Gå til innhold

Stayclassy starter Trendit.no luksusfelle deltager er eier


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kremt skrev (4 minutter siden):

Utrolig hvordan folk lar seg påvirke. Eller skal man si ungdommer. Leste om en ny energidrikk som visstnok hadde kommet som folk stod i kø for å kjøpe. Jeg hadde aldri hørt om det og skal aldri kjøpe det som helt sikkert er noe skvip med e-stoffer.

Sånn har det alltid vært, vi var noen idioter vi også som unge :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
kremt skrev (7 minutter siden):

Utrolig hvordan folk lar seg påvirke. Eller skal man si ungdommer. Leste om en ny energidrikk som visstnok hadde kommet som folk stod i kø for å kjøpe. Jeg hadde aldri hørt om det og skal aldri kjøpe det som helt sikkert er noe skvip med e-stoffer.

Fikk smake det. Spytta det nesten ut igjen. 

Lenke til kommentar
7 minutes ago, kremt said:

Utrolig hvordan folk lar seg påvirke. Eller skal man si ungdommer. Leste om en ny energidrikk som visstnok hadde kommet som folk stod i kø for å kjøpe. Jeg hadde aldri hørt om det og skal aldri kjøpe det som helt sikkert er noe skvip med e-stoffer.

Logan 'krypto-scam' Paul og KSI sin Prime energy/hydration - som forøvrig også er en slags form for scam (Prime Scammaz)

 

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Prime er helt latterlig søtt. Prøvde noen sist jeg var i USA da en ikke blir ranet der borte når en kjøper. Også prøvde jeg en blå nå når de kom til Norge med vanlige priser. 

Det blir alt for søtt for min del, så fatter ikke hvordan dette skal være en hydration drink. Mer som flytende snop. 

Men nok om prime:p

Lenke til kommentar
LurkerRundtAvogTil skrev (21 timer siden):

Holstad har nå tatt over TikTok. 

Jossi og Holstad på tur.

Han utnytter de svakeste på TikTok for egen vinning vedrørende Trendit. Lager drama i hytt og gevær for oppmerksomhet. 

Salvesen. skrev (1 time siden):

Det er faktisk helt sykt

Hva er det han gjør, rent spesifikt? Jeg er en av de få som ikke har TikTok så jeg aner ikke hva som foregår der.

Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (19 minutter siden):

Hva er det han gjør, rent spesifikt? Jeg er en av de få som ikke har TikTok så jeg aner ikke hva som foregår der.

Han drar med seg en del av de trygdede TikTok 'stjernene' for å få flere seere til trendit auksjonene. Vanskelig å forklare, må nesten bare sees.

Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (1 time siden):

Hva er det han gjør, rent spesifikt? Jeg er en av de få som ikke har TikTok så jeg aner ikke hva som foregår der.

 

Han tar med seg de minst begavede i samfunnet på live slik at han skal virke som en "good guy", ganske trist men fortsatt ganske underholdene dessverre. 

Lenke til kommentar
13 hours ago, Dragonlove said:

Men Nike er jo en bra merkevare, kan ikke sammenlignes med billig rælet til Holstad.

Nike har forbedret seg noe etter presset som fulgte da det ble gjort kjent hvordan de utstrakt benyttet seg av pseudo-slaveri, men jeg ville kanskje ventet med å omtale dem som bra til de var mer åpne om produksjonsforholdene og lot være å lyve om hvor bærekraftige de faktisk er.
En så stor merkevare som Nike har anledning til å skape endring når det kommer til utnytting av arbeidere, men de viser seg stadig til å være villige til å profittere på andres lidelse.
Men ja, jeg vil ikke si meg enig i at de er en bra merkevare dersom det innebærer at man behandler arbeiderne sine i henhold til hvordan man selv ønsker seg behandlet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Atib Azzad skrev (7 timer siden):

Nike har forbedret seg noe etter presset som fulgte da det ble gjort kjent hvordan de utstrakt benyttet seg av pseudo-slaveri, men jeg ville kanskje ventet med å omtale dem som bra til de var mer åpne om produksjonsforholdene og lot være å lyve om hvor bærekraftige de faktisk er.
En så stor merkevare som Nike har anledning til å skape endring når det kommer til utnytting av arbeidere, men de viser seg stadig til å være villige til å profittere på andres lidelse.
Men ja, jeg vil ikke si meg enig i at de er en bra merkevare dersom det innebærer at man behandler arbeiderne sine i henhold til hvordan man selv ønsker seg behandlet.

Jeg mente egentlig at de har brukbare sko.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...