Gå til innhold

Slik blir The Last of Us Part I på PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sleden skrev (1 time siden):

ja nå skal de endelig melke pc spillere for noe jeg spilte på ps4 evigheter siden lol

Har du ikke sett oppgraderingen de har gjort av spillet? Det er stor forskjell på denne versjonen og det du spilte på PS4. Å spille den gamle versjonen gir ikke samme gode inntrykk som det gjorde ved launch. Den er utdatert grafisk.

Jeg har hatt PS4 i mange år, spilte et par timer TLOU og så la det fra meg. Men fordi jeg liker serien så skal jeg gi spillet en sjanse nå når det har fått en oppgradering.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Fyrste utgåva kom vel på PS3? 

Eg er i utgangspunktet positiv til at ein moderniserer gamle klassikarar slik at nye spelarar kan både få glede av spelet på tilgjengelege plattformar, og at ein får pynta litt på grafikken og fjerna litt bugs. 

Desverre har det vært litt for mange dårlege og halvhjerta "remaster" spel som berre har vært for å skvise ut nokre salg til. Enkelte av disse oppussa spela har endt opp med meir bugs og grafikkfeil enn orginalen. 

Lenke til kommentar
The Avatar skrev (1 time siden):

Fyrste utgåva kom vel på PS3? 

Det gjorde det sikkert, da gir det ekstra mening at jeg aldri ga det en ordentlig sjanse da jeg hadde X360 den generasjonen og når jeg etterhvert orket å kjøpe en PS4 så var spillet ikke interessant nok.

The Avatar skrev (1 time siden):

Desverre har det vært litt for mange dårlege og halvhjerta "remaster" spel som berre har vært for å skvise ut nokre salg til. Enkelte av disse oppussa spela har endt opp med meir bugs og grafikkfeil enn orginalen. 

Enig. Det at noen annonserer en remaster eller remake er ikke nødvendigvis noe å rope hurra for, man må se hvor bra eller dårlig resultatet faktisk er.

Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev:
sleden skrev (1 time siden):

ja nå skal de endelig melke pc spillere for noe jeg spilte på ps4 evigheter siden lol

Har du ikke sett oppgraderingen de har gjort av spillet? Det er stor forskjell på denne versjonen og det du spilte på PS4. Å spille den gamle versjonen gir ikke samme gode inntrykk som det gjorde ved launch. Den er utdatert grafisk.

Jeg har hatt PS4 i mange år, spilte et par timer TLOU og så la det fra meg. Men fordi jeg liker serien så skal jeg gi spillet en sjanse nå når det har fått en oppgradering.

jeg tror det var en remaster versjon som kom gratis med psn da
Lenke til kommentar
sleden skrev:
ja nå skal de endelig melke pc spillere for noe jeg spilte på ps4 evigheter siden lol
Du spilte part 1 remastered. Det var bare en tilpasning til PS4. Dette er en remake i part 2-motoren. Jeg har spilt alle utgavene. Det er en fantastisk remake og PC-spillere kan glede seg!
Lenke til kommentar

"Digital Deluxe edition" ser i hvert fall veldig meningsløst ut, kun masse "pay2win" og noen skins du får. 

  • Tidlig opplåsing av følgende i spillet:
    • Økt utformingshastighet
    • Økt helbredelseshastighet
    • Økning av ladehastighet for 9 mm
    • Økning av magasinkapasitet for gevær
    • Spillmodifikator for eksplosive piler
    • Støypunkfilter
    • Hurtigløpmodus
    • Seks våpenskin: 9 mm pistol – svart gull, 9 mm pistol – sølvfiligran, taktisk hagle – gummi, hagle – tilsmykket eik, bue – arktisk hvit, bue – karbonsvart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...