Gå til innhold

Forferdelige sider


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med mindre det med vilje er et forsøk på å få stengt tråden igjen (se et par sider tilbake), kan folket vennligst la være å snakke om TC? JA, vi har fått med oss at sidene ikke er helt på topp, JA, vi vet ditt, og JA, vi vet datt om TC. Det er oppbrukt! Dessuten er dette er emne for å vise fram stygge sider, ikke rakke ned på andre slik det har hatt en tendens til å bli.

 

Slik jeg ser det har vi to valg:

1. snakke om TC og få tråden stengt

2. beholde tråden

 

For min del er det bare å stenge, tråden er generelt blitt litt utvannet med tiden.

Lenke til kommentar

Siden dette er en sikker side så får jeg vel ikke linket den. Men her er i hvertfall et skjermskudd. Selveste Microsoft har tydeligvis store problemer med koden på sidene sine. (Mulig de har brukt noe egenprodusert WYSIWYG :p )

 

post-3851-1150221175_thumb.png

 

Det er felter som skal fylles ut som ikke lar seg fylle ut fordi de er dekket av den grå boksen til venstre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

MS har slike problemer på mange steder når man bruker firefox, åpne den i IE så vil sidene virke. Ser ut til at de kun lager sidene sine for IE, sleipinger.

Lenke til kommentar
Med mindre det med vilje er et forsøk på å få stengt tråden igjen (se et par sider tilbake), kan folket vennligst la være å snakke om TC? JA, vi har fått med oss at sidene ikke er helt på topp, JA, vi vet ditt, og JA, vi vet datt om TC. Det er oppbrukt! Dessuten er dette er emne for å vise fram stygge sider, ikke rakke ned på andre slik det har hatt en tendens til å bli.

 

Slik jeg ser det har vi to valg:

1. snakke om TC og få tråden stengt

2. beholde tråden

 

For min del er det bare å stenge, tråden er generelt blitt litt utvannet med tiden.

6300378[/snapback]

Problemet er at jeg selv aldri har sett en moderator skrive det før tråden ble stengt.

Hadde vært smart å ha noen regler i første post :)

Endret av matsemann1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...