Gå til innhold

Farlig nær å oppfylle barndomsdrømmen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forhåndskjøpe er jo uansett en relativt meningsløs greie, bedre å kjøpe når man vet mer om hva man går til :)

Gleder meg veldig til dette spillet! Ikke først og fremst fordi det er Harry Potter, men fordi det virker som et veldig solid magibasert eventyr-rpg. Forhåpentligvis er dette et solid plaster på såret for at Forspoken floppa så til de grader...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Walkyrje skrev (1 time siden):

Har ikke orket og forhåndskjøpe dette før det foreligger noen anmeldelser av det. Så skal bli spennende og se hva som skjer. :)

Vel, reviews er ute... Ign gav det 9/10

Her er 39 reviews til : https://www.metacritic.com/game/playstation-5/hogwarts-legacy?ref=hp

Tror dette kan bli meget bra

Endret av Guybrush 3pwood
  • Liker 4
Lenke til kommentar


Skal ærlig innrømme at jeg hadde ikke særs store forventninger til dette tidligere, men etter å ha lest reviews ble det kjøp.
Har spilt det en 1.5 time og må si at det er meget bra til nå det bitte lille jeg har spilt. Skal ta det rolig og utforske hver krik og krok. Historien er drivende og ansiktsanimasjonene er veldig bra. Samme med stemmene og skuespillet, det lille jeg har spilt til nå hvertfall.
Spiller på HDR, performance mode på ps5 og det flyter meget bra og spillet er pent å se på. Har ikke testet de andre grafikkmodusene men tv støtter VRR osv så skal prøve senere. 
Dette kan leve meg fint inn i, selv om jeg er 50ish. 
Harry Potter fans kan glede seg, dere andre også :) 

Endret av Guybrush 3pwood
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:


Skal ærlig innrømme at jeg hadde ikke særs store forventninger til dette tidligere, men etter å ha lest reviews ble det kjøp.
Har spilt det en 1.5 time og må si at det er meget bra til nå det bitte lille jeg har spilt. Skal ta det rolig og utforske hver krik og krok. Historien er drivende og ansiktsanimasjonene er veldig bra. Samme med stemmene og skuespillet, det lille jeg har spilt til nå hvertfall.
Spiller på HDR, performance mode på ps5 og det flyter meget bra og spillet er pent å se på. Har ikke testet de andre grafikkmodusene men tv støtter VRR osv så skal prøve senere. 
Dette kan leve meg fint inn i, selv om jeg er 50ish. 
Harry Potter fans kan glede seg, dere andre også :) 

Fint og se at det er andre 50ish som liker harry potter universet :) Får ikke testa det selv før på fredag eller lørdag. Men ser ut som jeg har noe og se frem til da :)
Lenke til kommentar
Walkyrje skrev (1 time siden):

Fint og se at det er andre 50ish som liker harry potter universet :)

Den dagen jeg føler meg for gammel for Harry Potter, Ringenes Herre, Star Wars, eventyr og gaming kommer aldri :) 
Det har vært en stor del av livet mitt og kommer til å være det til den dagen jeg skal legges i penalhuset.  
Vet det er veldig mange i vår alder som gamer og eldre folk også i 60-70 åra som spiller MMORGP osv. 
Heldigvis har jeg også mange interesser og hobbyer utenom som jeg driver utendørs i Guds vakre natur.
Ja takk begge deler :) 

Endret av Guybrush 3pwood
  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:
Walkyrje skrev (1 time siden):

Fint og se at det er andre 50ish som liker harry potter universet :)

Den dagen jeg føler meg for gammel for Harry Potter, Ringenes Herre, Star Wars, eventyr og gaming kommer aldri :) 
Det har vært en stor del av livet mitt og kommer til å være det til den dagen jeg skal legges i penalhuset.  
Vet det er veldig mange i vår alder som gamer og eldre folk også i 60-70 åra som spiller MMORGP osv. 
Heldigvis har jeg også mange interesser og hobbyer utenom som jeg driver utendørs i Guds vakre natur.
Ja takk begge deler :) 

Nei må si meg enig der. Gleder meg som en unge til mandalorian sesong 3 :) Vi blir aldri for gamle. Er utrolig glad for at fruen også liker og game og ho liker star wars og harry potter også. Til og med jentungen på 15 liker gaming og star wars. Så skal jaggu meg være fornøyd med at jeg slipper sånne hotel cæsar greier.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...