Gå til innhold

World of Warcraft, Overwatch og andre Blizzard-spill legges ned i Kina


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Donkey Kong skrev:

WoW spilles vel i Kinas naboland (Korea, f eks). Kjipt for kinesiske spillere å miste konto/figuren sin, men er vel ikke noe som hindrer dem i å laste ned koreansk klient og spille der?

Mulig jeg undervurderer kineserne, men hva med språket? Hvis Blizzard ikke produserer spill til Kina, er det lite sannsynlig at de oversetter til kinesisk. Eller kan Addons endre på språket?
Lenke til kommentar
1 hour ago, Donkey Kong said:

WoW spilles vel i Kinas naboland (Korea, f eks). Kjipt for kinesiske spillere å miste konto/figuren sin, men er vel ikke noe som hindrer dem i å laste ned koreansk klient og spille der?

Med Kinas strenge regulering av Internett tviler jeg sterkt på at den jevne kineser bare kan koble seg på en koreansk klient uten videre 🤔

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Iki skrev:

Virker litt snodig at de trekker seg ut av Kina, etter all kritikk de har fått for å holde med Kina.

Det ble jo en del oppstyr rundt den hearthstone turneringen.

Den gongen var det ein tredjepart som kom som ei kanonkule og laga kaos for dei. No er det dei sjølve som stoppa det, men tvilar på at det er humanitære grunnar til at dei trekker seg no.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tåka skrev:

Bare å legge ned alt i det dritt landet! Myndighetene der viser jo sitt sanne jeg at de ikke bryr seg om annet en politikk og nedverdigelse av folk flest akkurat som Russland og Nord Korea. Got Huawei er boikottet da er jo på lønnings lista til Kinas myndigheter!

Er ikke akkurat som vesten er noe bedre med politikken, de vil jo helst at ikke vesten skal få styre innenfor Kina og Nord Korea. Da er ikke det så rart at myndighetene får schizo episoder og må ta drastiske tiltak. For alt vi vet så er det mye mer som skjer bak dørene enn hva media kommer til å fortelle oss.
Lenke til kommentar
Tåka skrev (21 timer siden):

Bare å legge ned alt i det dritt landet! Myndighetene der viser jo sitt sanne jeg at de ikke bryr seg om annet en politikk og nedverdigelse av folk flest akkurat som Russland og Nord Korea. Got Huawei er boikottet da er jo på lønnings lista til Kinas myndigheter!

Nå finnes det ting å kritisere Kina for, men det gjør det i alle land. At det er på moten i mediene å rakke ned på Kina om dagen skyldes mer at de utfordrer USA som verdens ledende stormakt enn noe annet.

Hvis du synes Kina er så dritt, bør du tenke over én ting: Ingen andre land har løftet 800 millioner mennesker ut av fattigdom på 40 år, som de har gjort. Det er imponerende og prisverdig, uansett hvilken målestokk man bruker.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...