Gå til innhold

Desse spela gler vi oss til i februar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TheKims skrev:

The Settlers ser interessant ut, men vet ikke helt om jeg likte at det er mer fokus på kriging enn ressurssamling. Settlers for min del har alltid handlet om å perfeksjonere alle produksjonsledd. også har kriging kommet i rekke nummer to.

Ja, samme her. Eg kosar meg mest med Settlers når kriginga er ein baktanke. Eg spelar Settlers for å slappe av og nyte produksjonsledd. Må sjølvsagt gå inn i alt med ope sinn, men at dei fokuserer på krig og fleirspelar uroar meg litt.
Lenke til kommentar
TheKims skrev (20 timer siden):

The Settlers ser interessant ut, men vet ikke helt om jeg likte at det er mer fokus på kriging enn ressurssamling. Settlers for min del har alltid handlet om å perfeksjonere alle produksjonsledd. også har kriging kommet i rekke nummer to.

Han her setter fingeren på problemet med det nye Settlers:

 

Han sier det er blitt overforenklet og sjelløst.

 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Blir nok både Hogwarts og Company of Heroes 3 denne runden. :D

Jeg har prøvd Settlers-betaen i flere runder gjennom de siste tre årene. Og det har vært en berg-og-dalbane. Han i videoen tar ikke feil, men ting har endret seg det siste året.

Jeg kansellerte ordren min på et tidspunkt. Men har siden bestilt det igjen. Musikken er ny, men gir likevel en god, nostalgisk følelse av "søren dette er koslig, du!" som jeg kjenner fra S2-S3-S4-S6-S7. 

Krigføring har ikke føltes så påtvingende. Ja, man møter motstand om man pusher grensene, men man fokuserer ikke på krig.

Jeg er likevel spent på hva ferdig utgave har å by på.

Endret av OlaHaldor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...