Gå til innhold

Knallsterk åpning for The Last of Us-serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del synes jeg første episode var tilnærmet perfekt. Pacing, skriving, forlenget introduksjon, regi....episoden leverte på alle fronter. Jeg har spilt og likt begge spillene.

Synes det var evig mye bedre enn nye game of thrones som etter min mening er tragisk oppskrytt. En serie som ser strålende ut, men som er skrevet som en dårlig fan fiction etter min mening. Stappfull av idiotiske karakterer og skriving. Har sett hele sesongen, og er ikke interessert i å se mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
bubba477 skrev (På 18.1.2023 den 7.33):

Den var vel grei nok. Ikke helt sikker på valget av skuespillere og endringer har blitt gjort i hvordan soppen sprer seg. Også overskygger jo TLOU2 alt her da...

Hva tenkte du med episoden opp mot TLOU2, så ikke noe sånnt? men kanskje vanskelig å svare uten spoiler?

Lenke til kommentar
bubba477 skrev (På 18.1.2023 den 7.33):

endringer har blitt gjort i hvordan soppen sprer seg.

Har forstått det slik at det er produksjonsmessige årsaker til dette. 

Eg deler likevel din skepsis til denne endringa. Er spent på korleis det smittemessige blir forklart, men synes det er litt synd at vi mest truleg er tilbake på heilt standard zombiar. Litt av "realismen" med å basere seg på ekte zombie-sopp forsvant når trusselen er redusert til ein hovedsakleg fysisk fare for å bli bitt eller klora av zombier. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...