Gå til innhold

Investering i god vin

Anbefalte innlegg

Skrevet
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minute ago, Kajac said:

Jeg anbefaler sjokolademelk. Ikke bare smaker det mye bedre, men er helt sinnsvakt mye billigere også. 

Jeg anbefaler 1989 årgangen. De har tapt seg litt på fylden og aromaen og blitt litt mindre søtlig etter at Tine forandret oppskriften.

• Hjerte 1
Skrevet

Diskusjon.no er gode på mye, det er folk som kan mye rart og mange flinke folk. Men denne tror jeg du er bedre tjent med å dra til ett dedikert forum for vin. Det blir for spesielt og jeg har sett utrolig lite vinprat her inne.

Men lykke til:)

• Liker 1
Skrevet
Dubious skrev (1 minutt siden):

Med mindre du stiller deg i kø på slippdagen, så får du neppe tak i noen av de. 

Og jeg tipper >90% av de i køen er betalt/ansatt for å ligge i køen. Nekter å tro at noen med vettet i behold ligger der i 14 dager for å vente på en vin til seg selv.

Skrevet
Comma Chameleon skrev (13 minutter siden):

Og jeg tipper >90% av de i køen er betalt/ansatt for å ligge i køen. Nekter å tro at noen med vettet i behold ligger der i 14 dager for å vente på en vin til seg selv.

Har vært artikler om at de tjener 10k på å sitte i kø.
De skal kjøpe for andre. 

Men stod også om en riking som skulle kjøpe en flaske til 200k, og drikke den selv. 

Skrevet
Comma Chameleon skrev (20 minutter siden):

99% er nok for videresalg en plass evt innleid. Men at det er en galning i den køen også skal en ikke se bort i fra😅

• ilpostino endret tittelen til Investering i god vin
Skrevet
Gjest Baardsen skrev (6 timer siden):

Jeg anbefaler 1989 årgangen. De har tapt seg litt på fylden og aromaen og blitt litt mindre søtlig etter at Tine forandret oppskriften.

😂

Skrevet

De som drar på polet for å skaffe lukrative viner er nesten alltid ansatte "løpegutter" av rikmannsfolk. 

Du kan ikke konkurrere mot sånne folk. De vil alltid trekke det lengste strået. 

Skrevet
21 hours ago, Dubious said:

Men stod også om en riking som skulle kjøpe en flaske til 200k, og drikke den selv. 

... sittende foran diamantbelagt peis mens det brennes 1000-lapper der.

Skrevet (endret)

Her er også et godt investeringsobjekt. 2000 kroner litern er vel ikke å fornekte. Utrolig hva folk finner seg i å betale for litt lim.

https://www.jernia.no/oppussing-og-vedlikehold/maling-og-oppussing/fug,-lim-og-sparkel/lim/tec7-tec7-universallim-hvit-100ml/p/58016755?channable=02fcb6696400353830313637353553&gclid=CjwKCAiAuaKfBhBtEiwAht6H77pQxxTkZ1n7JvWthMEYvfE0mZFqmSbxrRksLRpcA5c0so95qEEfgBoCZgcQAvD_BwE

Endret av Gjest Baardsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...