Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Komplekser for puppene mine hindrer meg i å ha sex


Gjest 56cf6...7ff

Anbefalte innlegg

Gjest 56cf6...7ff

Skal prøve å gjøre dette kort. 

Har møtt en mann. Uventet og uplanlagt. Har falt pladask. Datet i et par måneder. Har ikke vært intim med noen på lang tid (flere år, har ikke telling). Er veldig nervøs for sex. Så nervøs at jeg blir på gråten når jeg skriver dette. 

Har noe komplekser for kroppen ettersom jeg har gått ned en del i vekt. Puppene mine er helt krise. De henger svært mye. Det er noe størrelse på dem, men det er ikke derfor de henger, det er pga vektnedgangen. Det er snakk om mye, usexy heng. Dere skjønner nok hva jeg snakker om.... Av økonomiske og diverse andre årsaker er ikke brystløft et alternativ i nærmeste fremtid. Kanskje om noen år. Kan ikke få det dekt da jeg ikke har fysiske plager. 

Vet ikke hva jeg skal gjøre. Vil beholde bhen på til evig tid. Men har skjønt det slik at det er veldig turnoff. Så hva gjør jeg da? Bør jeg spørre han hva han syns om pupper og hvor viktig det er for han før vi har sex, slik at jeg slipper at han avviser meg etter sexen? 

Jeg er 29 år. Litt småflaut å være så usikker, men dessverre er jeg det. Prøver å fokusere på mine styrker men vanskelig kjenner jeg. Kroppen er ellers ok tror jeg og jeg er ikke en dårlig sexpartner... Veldig flink til å suge. Jeg er en snill og lojal dame ellers. Kan det veie opp for mislykka pupper? 😔 Vil bare kose meg og ha det godt med han men har avvist sex et par ganger allerede. 

Anonymous poster hash: 56cf6...7ff

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 7f845...405

Som mann vil jeg bare si at ikke tenk så mye på det. De fleste damer på 29 og over har langt fra perfekte kropper. Jeg vil er ganske sikker på at han vil akseptere kroppen din og se at andre ting veier opp for hengepuppene.

Anonymous poster hash: 7f845...405

Lenke til kommentar
Gjest 56cf6...7ff
nightowl skrev (4 minutter siden):

Som mann kan jeg "avsløre" at det må virkelig være grusomt stygge pupper for at det skal være turn off. 🙂 Finn et bilde som ligner via Google om du ønsker en konkret vurdering.

Og om du ønsker å beholde BH-en på, så bare fortell dette da vel. Det bør fyren respektere.

Har prøvd å finne men finner egentlig ikke noe som ligner. Dette her er grusomt stygge pupper. 😅

Ja tror jeg bare beholder den på. De ser fine ut i bh.  

Anonymous poster hash: 56cf6...7ff

Lenke til kommentar
Gjest 56cf6...7ff
Gjest 7f845...405 skrev (4 minutter siden):

Som mann vil jeg bare si at ikke tenk så mye på det. De fleste damer på 29 og over har langt fra perfekte kropper. Jeg vil er ganske sikker på at han vil akseptere kroppen din og se at andre ting veier opp for hengepuppene.

Anonymous poster hash: 7f845...405

Håper det.. 

Anonymous poster hash: 56cf6...7ff

Lenke til kommentar
Gjest 3c8d2...be0
Gjest 56cf6...7ff skrev (22 minutter siden):

Skal prøve å gjøre dette kort. 

Har møtt en mann. Uventet og uplanlagt. Har falt pladask. Datet i et par måneder. 

Har noe komplekser for kroppen ettersom jeg har gått ned en del i vekt. Puppene mine er helt krise. Vil beholde bhen på til evig tid.

Gi uttrykk for at du vil ha sex med ham men at du vil beholde bh-en på.

Anonymous poster hash: 3c8d2...be0

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7QKwQIfm

Pupper er pupper, ment for å mate avkom.

Om mannen du treffer ikke liker dine pupper, er det lite til mann og du kan fint gå videre og finne en mann som setter pris på deg og den du er.

Lenke til kommentar

Jeg er stolt puppemann. Elsker pupper. Jeg hater struttpupp, silikon, "oppoverpupp". Pupper skal henge, basta. 

