Gå til innhold

Forferdelige sider


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med Starnet data? Stygge sider med stygg kode og dårlig rettskriving. De tilbyr det meste innen datatjenester, men jeg tror ikke jeg vil bruke dem til noe......
Vi som jobber her har litt av en merkelig sammensatt bakgrunn. En har masse kompetanse på IT og nettverk, som har vært håntverker i mange år. En annen har vært kokk som vil ta seg av kunder og salg.

6545997[/snapback]

Haha, animerte gifs, unødvendige lasteforsinkelse, stygg design, side som ikke validerer; skulle tro siden var fra 1997/98...

Lenke til kommentar
http://www.2tp.no/

6552309[/snapback]

 

Og det er ekstra viktig når det gjelder dine Internettsider. Web-surfere er de minst lojale kundene du kan ha. Blir en bruker det minste irritert over dine sider, det være seg p.g.a. innhold eller mangel på navigasjon, er sjansen meget stor for at hun/han prøver en av dine konkurrenter i stedet.

 

Så bra at de skjønner hva de selv skriver :roll:

Lenke til kommentar

Hehe, den var jo genial da :lol:

 

Jeg tengte jeg skulle skrive ett dikt:

 

Kjærlighetens dråpe

Får deg ei till at måpe

Du vasker deg med såpe

Og fortseter at håpe

 

Brad Pitt er kjek

Jeg hvil putte han i sekk

For han kan jeg drike blekk.

Nå må jeg gå for å komme meg vekk

 

edit: Og ja, det er en parodi.

Endret av anners
Lenke til kommentar
http://www.fjortistime.piczo.com/?cr=5&rfm=y

 

 

 

 

 

:cry:

6554114[/snapback]

Den der var ett stykke kunst, kudos til den som har tatt seg bryet med å lage den :!: Lenge siden jeg har ledd så godt

6554257[/snapback]

 

Hahaha.. Det der må være en spøk. Aldri ledd så godt før..

 

jeg er en jente og jeg er 14 år og vet velldig mye om masse. Det er mange som tror at man ikke er våksen når man er 14, men det er mann!

Hehe..

Endret av kcobain
Lenke til kommentar

Begynner nesten å grine når jeg tenker tilbake på da jeg så en piczo side for første gang :cry: Den var så stygg og blinkete at jeg trodde pc'en hadde fått virus.........

Nå blir fly forbanna vær gang jeg ser en piczo side :mad: har aldri sett en fin side fra piczo :no::no: Skjønner ikke hva folk tenker med når de lager slike sider.

Konklusjon: Mange Piczo sider er en skam for web'en! (tror dere fleste her er enige i det eller hva?)

Endret av Alxg
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...