Gå til innhold

Russlands invasjon av Ukraina [Ny tråd, les førstepost]

Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok, da var håndhilsingen overstått og fremsto jo som hjertelig.

Trumo har varslet han vil avslutte møtet før tiden, hvis han merker at Putin er seig å snakke med, altså ikke vil gi noe over bordet. Det vil være dramatisk, tviler litt på at han gjør det men.

Skrevet

Å håpe er én ting. Men jeg kan virkelig ikke skjønne at folk tror Trump vil sitte ansikt til ansikt mot Putin å komme med krav og trusler. Putin og hans følge antar jeg er strategiske og har planlagt en agenda for møtet, i motsetning til amerikanerne. Russerne vet hva de i verste fall kan forvente fra Trump. Men som sagt, noe Trump ikke er villig til overfor Putin, være tøff. Trump har jo egentlig stor respekt for denne løgneren.

Dermed tenker jeg det ender med at Russland dikterer dette møtet fra start til slutt.

• Liker 9
Skrevet

hvis det ikke skulle komme noe som helst ut av dette møtet, må vel Trump (egoet) oppleve det som voldsomt nederlag? Så jeg undrer om han i hele tatt hadde tatt sjansen på møtet, hvis han ikke har fått noen få løfter i alle fall, på forhånd, så han har noe å vise til av resultat.

men er bare spekulasjon fra min side, får bare vente se. Kanskje det går rett i dass som vi sier på godt norsk :p

• Liker 1
Skrevet
On 8/13/2025 at 1:35 PM, jallajall said:

En hilsen til alle europeiske impotente ledere som "pray that the war continues" fra en frontblogger i Pokrovsk regionen. 
Ikke noe beskytter de bedre enn å rope slogans.

image.png.94089e54b91010743f5871390f39715f.png

Dessverre har han helt rett...

• Liker 3
Skrevet
16 minutes ago, Mr.M said:

ok, da var håndhilsingen overstått og fremsto jo som hjertelig.

Trumo har varslet han vil avslutte møtet før tiden, hvis han merker at Putin er seig å snakke med, altså ikke vil gi noe over bordet. Det vil være dramatisk, tviler litt på at han gjør det men.

Kvalmt å ønske en mafiaboss velkommen slik

• Liker 6
Skrevet
16 minutes ago, Sovna said:

Dermed tenker jeg det ender med at Russland dikterer dette møtet fra start til slutt.

Hva slags avtaler kan man inngå med en person som lyver om alt og alle, samt bryr seg null og niks om avtaler?

• Innsiktsfullt 3
Skrevet
Cervinus skrev (2 minutter siden):

Kvalmt å ønske en mafiaboss velkommen slik

må jo prøve å skape en god tone?

hadde neppe vært nyttig om Trump demonstrativt "holdt seg for nesen med ene hånden"

btw, begge er vel egentlig mafiabosser når det kommer til et stykke :whistle:

• Liker 5
Skrevet
Cervinus skrev (6 minutter siden):

samt bryr seg null og niks om avtaler?

det er andres avtaler Trump ikke bryr seg om, men sine egne blir noe annet :p

• Liker 1
Skrevet (endret)
20 minutes ago, Mr.M said:

Så jeg undrer om han i hele tatt hadde tatt sjansen på møtet, hvis han ikke har fått noen få løfter i alle fall, på forhånd, så han har noe å vise til av resultat.

Hadde Trump ønsket slutt på krigen kunne han tømt lagrene med krigsmateriell som er faset ut, og ruster ned på lager, og gitt til Ukraina. Det hadde ikke kostet USA noe som helst. (Det samme gjaldt Biden for så vidt). Ikke behov for noe møte i Alaska for å få slutt på krigen. 

Endret av Cervinus
  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 5
Skrevet
Cervinus skrev (Akkurat nå):

Skape god tone med en massemorder?

ja ja  ja, du har fått frem poenget ditt nå.

men selv du skjønner vel at det må møter til, inkl. håndhilsing, (og de skal jammen spise et måltid sammen også, det har du vel også en kommentar til  regner jeg med?

• Liker 5
Skrevet

https://www.nettavisen.no/nyheter/massiv-eksplosjon-pa-russisk-krigsfabrikk-i-rjazan-oblast/s/5-95-2569818

Massiv eksplosjon på russisk ammunisjonsfabrikk

Fabrikken lå i Rjazan oblast, litt over 10 mil fra hovedstaden Moskva, og den ble brukt til å produsere krutt.

...

Russiske myndigheter har ikke sagt noen om hva som var årsaken bak eksplosjonen, men flere medier peker på at det var dårlige sikkerhetstiltak inne på anlegget, skriver The Kyiv Independent.

...

• Liker 4
  • Hjerte 4
Skrevet
Cervinus skrev (56 minutter siden):

Hva slags avtaler kan man inngå med en person som lyver om alt og alle, samt bryr seg null og niks om avtaler?

Hvem snakker du om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...