Tussi Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden fredrik2 skrev (3 minutter siden): Bara tragiskt att du aldrig kan hålla dig till saken när den blir vansklig för dig. Kan länka till en sak i Tyskland som garanterat er en glad sak för dig och andra transaktivister. https://www.bbc.com/news/articles/c3r4zrg35vlo Denne transaktivisten har feil meninger, så skal bli spennende å se responsen, meninger er ofte viktigst i dagens samfunn.
Martelè Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Sist gang jeg sjekket tråden, klagesang dere om Sydney Sweeney. Hva er det tråden handler om, akkurat i dag?
AtterEnBruker Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Red Frostraven skrev (12 timer siden): Snakker om rasister, og som nok et avbrekk i diskusjoner om hvilke filmer og spill man har tenkt å delta i kanselleringen av og hatkampanker mot -- nå har en av sprederene av forestillingen om Woke i Europa fått kansellert en musiker gjennom misinformasjon: https://www.theguardian.com/world/2025/aug/20/family-in-fear-after-tommy-robinson-shares-video-of-black-man-with-white-granddaughters? Fy faen for et gjennomført råttent menneske Tommy Robinson er. Helt utrolig og tragisk at han klarte å juge seg frem til sympati for ca 10 år siden, når han bevisst avbrøt en rettsprosess. Jeg bet nesten på selv, men når jeg ved reinspikka flaks fikk presentert mer informasjon rundt saken, ungikk jeg å selv bli en "brikke". Men det er helt sykt hvordan en så ufyselig drittsekk kan juge seg til en så stor heltestatus han fremdeles har blant mange folk. Vi lever rett og slett i hjerneråtens tidsalder. 1
skaftetryne32 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Martelè skrev (Akkurat nå): Sist gang jeg sjekket tråden, klagesang dere om Sydney Sweeney. Hva er det tråden handler om, akkurat i dag? Det vanlige, det er enkelte mennesker som vil at enkelte andre mennesker skal ha mye mindre rettigheter enn dem selv, og helst vil de at det ikke skal produseres filmer og annen underholdning som de ikke liker, om de personlig ikke liker det er det ingen grunn til å lage det mener de. 2
Martelè Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden skaftetryne32 skrev (3 timer siden): Det vanlige, det er enkelte mennesker som vil at enkelte andre mennesker skal ha mye mindre rettigheter enn dem selv, og helst vil de at det ikke skal produseres filmer og annen underholdning som de ikke liker, om de personlig ikke liker det er det ingen grunn til å lage det mener de. Ja. Og det oppdraget lykkes de godt med? Haha
Atib Azzad Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden 15 minutes ago, Martelè said: Ja. Og det oppdraget lykkes de godt med? Haha Selvmords forsøkene blant transkids har økt med 72%, så.. Ja? 1 1
Red Frostraven Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) Martelè skrev (5 timer siden): Sist gang jeg sjekket tråden, klagesang dere om Sydney Sweeney. Hva er det tråden handler om, akkurat i dag? Jeg forsøkte å forklare noe, jeg klaget ikke. Ingen her på forumet har klaget, dere tolket bare en helt grei forklaring av en sammenheng -- og gjentagelser som var nødvendig grunnet andres manglende forståelse for denne relativt logiske sammenhengen -- som klaging. Det folk på forumet faktisk klager på var de få som klaget på reklamen med Sydney Sweeney, som jeg forsøkte å forklare posisjonen til -- slik som jeg også kunne forklart hvorfor noen ble fornærmet over Feast on Mount Olympus, uten at det å forstå perspektivet gjør at det er mitt perspektiv. Endret 6 timer siden av Red Frostraven 1 1
Red Frostraven Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) fredrik2 skrev (5 timer siden): Bara tragiskt att du aldrig kan hålla dig till saken när den blir vansklig för dig. Det som er tragisk er hvor vanskelig det er for deg å forstå en 1:1 sammenligning. Rasister er i mot innvandring. De er mest aktive i tråder om innvandring. De snakker sjeldent om raseteori. Men er rasister. At de er innvandringsmotstandere gjør dem ikke til rasister. Det er det deres forestillinger om at hudfarge er av betydning for en person sin intelligens et cetera som gjør. TERF er i mot transkvinner i idrett. De snakker sjeldent om sine øvrige syn på transkvinner. Men har forkvaklede fordommer mot transpersoner. At de er i mot transkvinner i idrett gjør dem ikke til TERF. Det er det deres forestillinger om at transpersoner lider av vrangforestillinger et cetera som gjør. --- Forstår du relevansen..? Forstår du kritikken mot folk som har forkvaklede syn på transpersoner på andre områder enn i kvinneidrett, selv om de i tillegg til forkvaklede syn på transpersoner er mot transkvinner i kvinneidrett? Forstår du hvorfor innvandring er irrelevant for hvorvidt en person som er rasistisk regnes for å være rasist, for oss som er seriøse og voksne, og bryr oss om hva ord betyr og bruker ord ansvarlig? Hvorfor nekter du å forholde deg til problemstillingen på en seriøs måte, når jeg demonstrerer at alle påstandene mine er riktige, og forklarer deg dette temmelig grundig, med kilder -- sammen med forklaringer om hvorfor sidesporet med kvinneidrett er irrelevant for diskusjonen, all den tid det er like viktig for TERF som innvandring er for rasister: Det er gjerne viktig for dem personlig, men det er ikke det som definerer dem som TERF eller rasist. ... Og det vi faktisk diskuterer er en person som ble fratatt en pris for å være TERF. Jeg diskuterer ikke kvinneidrett i denne tråden. Endret 6 timer siden av Red Frostraven 1 1
Martelè Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Red Frostraven skrev (2 timer siden): Jeg forsøkte å forklare noe, jeg klaget ikke. Ingen her på forumet har klaget, dere tolket bare en helt grei forklaring av en sammenheng -- og gjentagelser som var nødvendig grunnet andres manglende forståelse for denne relativt logiske sammenhengen -- som klaging. Det folk på forumet faktisk klager på var de få som klaget på reklamen med Sydney Sweeney, som jeg forsøkte å forklare posisjonen til -- slik som jeg også kunne forklart hvorfor noen ble fornærmet over Feast on Mount Olympus, uten at det å forstå perspektivet gjør at det er mitt perspektiv. Du er fortsatt her ja Endret 4 timer siden av Martelè 1
Poppmunn Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Martelè skrev (9 timer siden): Sist gang jeg sjekket tråden, klagesang dere om Sydney Sweeney. Hva er det tråden handler om, akkurat i dag? Fortsatt Sydney Sweeney. Interessant hvordan det plutselig har blitt greit å angripe en kvinne for utseendet nå. Hva skjedde med "all women are stunning and beautiful". Hadde dette vært noen som helst andre, og spesielt ei som var mørkere i huden hadde vi fått høre hvor fantastisk hun ser ut uten sminke. 1
AtterEnBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Per, du lyver, Per, du lyver. Folk reagerte på eugenikk-ordspillet med "jeans" og "genes", ikke selve utseendet til Sweeney.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå