Gå til innhold

Stayclassy starter Trendit.no luksusfelle deltager er eier


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kremt skrev (5 timer siden):

Jeg må si at fyren jobber bra, han er god til å kjøpe seg PR i avisen og sosiel medie.Kundene er nok fra 15-25 og de lever jo livet sitt i sosial medie og kan bruke penger på dritt fra en sånn fyr.

Er rart om han greier å svindle flere ungdommer nå, ting går jo lynkjapt med dagens jungeltrommer, men på den annen side er det ikke mye som forundrer meg lenger.

Lenke til kommentar
nightowl skrev (5 minutter siden):

Jeg tok en titt inne på nettsiden nå, for første gang. Huttetu. Hettegenser til 1500 kr med etternavnet hans på. At han er optimist skal han ha ...

Haha ikke nok med det, han har ikke engang varene på lager. De får en i februar engang. Med andre ord låner en han penger for å produsere ett produkt senere. Om han gidder det da.

Dette er det 'eldste' trikset i boka om en er totalt blakk. Så, runde to i luksusfellen er nok ikke langt unna.

Lenke til kommentar
kremt skrev (10 minutter siden):

Folk diskuterer han, det er akkurat dette han vil. Opptreden på luksusfellen og pæra var et RENT pr stunt. Kan si mye om fyren men dum er han ikke. Han bruker de mulighetene han har til å kjøpe seg så mye PR som mulig.

Nei nå ser det ut som nådestøt med disse genserene og spleis. Denne gangen tror jeg ikke han har en annen utvei. 

Lenke til kommentar
kremt skrev (25 minutter siden):

Folk diskuterer han, det er akkurat dette han vil. Opptreden på luksusfellen og pæra var et RENT pr stunt. Kan si mye om fyren men dum er han ikke. Han bruker de mulighetene han har til å kjøpe seg så mye PR som mulig.

Tja, både ja og nei. Han får mange muligheter pga. PRen, men det vel også all diskusjon rundt StayClassy og han som gjorde at StayClassy gikk under. Når folk fikk øynene opp skjønte at alt bare var svindel.

Sleipe folk som han som sikkert nå har klart å skaffe seg noen kontakter via "pappa" eller fordi han har havnet i media overlever nok uansett PR eller ei. Kan du svindle så er det noen som vil ansette deg for å svindle andre folk. Mye penger å hente. Man tjener mer penger på å svindle enn det bøtene du får etterpå tilsier, så netto er det verdt det. 

Hvis man bare kaster ut all moral, men jeg tror ikke Holstad hadde noe i utgangspunktet. 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Jeg er nok for gammel for denne typen. Han lever på at "image is everything", unge i alderen 14-24 år ser nok opp til ham. Briefe med penger, klokker, og damer.

Kildekritikk er helt glemt hos en andel i den alderen i dag, trist utvikling. Fakta og nyheter er gjennom Tiktok og influensa personer. Shopping og selvrealisering er viktig og gjør deg lykkelig.

Noen unge er smarte og ser at livet er mer enn å flashe merkevarer på seg selv...

Endret av plankeby
  • Liker 1
Lenke til kommentar
plankeby skrev (3 timer siden):

Jeg er nok for gammel for denne typen. Han lever på at "image is everything", unge i alderen 14-24 år ser nok opp til ham. Briefe med penger, klokker, og damer.

Kildekritikk er helt glemt hos en andel i den alderen i dag, trist utvikling. Fakta og nyheter er gjennom Tiktok og influensa personer. Shopping og selvrealisering er viktig og gjør deg lykkelig.

Noen unge er smarte og ser at livet er mer enn å flashe merkevarer på seg selv...

Ja jeg er glad for at jeg er komt i en alder der jeg ikke føler ett behov lenger for å kjøpe all slags greier, når man tenker etter så er det veldig lite man har behov for egentlig, men jeg er den kua som ikke har glemt at hun var en kalv (eller okse 😂🫣), så jeg vet veldig godt hvor lett det er å bli påvirket når man er ung og skal følge mote osv...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...