Gå til innhold

PlayStation 5 blir dyrere – Sony setter opp prisen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mogsters skrev:

Finnes no ikkje i butikken så spiller fint liten rolle ka prisen er.

Det har vært MANGE konsoller tilgjengelig i Norge, de siste 3 ukene spesielt. Det renner inn linker i PS5 tilgjengelighet tråden til stadighet. Til og med i butikker rundt om nå har det vært mulighet til å sikre seg en, men ser for meg at det er noe mer begrenset der enn på nett.
Lenke til kommentar
Mogsters skrev (45 minutter siden):

Finnes no ikkje i butikken så spiller fint liten rolle ka prisen er.

Det er ikke så problematisk å få tak i ps5 lenger om man følger med litt. Jeg har kunnet kjøpe mange ganger, fra både power og elkjøp. Men jeg har to stykker som jeg kjøpte dag 1 for snart to år siden så holder det..
At det kommer prisøkning er ikke så rart med situasjonen verden er i akkurat nå. Et engangsbeløp på 500 kroner ekstra er et piss i havet i forhold til økte strømpriser, matpriser, drivstoffpriser og økt lånerente. 
 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det som er litt interessant er at det bare er kommet noen ganske få verdige spill til PS5 fordi konsollen er så kraftig at utviklingstiden blir ekstra lang for rene next-gen spill.

En har jo fått spill som Elden Ring og Horizon Forbidden West og Ratchet & Clank: Rift Apart, men for min del venter jeg på en bølge av Unreal Engine 5-spill som virkelig utnytter next-gen ordentlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
43 minutes ago, vidor said:

Det som er litt interessant er at det bare er kommet noen ganske få verdige spill til PS5 fordi konsollen er så kraftig at utviklingstiden blir ekstra lang for rene next-gen spill.

En har jo fått spill som Elden Ring og Horizon Forbidden West og Ratchet & Clank: Rift Apart, men for min del venter jeg på en bølge av Unreal Engine 5-spill som virkelig utnytter next-gen ordentlig.

Skal de faktisk lage spill med UE5 altså? Trodde UE5 bare var for å lage demoer av spill som aldri egentlig vil bli laget så de kan erte spillere med hva de aldri kan få.

Lenke til kommentar
33 minutes ago, Gunfreak said:

Skal de faktisk lage spill med UE5 altså? Trodde UE5 bare var for å lage demoer av spill som aldri egentlig vil bli laget så de kan erte spillere med hva de aldri kan få.

UE5-spillene kommer nok. Man trenger bare en ekstra stor tube med tålmodighet til å smøre seg inn med.

Selve teknologien ligger i next-gen hardware-messig og UE5 leverer software som fungerer. Nå er det bare snakk om tid for å la utviklerene drive det videre.

Lenke til kommentar

Var innom en Elkjøp i Skien i sommer og da hadde de 5 PS5 til salgs. Var vist en hel palle tidligere på dagen, men var 5 igjen ved 14:00 tiden. Men kona trengte en ny bærbar PC så ble ikke noe PS5 på meg. Ikke at jeg vet hva jeg skulle med en PS5, da PS4en brukes bare som streaming senter. Har ikke spilt på den på type 2 år. Ikke har jeg en TV som kan utnytte 4k, HDR osv heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...