Gå til innhold

Hva F*** er det PostNord driver med?

Eriksendrul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er egentlig glad Posten ikke har monopol. 

Mine siste 100 pakker via Post Nord har jeg ikke hatt noe å klage på. Verken på jobb eller privat. 

Kan det være feil i registrering fra leverandør eller hvilke sorterings terminaler pakkene er innom som gjør at enkelte sliter med å oppleve mye feil? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker postnord ett par gang i måneden da jeg bestiller enkelte produkter fra Farmasiet, da går det jææævla fort fra sør til nord. Men det går vel som medisinttansport så da er de vel kanskje ekstra nøye på det. 

• 4 måneder senere...
Skrevet

Ikke bruk FEDEX heller. Kan jo ikke snakke med mennesker, bare fordomt AI automatisert.Skulle betale vat/customs en gang og fikk ikke snakket med noen fra Fedex. Automatiseringen lenge leve? Nei, det her er for mye. Det her med norsk post minner litt om NSB. Na er det blitt flere og flere leverandorer av post i Norge.

Skrevet

Det kan se ut som Postnord har skjerpa seg litt. Samtlige pakker i det siste har det vært null problemer med. Ikke engang skader på emballasjen. Noe som er bra siden Komplett har funnet ut at de skal spare så de legger harddisker løse i eskene uten polstring når de sender de.

Spoiler

xUwFZDH.thumb.jpg.a16f82cf1699380ce3059d232b3fae7e.jpg

Det blå greiene regnes ikke som polstring. Sitter helt løst og dekker så vidt bare to av sidene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...