Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såvidt jeg forstår har Altibox bare sluttet å distribuere TV2 i Altibox sitt nett så lenge det ikke er enighet om betingelser/priser.
Du skal fortsatt kunne abbonere på en tjeneste på nett levert av andre som gir deg TV2. Jeg får TV2 via Strim, både på mobil og på PC'en hjemme, som er på nett via Altibox

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
xRun skrev (13 minutter siden):

Såvidt jeg forstår har Altibox bare sluttet å distribuere TV2 i Altibox sitt nett så lenge det ikke er enighet om betingelser/priser.
Du skal fortsatt kunne abbonere på en tjeneste på nett levert av andre som gir deg TV2. Jeg får TV2 via Strim, både på mobil og på PC'en hjemme, som er på nett via Altibox

Takk for raskt og godt svar! Så i teorien bør da også en boX (den lille 4K boksen fra Telia) også spille Tv2 i programguiden via en plugg på Altibox router?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

TV 2 og Altibox med ny, langsiktig avtale - Altibox

Kun 3 kanaler (Tv2 direkte, tv2 nyheter, tv2 zebra), resten er valgfritt. Høres ut som en grei løsning. 

Ser også at TV2 Play Basis legges inn til alle kunder i løpet av de neste månedene (mer informasjon kommer), men kan velges bort etter den første kostnadsfrie måneden om man ønsker det. Vanlig pris på dette er vel 89 kr om en ikke er Altibox kunde.

Endret av Svein M
Lenke til kommentar

Jeg tror TV2 ønsket at flere av deres kanaler skulle inn i den obligatoriske grunnpakken, eller ihvertfall at de skulle få bedre betalt for hele innholdspakken sin. Heldigvis skjønner Altibox godt at den ikke er verdt fem øre. Jeg tror absolutt at det er TV2 som har svelgt mest kameler nå. TV2 tapte mest på at deres kanaler ikke var tilgjengelig. Og de hadde nok langt dårligere tid enn Altibox. Kjedelig å miste rabatten man fikk så lenge TV2 var borte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det handlet nok mest om at kundene skal få påtvunget å betale for TV 2 Play gjennom at den blir inkludert som en del av "grunnpakka".
Sånn har den endt opp hos både Telia og Telenor kunder.

Edit:

Ser ut som kompromisset de endte på var at alle får TV2 Play, men at den blir opt ut etter første måned.
Antallet som opter ut er sikkert så lavt at TV2 tjener på det.

Hos Telenor og Telia er den ikke mulig å opte ut.

Quote

TV 2 Play Basis Legges inn til alle kunder i løpet av de neste månedene (mer informasjon kommer), men kan velges bort etter den første kostnadsfrie måneden om man ønsker det.

   
Endret av MegaMann2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, St. Anders said:

Er jo bra det er mulig å slippe, så det er bedre enn telia og Telenor virker det som da, men ganske håpløst at du aktivt må gå ut av noe du ikke har signert/godkjent, virker ikke helt som at det kan holde mål i evt tvist, om noen klager på tilleggstjeneste de har fått på faktura?

Er du sikker på at du ikke har godkjent vilkårene til Altibox der de tar forbehold om at de kan komme til å endre på kanalpakkene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...