Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Runde 13


Liquidkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er årsaken til at Arsenal er sjanseløs på seriegull i år. Burde ledet med 3-4 etter første omgang og avgjort dette tidlig. I tillegg er det håpløst hvor lite Arteta får til når kamper ikke går vår vei. Litt som med Wenger når Plan A ikke fungerte.

Også sender jeg en hilsen til dommer Jones. Årets verste dommerprestasjon er et faktum. At det går an å levere så jævlig mange feil på 90 minutter er imponerende.

Lenke til kommentar
Dagner skrev (1 minutt siden):

Ingen god kamp av Arsenal, men jeg kjenner det koker når jeg ser southampton juble over uavgjort i en kamp hvor arsenal ble snytt for straffe og southampton burde hatt lyanco utvist

Arsenal-spillere  jublet ganske heftig sist sesong etter enkeltseiere som fikk motstanderen til å koke litt å. =p

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Reg2000 skrev (7 minutter siden):

Merkelige bytter når vi jager en seier. Ødegaard burde hatt 2-3 assists hvis Jesus kan skyte bedre, men byttes ut når vi jager mål? 

Helt enig. Viera har sine øyeblikk, men han er ikke Ødegaard. Martin hadde en god kamp og er akkurat det vi trenger for å komme oss gjennom Southampton. Jeg skal ikke engang begynne på Nketiah som glimter til litt for sjeldent til at jeg er noe særlig imponert. 

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Dagner said:

Helt enig. Viera har sine øyeblikk, men han er ikke Ødegaard. Martin hadde en god kamp og er akkurat det vi trenger for å komme oss gjennom Southampton. Jeg skal ikke engang begynne på Nketiah som glimter til litt for sjeldent til at jeg er noe særlig imponert. 

Nketiah er ikke god nok, men det byttet er mer forståelig da han er mer av en klassisk spiss enn Jesus og er vel den eneste spissen vi har på benken. Ødegaard derimot var den som skapte alle sjansene og en vi ihvertfall trenger når vi jager mål. Saka var helt ute av det og kunne heller bli bytta ut. 

Endret av Reg2000
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...