 05a4a...7c2

Anbefalte innlegg

Gjest 05a4a...7c2

Heisann!

Det er en fyr jeg snakker med, han har så knapt blitt kjent med meg men sier han elsker meg etter ei uke, vi dater ikke eller noe og jeg har ikke sagt noe om det, men det virker nesten som han tror vi er noe, fordi han sier han ikke snakker med noen andre enn meg og sier det er turn off at jeg snakker med andre gutter, om jeg glemmer å svare på meldinger triple tekster han meg og skriver "hvorfor ignorer du meldingen min?" Ikke bare når jeg glemmer å svare tilbake, men han gjør dette når han ikke gir meg noe å svare til også, og etter jeg føler jeg er ferdig med samtalen. Eller når jeg skriver gn isteden for god natt sier han, er jeg bare verdt gn og ikke god natt?, Jeg har fått en del komplimenter også fra han. Men, jeg vet ikke helt hva han er ute etter, han sier det ikke er puling, men stoler ikke på han. Synes hele greia var litt rart eller overragrerer jeg? Er måten han oppfører seg på normalt ?

Anonymous poster hash: 05a4a...7c2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 05a4a...7c2
Wheeljack skrev (2 minutter siden):

Røde flagg over hele linja der syntes jeg.

Virker veldig krevende og eiesjuk.

Hva mener du med eiesyk?

Anonymous poster hash: 05a4a...7c2

Lenke til kommentar
10 minutes ago, Guest 05a4a...7c2 said:

Hva mener du med eiesyk?

Anonymous poster hash: 05a4a...7c2

«sier han elsker meg etter ei uke» 
«
sier det er turn off at jeg snakker med andre gutter»
«om jeg glemmer å svare på meldinger triple tekster han meg og skriver "hvorfor ignorer du meldingen min?"» 
«
Eller når jeg skriver gn isteden for god natt sier han, er jeg bare verdt gn og ikke god natt?»

høres også ut som at det er total kræsj mellom hva dere vil utifra det du skriver, han høres megahypp ut etter et forhold, mens du virker mer lunken/ikke klar for et forhold.

 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Høres ut som han har dårlig selvtillit og er usikker. Det er absolutt ikke "normal" oppførsel med så mye sjalusi og kontrollbehov, enda mer spesielt at han skal prøve å ha så kontroll over deg når dere så vidt kjenner hverandre og ikke har avklart relasjonen mellom dere.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 05a4a...7c2 skrev (8 timer siden):

Synes hele greia var litt rart eller overragrerer jeg? Er måten han oppfører seg på normalt ?

Jeg slutter meg til øvrigheten.

Det kan se ut som din egen kompass ikke er helt fininstilt, veldig fint at du spør om råd. De aller fleste med erfaring ville ha rygget ut uten spørsmål. Jeg kan bekrefte at din intuisjon er helt korrekt.
Jeg støtter deg i beslutningen om å straks klippe av den navlestrengen han er i ferd med å dyrke frem. Fortsatt relasjon vil ende opp med at han suger ut all energi du har som den emovampyr han er.

Lenke til kommentar
Gjest 05a4a...7c2 skrev (8 timer siden):

Heisann!

Det er en fyr jeg snakker med, han har så knapt blitt kjent med meg men sier han elsker meg etter ei uke,

Anonymous poster hash: 05a4a...7c2

 Typisk "love bombing".

Anbefaler på det sterkeste å bare avslutte greia først som sist.

Lenke til kommentar
Gjest 8dc0e...e6f
RRhoads skrev (På 5.5.2023 den 7.42):

 Typisk "love bombing".

Anbefaler på det sterkeste å bare avslutte greia først som sist.

Hvorfor?

Anonymous poster hash: 8dc0e...e6f

Lenke til kommentar
Gjest 8dc0e...e6f
Brother Ursus skrev (2 timer siden):

Sansyneligvis en person som er veldig ensom og ikke vant til å oppmerksomhet. Enig med alle over. Endeløse rekker av røde flagg her.

Eller som han karen i Scary Movie ville sagt:

artworks-000184125941-3oqp68-t500x500.jpg

Hvordan er han ikke vandt til oppmerksomhet når han er 9/10?

Anonymous poster hash: 8dc0e...e6f

Lenke til kommentar

Trådstarter bør si klart ifra om at det ikke er noe forhold og slutte med å sende f.eks. gn/god natt meldinger, som bare oppmuntrer den andre til å tro at det er et slags forhold og tegn på gjensidig interesse.

Hvis trådstarter derimot er interessert i forhold med denne karen som har deklarert sin forelskelse, så får det bli litt parterapi/diskusjon om noen "kjøreregler" for hvor mye "vanning" av egoet det skal være (begge veier).  Får da være måte på liksom... 🤔

Utgangspunkt for svaret er at dette er en person du har møtt i virkeligheten.  Er det via nettet så er det typisk svindel.  Catfish Rule #3

https://socialcatfish.com/scamfish/12-signs-might-getting-catfished-online/

Endret av Rune_says
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...