Gå til innhold

NVIDIA GeForce RTX 40xx tråden


Nizzen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2 hours ago, Dragonlove said:

146679341_lastned.jpeg.6988da1c7f83b8577fb05f8db18cb01b.jpeg

For de som ikke har vett til å ha stort nok kabinett.

 

Jeg vet at Corsair 5000x teknisk sett er et stort nok kabinett for alle av de annonserte skjermkortene, men synes det faktisk er stort nok for 4090 kort sånn som 4090 TUF, som er ende større enn strix?

Lenke til kommentar
1 hour ago, BadCat said:

Fra nettbutikken. Samme som da man bestilte festeskruer til LGA 1700. Levering kan ta 2-3 uker.

Takk, ser de ikke beregner moms så da ender man vel opp med fullt fortollingsgebyr og ca pris 750 + for en 200 kr kabel. Antagelig bare å godta en kabelsalat til disse evt blir tilgjengelige her.

Edit: faktisk enda dyrere fra amazon, hele 831. Wow..

Endret av ps5
Lenke til kommentar

Jeg trenger at Lian-Li lager kjølere til skjermkort. Skjermkort med 200+ ARG LEDs og børstet aluminium.

 

 

4090 sies å ha kjøling tilpasset Samsung 600W som ble endret til TSMC 450W. 150W boltreplass eller stock ytelse med bra termiske  egenskaper er superwin for bruker.  Man vil normalt sett aldri få en så overdimmensjonert kjøler fordi produsenter vil holde kostnaden nede. Nerdgasm hvis dette stemmer. Noctua edition kortene var kanskje et unntak men de kom sent og var vanskelige å få kjøpt og drøye priser.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
59 minutes ago, Theo343 (takk for meg) said:

Jeg har sett meg ut MSI sitt vannkort og tenkte derfor snakke minst mulig om det så ingen andre kjøper 😛 Men får se om jeg blir med.

Ryktene skal ha det til (mangler referanse) at disse benytter kjølevæske av etanol kombinert med hydrogen for øvrig kjløling og derfor svært enkelt antennes. Vil derfor sterkt anbefale å gå for de nesten like dyre luft-variantene med langt lavere eksplosjonsfare. 🤪

edit: En litt mer interessant unboxing kan forøvrig sees her:

 

Endret av ps5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...