Om dem ikke er paddeflate, 5cm lang hengenippel og snakker til meg, så er det nok helt kurant pupper du har. Bær dem med stolthet, og spesielt etter at du har jobbet hardt for å gå ned i vekt. Jeg vil sterkt anbefale deg å fortelle om vektnedgangen din, hvor hardt du har jobbet for det, så vil han nok komplimentere deg og fjerne en del press fra ditt syn på dine pupper.

 

Du er nok flott som du er.

  • Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Gjest 56cf6...7ff
TwoFace skrev (9 minutter siden):

Jeg er stolt puppemann. Elsker pupper. Jeg hater struttpupp, silikon, "oppoverpupp". Pupper skal henge, basta. 

Om dem ikke er paddeflate, 5cm lang hengenippel og snakker til meg, så er det nok helt kurant pupper du har. Bær dem med stolthet, og spesielt etter at du har jobbet hardt for å gå ned i vekt. Jeg vil sterkt anbefale deg å fortelle om vektnedgangen din, hvor hardt du har jobbet for det, så vil han nok komplimentere deg og fjerne en del press fra ditt syn på dine pupper.

 

Du er nok flott som du er.

Om det viser seg at han her også er en puppemann med samme holdninger som deg så ryker bhen tvert. Men så flaks tror jeg ikke at jeg har, du er sjelden vare.. Takk for en liten selvtillitsboost, føler meg litt bedre. 😊

Anonymous poster hash: 56cf6...7ff

Lenke til kommentar

Denne frykten for eget utseende sitter nok mest i eget hode. 

Ikke døm deg selv! Du er mer enn bra nok! 

Hvis alle kvinner hadde hatt identisk kropp og utseende, hadde det vært kjedelig å se på dere. Heldigvis er dere alle unike, og tilbyr stor variasjon av kropper og sinn. Det er bra!

Vi menn er også svært forskjellige. Tror du liker oss allikevel? 

Lykke til! 

Og .. ps; du trenger da ikke ta av BH, dersom det er til bry for deg. Du skal kun ha sex på den måten du liker. Punktum. Ikke gjør noe du ikke er komfortabel med! 

Lenke til kommentar
Gjest 56cf6...7ff skrev (44 minutter siden):

Om det viser seg at han her også er en puppemann [..]

Anonymous poster hash: 56cf6...7ff

Han kan også være opptatt av bakende eller bein. Men det er likevel hele "pakka" (deg) som er viktigst.

Og jeg tror dette er en større greie inni hodet ditt, enn det er i hans ..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 56cf6...7ff skrev (7 timer siden):

Vet ikke hva jeg skal gjøre. Vil beholde bhen på til evig tid. Men har skjønt det slik at det er veldig turnoff. Så hva gjør jeg da? Bør jeg spørre han hva han syns om pupper og hvor viktig det er for han før vi har sex, slik at jeg slipper at han avviser meg etter sexen? 

Hvordan er kommunikasjonen dere imellom? Det er lov å snakke om sine skavanker og usikkerheter i et forhold, evt så får du forsøke å eie situasjonen. Det er hele deg du tilbyr som pakke her, hvis fyren avviser deg for puppene dine, så ville forholdet uansett ikke vart. 

Jeg har enda tilgode å avvise noen pga pupper eller andre fysiske ting, det betyr uendelig lite for de aller fleste "ordentlige" folk. Du kan selvfølgelig beholde BH`n på når dere har sex, men du må ihvertfall være forberedt på at det kommer ønsker om, eller forsøk på å ta den av, her er det greit å være forberedt hvis du ikke ønsker å vise puppene. Hva gjør du i en slik situasjon, som ikke skaper en merkelig situasjon? 

Gjest 3c8d2...be0 skrev (6 timer siden):

Gi uttrykk for at du vil ha sex med ham men at du vil beholde bh-en på.

Er ikke dette bare å utsette problemet? Hvis man er redd for at man skal bli avvist med en gang BH`n omsider faller, så synes jeg strategien med å beholde den på er litt risky... Da vil man altså risikere å bli ordentlig glad i fyren, for deretter å bli avvist. 

