Gå til innhold

Begynne med boksing som voksen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Anonlos123 skrev (10 minutter siden):

Har noen begynt med boksing i en voksen alder? Er snart 23 og vurderer det. Det er først og fremst for treningen og for å lære kampsport, har aldri sett på boksing før.

Er det normalt å begynne med boksing i denne alderen?

Det er bare å peise på👍. Se "Rumble in The jungle" som inspirasjon😁

Lenke til kommentar
Anonlos123 skrev (15 minutter siden):

Har noen begynt med boksing i en voksen alder? Er snart 23 og vurderer det. Det er først og fremst for treningen og for å lære kampsport, har aldri sett på boksing før.

Er det normalt å begynne med boksing i denne alderen?

Kvinner og menn i alle aldre trener boksing for treningens skyld og for gøy, så hvorfor ikke deg? Såfremt du lærer deg god form, så du ikke skader deg, så er det topp trening.

Lenke til kommentar
Anonlos123 skrev (20 minutter siden):

Har noen begynt med boksing i en voksen alder? Er snart 23 og vurderer det. Det er først og fremst for treningen og for å lære kampsport, har aldri sett på boksing før.

Er det normalt å begynne med boksing i denne alderen?

Helt normalt å starte i den alderen. Mange som starter i 30-40 årene også. Og kampsport er/skal være en av de mest inkluderende stedene. Hvis du skulle føle deg dårlig behandlet så er det et av få dårlige sentre og jeg ville vurdert å finne et annet da det ikke er normalt.

Min erfaring er at alle er hyggelige, basert på de 5-6 ulike jeg har trent på.

Lenke til kommentar

Jeg startet med boksing når jeg var 36år

Jeg sluttet igjen fordi det var altfor slitsomt :) har aldri likt «blodsmak i kjeften» trening

Det krever utrolig god kondis! Ingen som trengte å få inn noen treffere på meg, gikk i matta av utmattelse etter 40-sek helt selv:)

Det var folk i alle aldre og fasonger på nybegynner kurset så det var null stress. 
 

Anbefaler å starte løpetrening så fort som mulig :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...