Gå til innhold

Forferdelige sider


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er kanskje litt "slemt" å nevne bjost, siden designeren/utvikleren er medlem på dette forumet, og har postet et par emner om å forbedre siden sin.

 

Når det er sagt, vil jeg bare si at siden er horribel (som du så fint sa det), og logoen ser ut som et photoshopmareritt fra 90-tallet. PLUSS at den er klasket opp i FrontPage, som jeg personlig mener er blasfemi mot den hellige kunst som webdesign er:)

 

Pardon my cruelty.

 

 

EDIT: Leif:)

Endret av nikkern
Lenke til kommentar
I tilfelle jeg ikke har nevnt det før: http://digi.no

6542721[/snapback]

Hjelp :cry:

 

________

 

Det at mannen bak Bjost.com er medlem på forumet gjør han ikke immun mot kritikk. Selv synes jeg siden hans passer utmerket i en tråd som dette...

 

Har ingenting imot han som bruker, men synes bare ikke siden hans er noe bra :)

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar

Var det ment til meg?

Jeg sjønte ikke hva du mente.

 

Mulig fordi jeg er trøtt, og det står på en utrolig irriterende låt på Winamp akkurat nå, som jeg skal skru av så kjapt jeg er ferdig å skrive dette innlegget.

 

EDIT: Ser det er mye småpjatt lengre oppe, så jeg tipper det var i ment i den sammenheng. Orker egentlig ikke tenke så mye på det.

Godt å bli kvitt den jævlige musikken foresten :)

Endret av Steina
Lenke til kommentar

Hva med Starnet data? Stygge sider med stygg kode og dårlig rettskriving. De tilbyr det meste innen datatjenester, men jeg tror ikke jeg vil bruke dem til noe......

Vi som jobber her har litt av en merkelig sammensatt bakgrunn. En har masse kompetanse på IT og nettverk, som har vært håntverker i mange år. En annen har vært kokk som vil ta seg av kunder og salg.

 

Oppdatert 1/8:

Da var det ikke så morsomt lengre, for nå har de kjøpt seg bedre design. Men de har "heldigvis" beholdt mesteparten av den tragiske teksten på sidene...

Endret av Mr D
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...