Isåfall må strategien være at man skal "lokke" fyren inn i dype følelser før man viser seg frem, i håp om at vedkommende da skal se bort ifra puppestellet når den tid kommer. Kan forsåvidt fungere, men man må da altså hele veien finne unnskyldninger for å beholde BH`en på, og spørsmål eller forsøk på å ta den av vil jo garantert komme, selvom det ikke skjer første gang. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 3c8d2...be0
Baranladion skrev (12 minutter siden):

Er ikke dette bare å utsette problemet? Hvis man er redd for at man skal bli avvist med en gang BH`n omsider faller, så synes jeg strategien med å beholde den på er litt risky... Da vil man altså risikere å bli ordentlig glad i fyren, for deretter å bli avvist. 

Isåfall må strategien være at man skal "lokke" fyren inn i dype følelser før man viser seg frem, i håp om at vedkommende da skal se bort ifra puppestellet når den tid kommer. Kan forsåvidt fungere, men man må da altså hele veien finne unnskyldninger for å beholde BH`en på, og spørsmål eller forsøk på å ta den av vil jo garantert komme, selvom det ikke skjer første gang. 

Hvis trådstarteren har et forhold til brystene sine som gjør det vanskelig å ha sex, og egentlig bare vil skjule dem til evig tid, så ville jeg ha prøvd å hatt det fint med fyren her og nå, og forklart at man synes det er vanskelig.

Hvis det innebærer intimitet med bh-en på så greit nok. Hvis fyren synes at det blir for vanskelig så tyder det på at han ikke har falt like mye for deg som du har for ham.

Kanskje vil du føle noe annet over tid når dere får mer tillit. Kanskje gir det fyren en sjanse til å vise seg som en ålreit kar.

Anonymous poster hash: 3c8d2...be0

Lenke til kommentar

Pupper er pupper uansett, kort oppsummert. Klart det er noen menn som er veldig overfladiske og må ha "silicon perfekte pupper" (etter deres eget syn selvsagt om hva de definerer som perfekt), men igjen pupper er pupper. Jeg personlig liker de naturlige og det betyr at de kommer i alle fasonger, former, størrelser. Så bær de med stolthet, det er dine pupper og som nevnt over så har du kjempet og klart å gå ned i vekt og resultatet er at noe av "fylden" i pupper forsvinner da fettet også sitter i puppene. Men det gjør ikke puppene mindre bra for det! De aller fleste menn er ute etter å ha det bra med personligheten, intelligensen, humoren, snillheten etc til damene og ikke bare kroppen.

Så kort oppsummert, vært stolt over hvem og hva du er. Bær puppene dine med stolthet, det er dine pupper, men om du ønsker å ha på BH under sex f.eks er opp til deg. Om han ikke evt aksepterer det, er det ditt valg om du da vil ta av eller ikke ha sex f.eks. Men som også nevnt over, prat med han fortell om vektnedgang og hva det også har gjord med kroppen totalt sett, ikke bare brystene og hva du føler og tenker om den situasjonen. Jeg er ganske sikker på at han kommer til å rose og oppmuntre deg, være stolt av det du har klart å få til og aksepterer deg. For tross alt så er det deg som person han er mest interessert i! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 56cf6...7ff
Baranladion skrev (2 timer siden):

Hvordan er kommunikasjonen dere imellom? Det er lov å snakke om sine skavanker og usikkerheter i et forhold, evt så får du forsøke å eie situasjonen. Det er hele deg du tilbyr som pakke her, hvis fyren avviser deg for puppene dine, så ville forholdet uansett ikke vart. 

Jeg har enda tilgode å avvise noen pga pupper eller andre fysiske ting, det betyr uendelig lite for de aller fleste "ordentlige" folk. Du kan selvfølgelig beholde BH`n på når dere har sex, men du må ihvertfall være forberedt på at det kommer ønsker om, eller forsøk på å ta den av, her er det greit å være forberedt hvis du ikke ønsker å vise puppene. Hva gjør du i en slik situasjon, som ikke skaper en merkelig situasjon? 

