Gå til innhold

Mye dumt som har blitt sagt med årene!


Mello

Anbefalte innlegg

Tanta mi kaller hele datamaskinen for prosessoren. ;)

Min mor kaller hele for Hard disken :)

Samme gjør mutteren min! Jeg viste henne en harddisk engang, men det nytter ikke. Etter at jeg viste henne hvordan man kunne sende vedlegg med e-mail så er hun overbevist om at jeg er et datageni uten like :laugh:

:D

Det er litt gøy med sånn folk. :thumbs:

Sånn er hele familien min :p Ganske morro :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skole-macen min har egen @-knapp. :D Derfor kan jeg enkelt skrive @@@ så mange ganger jeg vil. @@@@@@@@@@@@@@@... ser dere :devil:

 

Men den er plassert inni granskauen langt vekke fra alt annet på tastaturet. (Den ligger i ly av enter, altså på motsatt side av den jeg bruker) :cry:

Og vi som har Windows-tastatur kan ikke skrive @ så mange ganger vi vil? :ermm:

Lenke til kommentar
er vel ikke strengt tatt en idiot fordi man ikke har peiling på data..

nei nei, sant det, men man trenger ikke ha spesielt peiling på data for å skjønne at HARDWARE ikke kan kopieres ut på disketter. Blir jo det samme omtrent som å spørre om du kan kopiere bilen til noen og legge den ut på disketter så han kan printe den ut hjemme. (litt dårlig sammenhengning, men jaja, beste jeg kom på :) )

Lenke til kommentar

skjedde noe litt forvirrende på jobb en dag, noen hadde stjelt en harddisk fra en pc, hun som skulle si meg litt om det som skjedde sa noe som ligner dette:

"harddisken har blitt stjelt, de hadde skrudd opp harddisken og tatt den ut, det var bra at de ikke tok hele harddisken, men bare harddisken.

jeg får nok passe litt bedre på her, så de ikke tar hele harddisken..."

 

blir litt rart å høre på at noen kaller hele pc`n og harddisken for harddisk

 

kjært barn har mange navn, prosessor, harddisk, boks, dritt, ting, sak, monitor, cd-rom og mange flere som jeg ikke kommer på...

 

edit var en liten og stygg skriveleif der

Endret av aklla
Lenke til kommentar
...husk, det er først når man feiler at man lærer ;)

Jeg er sent ute med denne quoten og det beklager jeg, men jeg bare må si meg uenig!

 

Mitt eget selvkomponerte motto er "Jeg lærer ikke av mine feil, jeg lærer av andres feil!"

Altså, jeg liker å sitte i bakgrunnen og se de andre rote det til, så vet jeg hva jeg IKKE skal gjøre. Derav navnet "Bradbury". Alle husker vel Steven Bradbury fra Salt Lake City 2002? :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...