Gå til innhold

Russlands invasjon av Ukraina [Ny tråd, les førstepost]

Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mars2029 skrev (1 minutt siden):

Fikk ikke inntrykket av at det var løgn at det var store protester?

Og jo, du var sikker i din sak om hvilken vei det gikk.

Ukraina-bots som ikke evner å se noe feil med hesten de har satset penger på.

skaftetryne32 skrev (1 minutt siden):

Du må forstå det at andre ord noen ganger betyr andre ting, jeg synes du fremstår som ekstremt usaklig.

Dette er projisering, du tenker åpenbart sånn, så da gjør alle andre det også? Feil ikke alle er som deg. 

Jeg har postet lenker som støtter det jeg sa. Ditt valg om du leser eller ikke. Det faktumet at dere ikke har visst om hva som har skjedd der nede i sommer før nå sier litt om hvor tunnelsyn man har her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 minutes ago, Snikpellik said:

Dette er regelrett løgn.

I sommer signerte Zelensky et lovforslag fra et demokratisk flertall i radaen

Bare for å være presis; Lovforslaget kom fra presidentkontoret og Yermak.

The bill had been 'orchestrated from the top' by Zelenskyy and Yermak  

The first project the President’s Office discussed with Kravchenko was the destruction of the independence of the anti-corruption system. 
The key "producer" behind this "project", as with all other sensitive decisions, was the head of the President’s Office, Andrii Yermak.

https://www.economist.com/leaders/2025/07/23/volodymyr-zelensky-has-made-a-strategic-blunder
https://www.pravda.com.ua/eng/news/2025/07/30/7524133/

• Liker 1
Skrevet
skaftetryne32 skrev (1 time siden):

Faktum er at det ganske enkelt ikke er smart midt i en konflikt, og det er også mot loven, det er så enkelt faktisk, og du nevner ikke de stemmeberettigede på okkupert jord, det er ganske enkelt ikke praktisk mulig å gjennomføre et valg.

Angående korrupsjon så er det vel blitt gjort mer under krigen for å hindre korrupsjon enn før krigen, så jeg synes det er et litt stusselig argument uansett, det går fremover med Ukraina, selv under krig.  

Mulig det mangler litt på norsken min siden jeg tydeligvis er et Putin-troll ifølge enkelte her, men for skriver du som om dette er noe du vet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...