Er ikke dette bare å utsette problemet? Hvis man er redd for at man skal bli avvist med en gang BH`n omsider faller, så synes jeg strategien med å beholde den på er litt risky... Da vil man altså risikere å bli ordentlig glad i fyren, for deretter å bli avvist. 

Isåfall må strategien være at man skal "lokke" fyren inn i dype følelser før man viser seg frem, i håp om at vedkommende da skal se bort ifra puppestellet når den tid kommer. Kan forsåvidt fungere, men man må da altså hele veien finne unnskyldninger for å beholde BH`en på, og spørsmål eller forsøk på å ta den av vil jo garantert komme, selvom det ikke skjer første gang. 

 

Har egentlig ikke fortalt han at jeg har gått ned en del i vekt heller (snakk om 25 til 30 kilo). Å dele usikkerheter tør jeg ikke da jeg har ganske dårlig erfaring med dette (blitt gjort narr av og fått usikkerhetene bekreftet osv). At jeg vil beholde bhen på er selvsagt et tydelig tegn på usikkerhet for puppene men jeg er selvsikker på andre punkt, så med bhen på blir selvtilliten enda bedre. Selvtillit er jo bra, så da er det vinn-vinn for oss begge?  

Jeg sier bare om han prøver å ta av bhen at den skal være på. Ferdig med den saken. Prøver han seg noe mer på det så vil jeg ikke ha sex. Jeg har fått mange flotte svar her men jeg tør ikke ta den av første gangene vi ligger sammen. For om det er slik at flotte pupper er viktig for han så kan vi uansett ikke fortsette relasjonen, og da slipper jeg ydmykelsen av at han har sett de og dumpet meg etter det, ikke sant. Siden jeg beholder bhen på vil samtalen naturlig komme opp tenker jeg. 

Anonymous poster hash: 56cf6...7ff

Lenke til kommentar
Gjest 56cf6...7ff
Zimon skrev (2 timer siden):

Pupper er pupper uansett, kort oppsummert. Klart det er noen menn som er veldig overfladiske og må ha "silicon perfekte pupper" (etter deres eget syn selvsagt om hva de definerer som perfekt), men igjen pupper er pupper. Jeg personlig liker de naturlige og det betyr at de kommer i alle fasonger, former, størrelser. Så bær de med stolthet, det er dine pupper og som nevnt over så har du kjempet og klart å gå ned i vekt og resultatet er at noe av "fylden" i pupper forsvinner da fettet også sitter i puppene. Men det gjør ikke puppene mindre bra for det! De aller fleste menn er ute etter å ha det bra med personligheten, intelligensen, humoren, snillheten etc til damene og ikke bare kroppen.

Så kort oppsummert, vært stolt over hvem og hva du er. Bær puppene dine med stolthet, det er dine pupper, men om du ønsker å ha på BH under sex f.eks er opp til deg. Om han ikke evt aksepterer det, er det ditt valg om du da vil ta av eller ikke ha sex f.eks. Men som også nevnt over, prat med han fortell om vektnedgang og hva det også har gjord med kroppen totalt sett, ikke bare brystene og hva du føler og tenker om den situasjonen. Jeg er ganske sikker på at han kommer til å rose og oppmuntre deg, være stolt av det du har klart å få til og aksepterer deg. For tross alt så er det deg som person han er mest interessert i! :)

Ja jeg må nok ta den praten om vektnedgangen. Og være sikker på at han forstår hva det kan gjøre med kroppen. Virker som om mange tror at man blir stram og fit av å gå ned men ved vesentlig vekttap så vil huden bli litt påvirket. På meg er det mest synlig på puppene og litt på magen, men magen er ikke ille. Jeg syns den ser ok ut iallfall, er ikke overflødig hud, bare ganske myk og litt elastisk hud. 

Tusen takk for svar. 

Anonymous poster hash: 56cf6...7ff

Lenke til kommentar

Men er stort sett enkle å ha med å gjøre, og de fleste vill ikke gi det en tanke engang. Om han har vært så tålmodig(du nevner flere måneder) så er det liten kjangs for at dette vill utgjøre noe forskjell for personen. Han er åpenbart glad i deg for andre grunner, når det har gått så lang tid.

Og hvem vet, muligens foretrekker han dette. Altså naturlig kropp. Mange som gjør det.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...